FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 10. 5. 2024, svátek má Blažena Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
AI a pristani v horach Jeden příspěvek | Celý strom
Re: AI a pristani v horach   29. 7. 2004 / 17:52
jirpe
Tak jsem hodne zkousel a hodne cetl a uz mi AI pristava.

Letiste nechavam tak, jak ho vytvoril Afcad. K nemu pridam jen cast o priblizeni v samostatnem BGL. Bylo by jiste mnohem lepsi, kdyby se obe casti sloucily do jednoho BGL, neni to zadny problem, ale takhle to funguje take.

Tady je vypis XML souboru.




















Pro AI to uplne staci, zda se mi, ze AI uplne ignoruje vnitrek Approach sekce. Mel jsem tam ApproachLegs, MissedApproachLegs a Transition, nadelal jsem si buhvi kolik waypointu, abych AI provedl skrz kopce a nic. Me ATC vektorovalo presne podle toho, co tam bylo, ale AI se to netyka.
Takze uplne staci nastavit altitude pro final a uz to pristava.

Jeste malickost. Approach type je ILS i kdyz zadna draha ILS nema. Opet kvuli AI, protoze to vsechny dalsi typy ignoruje (snad s vyjimkou visual).
 
Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ