FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 29. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Jak se zbavit nepatřičných teréních fujtablů Jeden příspěvek | Celý strom
Jak se zbavit nepatřičných teréních fujtablů   16. 8. 2004 / 19:10
Glagol
Ahoj, existuje nějaký jednodušší (jestli vůbec nějaký) způsob jak se zbavit podobných efektů. Ten rybník je z defaultu dnes již neexistující Dřínovská přehrada a v kombinaci s poslední verzí terénu. Taktéž je velmi zajímavé posunutí silnic o cca 50 metrů, výsledek je velmi efektní např. v Českém středohoří, když silnice vede přímo přes vrcholy některých kopců např. Hněvín v Mostě. Jo, FS2002.
img_forumn/r32761_1.jpg (500x400)
 

Re: Jak se zbavit nepatřičných teréních fujtablů   16. 8. 2004 / 20:53
Vláďa Stoje
Ahoj,

myslim ze bohuzel uplne snadna naprava nebyla vynalezena. Pro rychle vyzkouseni neovlivneneho terenu staci smazat default vektorove silnice a jezera, ve FS2002 jsou to pro vetsinu naseho uzemi ve Scenedb Easthem Eurnw Scenery soubory Rdl540008.bgl (roads) a Hyl540008.bgl (hydrolines).
Nejrychlejsi reseni pro zachovani tvaru default jezer posunutych na vysku terenu je prelozit je LwmViewerem do zdrojaku, ten prekonvertovat programem Cfs2conv Edgara Knoblocha do zdrojaku pro CFS2 (kde vodni polygony nemaji svoji vysku, ale jenom se promitaji na teren) a pomoci bglc.exe zase do souboru bgl (ale pak zase je potreba se pripravit na sjizdeni divoke vody na raftu). Individualni oprava vysky jednotlivych vodnich ploch je tam komplikovana tim, ze jsou rozdelene do vetsiho mnozstvi mensich polygonu a tezko se pozna, co je co. Ale mistne se to da asi vyresit i normalnim flattenem?

Vlada Stoje
 

Re: Re: Jak se zbavit nepatřičných teréních fujtablů   16. 8. 2004 / 21:14
MaVac
Jojo, v jednoduchosti je krása, že? ))
 

Re: Re: Jak se zbavit nepatřičných teréních fujtablů   16. 8. 2004 / 21:56
jirpe
Navic on se zminuje o dnes jiz neexistujici prehrade, takze by mu nemuselo v tomto konkretnim pripade vadit, kdyby zmizela cela.
 

Re: Re: Re: Jak se zbavit nepatřičných teréních fujtablů   17. 8. 2004 / 08:42
Glagol
Kluci, děkuji. V jednoduchosti je fakt síla. Ale rozhodně nad tím pobádám a výsledek popřípadě oznámím. Možná by to poletuchy z Mostu a Chomutova zajímalo.
 

Re: Re: Re: Re: Jak se zbavit nepatřičných teréních fujtablů   17. 8. 2004 / 18:22
Vláďa Stoje
jeste se omlouvam za chybu, zapomel jsem na ten nejpodstatnejsi soubor hyp540008.bgl (hydropolygons). Jestli se dobre pamatuju, tak v FS2002 je to v principu dost podobne jak to popisuje Petr pro FS2004, v praxi to uz takhle taky pouzil Peter Dubravcik pro Dunaj u Bratislavy.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Jak se zbavit nepatřičných teréních fujtablů   18. 8. 2004 / 08:50
xWing   
V praxi som to vyskusal a funguje to. Len blbe je, ze ked som chcel odstranit len Dunaj v konkretnom cell, tak som musel vlastne odstranit vsetky vodne plochy z cellu a potom ve Ground2k znovu vytvorit.
Vlado, neviem ci som to pochopil, ale tu popisujes, ze sa da odstranit konktretna vodna plocha ???
 

Re: Jak se zbavit nepatřičných teréních fujtablů   16. 8. 2004 / 21:40
jirpe
ano, existuje
ale umim to jen pro fs2k4

Stahnes si LwmViewer (tusim ruzne verze pro fs2k2 a fs2k4)
Nastartujes FS a v LWMViewer zvolis Follow

Tato volba pro FS2k2 neexistuje, tam musis primo otevrit prislusny bgl, pro Most (pro Cechy) to bude v fs2k4 FL951140 (najdes v adresari Scenery\Eurw\Scenery). Bude mit snahu natahnout i ostatni soubory *951140, nevadi. Potom vyberes pouze ten jeden konkretni (FL=flatten), ostatni zhasnes. Nasledne vyexportujes source, dostanes textak

V nem si najdes prislusny flatten podle souradnic, resp. podle bunek a vymazes. Pak takto upravenu zdrojak prelozis pomoci bglc zpatky do FL951140.bgl a nahradis jim ten puvodni (ktery si pochopitelne nekde nechas, abys ho nemusel hledat na CD v pripade neuspechu). Flatten je pryc, pomoci ground2k vyrusis i vodni plochu (ta se spolu s flatten nesmaze) a muzes tam misto toho udelat pole.

Na treti, ctvrty pokus by ses mel strefit.

LWMViewer ti ukazuje, jaka cell a jaka area se zrovna nachazi pod mysi, podle toho se pak orientujes v tom textaku.

Co se silnic tyka, postup je obdobny, jen to nebude FL ale RD. Opet je muzes vyrusit. Jenze ty jdou vyrusit i v ground2k pomoci Exclude(nemylim-li se), takze tam ta silenost s odmazavanim vektoru v textaku snad odpada.

Je to vsechno hrozne zabavna prace, preji hodne stesti

Jestli se nemylim, ta prehrada, co mas na mysli, je v cell 412x112, area zhruba 26x6 az 28x8

Ted jsem se koukal a zadny flatten v teto cell neni, jen voda v souborech HL a HP.

A to nejlepsi nakonec. V fs2k2 to je vsechno jinak, princip bude podobny, ale tento popis proste nefunguje, je nutno hledat vlastni cestu.
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ