| | | AI a pristani v horach 28. 7. 2004 / 11:05 | |
| | Uz se s tim rozciluju nekolik hodin. Slo to tak daleko, ze jsem natocil drahu presne do osy udoli (asi o 10 stupnu), stejne je to houby platny. Pristat nemuzou, protoze je ATC drzi 7000 stop nad letistem az do 10 mil od drahy. Da se s tim neco delat, nebo proste AI v horach pristavat nebudou. Pritom ty hory vlastne nejsou ani tak vysoke. Vrcholy maj nad letistem prevyseni tak 4000 stop. |
| |
|
| | | Re: AI a pristani v horach 28. 7. 2004 / 11:39 | |
| | IMHO s tim nic neudelas... to je proste AI v podani MS ...
ted jsem trosku sledoval ai letadla na nejakym asijskym letisti .... kousek za letistem kopec, ale normalne preletnutelne... ale ne tak pro AI letadla ... ta maji stoupani tak pokurvene, ze si v klidku proletaji tim kopcem .... je to zmetek |
| |
|
| | | | Re: Re: AI a pristani v horach 28. 7. 2004 / 16:59 | |
| | Ber to tak , že je to hra bratru za 20 piv v normální restauraci , ovšem na druhou stranu tak geniální , že ti nic nebrání si pro každé letiště vytvořit své vlastní vektory pro přiblížení a start a pak to bude lítat jak si představuješ. Pokud je to standardní letiště , tak prostě nalítne na dráhu v úhlu 30 stupňů , kdzž je kopec dál od letiště , tak se nad něj zvedne a nepřistane , pokud je blíž , s přehledem ho proletí |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: AI a pristani v horach 28. 7. 2004 / 18:42 | |
| | Ten zmetek nebyl myslen tak, ze by FSka byla nejaky zmetek . je to skvely kus softu za prima cenu a hlavne, je neuveritelnym zpusobem rozsiritelny...
mas jednozacne pravdu v tom , co pises... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: AI a pristani v horach 28. 7. 2004 / 20:23 | |
| | 20 piv je hodne penez. A ja za ne chci kvalitu, ze ano. Nicmene zminka o moznosti vytvorit si vlastni vektory me zaujala. Zaslechl jsem, ale nemam zdani, kudy cesticka. Muzes nastinit, kde hledat. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: AI a pristani v horach 28. 7. 2004 / 20:25 | |
| | | |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: AI a pristani v horach 28. 7. 2004 / 22:53 | |
| | Mel bych jeste otazecku. Co vsechno musim v krome Approach uvest v Airport sekci XML.
Uz jsem rikal, ze default letiste jsem v Afcadu pootocil. Ted jsem na rozpacich, kdybych v XML zadal jen Approach, jak se to popere se zmenami udelanymi v Afcadu.
Napsat do XML runways a souvisejici udaje neni tak hrozne. Ale pojizdecky, stani a aprony, to bych to psal tyden.
|
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: AI a pristani v horach 29. 7. 2004 / 08:16 | |
| | Rozumna cesta je nacrtnout si letiste v AFCADu, vyexportovat, potom pomoci BGCL2XML z avsimu z toho udelat XML kod, ten rucne doeditovat k obrazu svemu a na zaver zkompilovat pomoci BGLCOMP.
Co se tyka tech approachu, tak nejsem si jist jestli je AI reflektuje, ale testy pokracuji a urcite dam vedet. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AI a pristani v horach 29. 7. 2004 / 11:47 | |
| | Co se tyka tech approachu, tak ja jsem v hnoji. Neznam kody legu (jak je to cesky) a jednak ani neznam kody regionu. Leda by me nekdo navedl, kde stahnout.
|
| |
|
| | | | Re: Re: AI a pristani v horach 29. 7. 2004 / 18:51 | |
| | Zkus si přistát s IFR na letišti Bella Colla v Kanadě. Tam sou ale asi větší kopečky. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: AI a pristani v horach 29. 7. 2004 / 19:12 | |
| | Vzhledem k tomu, ze litam s DHC6, tak pristanu vsude. Nejde o mne, ale o AI. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: AI a pristani v horach 29. 7. 2004 / 19:35 | |
| | Ted jsem mimo .. jak to souvisi s tim mym prispevkem? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: AI a pristani v horach 29. 7. 2004 / 20:15 | |
| | Tam taky občas slítne pár letadýlek doprostřed hory a pak už jenom hurá na runway. Ale to je jedno. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: AI a pristani v horach 29. 7. 2004 / 20:46 | |
| | aha.... |
| |
|
| | | Re: AI a pristani v horach 29. 7. 2004 / 17:52 | |
| | Tak jsem hodne zkousel a hodne cetl a uz mi AI pristava.
Letiste nechavam tak, jak ho vytvoril Afcad. K nemu pridam jen cast o priblizeni v samostatnem BGL. Bylo by jiste mnohem lepsi, kdyby se obe casti sloucily do jednoho BGL, neni to zadny problem, ale takhle to funguje take.
Tady je vypis XML souboru.
Pro AI to uplne staci, zda se mi, ze AI uplne ignoruje vnitrek Approach sekce. Mel jsem tam ApproachLegs, MissedApproachLegs a Transition, nadelal jsem si buhvi kolik waypointu, abych AI provedl skrz kopce a nic. Me ATC vektorovalo presne podle toho, co tam bylo, ale AI se to netyka.
Takze uplne staci nastavit altitude pro final a uz to pristava.
Jeste malickost. Approach type je ILS i kdyz zadna draha ILS nema. Opet kvuli AI, protoze to vsechny dalsi typy ignoruje (snad s vyjimkou visual). |
| |
|
| | | | AI a pristani v horach 29. 7. 2004 / 19:22 | |
| | | |
|
|