FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 10. 5. 2024, svátek má Blažena Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
AI a pristani v horach Jeden příspěvek | Celý strom
AI a pristani v horach   28. 7. 2004 / 11:05
jirpe
Uz se s tim rozciluju nekolik hodin. Slo to tak daleko, ze jsem natocil drahu presne do osy udoli (asi o 10 stupnu), stejne je to houby platny. Pristat nemuzou, protoze je ATC drzi 7000 stop nad letistem az do 10 mil od drahy. Da se s tim neco delat, nebo proste AI v horach pristavat nebudou. Pritom ty hory vlastne nejsou ani tak vysoke. Vrcholy maj nad letistem prevyseni tak 4000 stop.
 

Re: AI a pristani v horach   28. 7. 2004 / 11:39
Tragédie v JRD
IMHO s tim nic neudelas... to je proste AI v podani MS ...

ted jsem trosku sledoval ai letadla na nejakym asijskym letisti .... kousek za letistem kopec, ale normalne preletnutelne... ale ne tak pro AI letadla ... ta maji stoupani tak pokurvene, ze si v klidku proletaji tim kopcem .... je to zmetek
 

Re: Re: AI a pristani v horach   28. 7. 2004 / 16:59
Cesmina
Ber to tak , že je to hra bratru za 20 piv v normální restauraci , ovšem na druhou stranu tak geniální , že ti nic nebrání si pro každé letiště vytvořit své vlastní vektory pro přiblížení a start a pak to bude lítat jak si představuješ. Pokud je to standardní letiště , tak prostě nalítne na dráhu v úhlu 30 stupňů , kdzž je kopec dál od letiště , tak se nad něj zvedne a nepřistane , pokud je blíž , s přehledem ho proletí
 

Re: Re: Re: AI a pristani v horach   28. 7. 2004 / 18:42
Tragédie v JRD
Ten zmetek nebyl myslen tak, ze by FSka byla nejaky zmetek . je to skvely kus softu za prima cenu a hlavne, je neuveritelnym zpusobem rozsiritelny...

mas jednozacne pravdu v tom , co pises...
 

Re: Re: Re: AI a pristani v horach   28. 7. 2004 / 20:23
jirpe
20 piv je hodne penez. A ja za ne chci kvalitu, ze ano. Nicmene zminka o moznosti vytvorit si vlastni vektory me zaujala. Zaslechl jsem, ale nemam zdani, kudy cesticka. Muzes nastinit, kde hledat.
 

Re: Re: Re: Re: AI a pristani v horach   28. 7. 2004 / 20:25
Cesmina
BGLCOMP SDK
 

Re: Re: Re: Re: Re: AI a pristani v horach   28. 7. 2004 / 22:53
jirpe
Mel bych jeste otazecku. Co vsechno musim v krome Approach uvest v Airport sekci XML.

Uz jsem rikal, ze default letiste jsem v Afcadu pootocil. Ted jsem na rozpacich, kdybych v XML zadal jen Approach, jak se to popere se zmenami udelanymi v Afcadu.

Napsat do XML runways a souvisejici udaje neni tak hrozne. Ale pojizdecky, stani a aprony, to bych to psal tyden.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: AI a pristani v horach   29. 7. 2004 / 08:16
Marky Parky   
Rozumna cesta je nacrtnout si letiste v AFCADu, vyexportovat, potom pomoci BGCL2XML z avsimu z toho udelat XML kod, ten rucne doeditovat k obrazu svemu a na zaver zkompilovat pomoci BGLCOMP.

Co se tyka tech approachu, tak nejsem si jist jestli je AI reflektuje, ale testy pokracuji a urcite dam vedet.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AI a pristani v horach   29. 7. 2004 / 11:47
jirpe
Co se tyka tech approachu, tak ja jsem v hnoji. Neznam kody legu (jak je to cesky) a jednak ani neznam kody regionu. Leda by me nekdo navedl, kde stahnout.
 

Re: Re: AI a pristani v horach   29. 7. 2004 / 18:51
Svecik
Zkus si přistát s IFR na letišti Bella Colla v Kanadě. Tam sou ale asi větší kopečky.
 

Re: Re: Re: AI a pristani v horach   29. 7. 2004 / 19:12
jirpe
Vzhledem k tomu, ze litam s DHC6, tak pristanu vsude. Nejde o mne, ale o AI.
 

Re: Re: Re: AI a pristani v horach   29. 7. 2004 / 19:35
Tragédie v JRD
Ted jsem mimo .. jak to souvisi s tim mym prispevkem?
 

Re: Re: Re: Re: AI a pristani v horach   29. 7. 2004 / 20:15
Svecik
Tam taky občas slítne pár letadýlek doprostřed hory a pak už jenom hurá na runway. Ale to je jedno.
 

Re: Re: Re: Re: Re: AI a pristani v horach   29. 7. 2004 / 20:46
Tragédie v JRD
aha....
 

Re: AI a pristani v horach   29. 7. 2004 / 17:52
jirpe
Tak jsem hodne zkousel a hodne cetl a uz mi AI pristava.

Letiste nechavam tak, jak ho vytvoril Afcad. K nemu pridam jen cast o priblizeni v samostatnem BGL. Bylo by jiste mnohem lepsi, kdyby se obe casti sloucily do jednoho BGL, neni to zadny problem, ale takhle to funguje take.

Tady je vypis XML souboru.




















Pro AI to uplne staci, zda se mi, ze AI uplne ignoruje vnitrek Approach sekce. Mel jsem tam ApproachLegs, MissedApproachLegs a Transition, nadelal jsem si buhvi kolik waypointu, abych AI provedl skrz kopce a nic. Me ATC vektorovalo presne podle toho, co tam bylo, ale AI se to netyka.
Takze uplne staci nastavit altitude pro final a uz to pristava.

Jeste malickost. Approach type je ILS i kdyz zadna draha ILS nema. Opet kvuli AI, protoze to vsechny dalsi typy ignoruje (snad s vyjimkou visual).
 

AI a pristani v horach   29. 7. 2004 / 19:22
jirpe
tak to byl blbej napad psat sem xml text. Kdyby to nekoho zajimalo, tak
http://www.gdt.cz/~jirpe/msfs/nzqn_approach.zip
 

Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ