FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 29. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Kumulativní dotaz :) AI traffic, multiplayer, FS Navigator Jeden příspěvek | Celý strom
Kumulativní dotaz :) AI traffic, multiplayer, FS Navigator   15. 8. 2004 / 19:46
SWT
Tak jsem si díky radám zde přítomných začal hrát s AI Trafficem ... a celkem jsem to i pochopil ...

ale

protože se mi zdálo že si ty AI potvory dělají co chtějí a ne to co jsem jim napsal tak jsem přemejšlel jak na ně nějak koukat - v top-down jsou vidět jen do poměrně velkýho přiblížení, takže je vidět jen malá oblast ... vykoumal jsem že bych mohl použít něco jinýho, přišel jsem na FS Navigator, kterej má pěknou mapu ... ale neukazuje AI letadla ... tak jsem našel AI bridge

a AI bridge mi
a) nefunguje s FS2004 (nenajde MP session)
b) když dám host tak mi zmizí AI traffic tak mám pocit jestli nějak neblbnu na kvadrát ...
protože u AI bridge psali že zviditelní AI planes pro programy jako je FS Navigator ... ale když AI mizí ...hmm?

Takže:
1) AI a multiplayer se vylučuje nebo nějak můžu udělat MP a AI provoz dohromady?
2) Jakej SW mám použít abych mohl sledovat AI traffic na mapě na velký oblasti, ve vzduchu i na zemi ... ?
3) Jak přidám do scenerie statický letadlo? (budu potřebovat pokud nepůjde AI v MP)

Předem dík, už mi z toho FS hrabe )
 

Re: Kumulativní dotaz :) AI traffic, multiplayer, FS Navigator   15. 8. 2004 / 20:06
Tragédie v JRD
1) ano, vylucuji se... jedna se o samostatne veci, v multiplayeru je AI vypnute

2) ve velke oblasti to nejde, FSka do pameti nahrava ctverec o hrane cca 90nm, zbyly trafik tam neni zobrazeny

zobrazovat AI trafik umel treba AIMap, tem ale blne ve FS2004

3) staticke letadlo = normalni BGL scenerie
 

Re: Re: Kumulativní dotaz :) AI traffic, multiplayer, FS Navigator   15. 8. 2004 / 20:52
SWT
1) hm, tak to je blbý a na co je teda ten AIBridge? U starších verzí to bylo jinak?
2) jak se určuje trafik kterej je mimo ten 90nm čtverec? FS je schopný nějak předvídat kde ten trafik má bejt když přiletím blíž? ...

3) jo to je asný jde nějak jednoduše frknout do scenerie hotový letadlo? ( třeba nějakej AI model letadla?)
 

Re: Re: Re: Kumulativní dotaz :) AI traffic, multiplayer, FS Navigator   15. 8. 2004 / 21:13
Tragédie v JRD
1) ach jo - AI Bridge je na uplne neco jineho ..

2)trafik se uz pri kompilaci rozdeli do techto ctvercu .. ale nevim proc to resis, k nicemu ti to neni fska proste zobrazuje a uvazuje pouze trafik v danem ctverci

3) jo ... zapnout mozek ... kdyz udelas letovy plan typu ze v nedeli na letiste prileti a v sobotu ze z letiste odleti nekam jinam vysledkem bude, ze cely tyden ti tam bude stat
 

Re: Re: Re: Re: Kumulativní dotaz :) AI traffic, multiplayer, FS Navigator   15. 8. 2004 / 21:45
SWT
1) jo jasný už jsem to pochopil že je na opačnou věc - ukazuje MP letadla jako AI ...kaju se

2) no nevím, jen se snažím přijít na to kde ty AI letadla jsou a co dělaj že nelítaj podle plánu kterej jsem jim předepsal ...

3) no to je mi na nic když v MP nefunguje AI to si můžu udělat plánů plnej košík Jak jsem psal potřebuju nějak jednoduše udělat letadla aby tam byly i vMP, pohyblivý nejdou, takže jako static scenery, nejjdnodušší by bylo jestli existuje nějaká utilita která mi dovolí umístit nějakej AI (rozuměj low poly model, oskinovanej) do BGL - zadám souřadnice x y z, směr kam kouká čumák ... ale bojím se že tak jednoduchý to mít nebudu, že? ...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Kumulativní dotaz :) AI traffic, multiplayer, FS Navigator   15. 8. 2004 / 21:57
Tragédie v JRD
1) nene.. spatne )) neukazuje.. jenom meni interni struktury v FSCe tak aby fungovaly TCASy..j inak zobrazeni letadel je normalne multiplajerove

2) To bdue chyba nekde v tom flighplanu ... AI letadla letaji celkem v poéhode a tak jak maji

3) sorry.. to sem blbe pochioipil ...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kumulativní dotaz :) AI traffic, multiplayer, FS Navigator   15. 8. 2004 / 22:16
SWT
1) jo tak jsem to myslel jen blbě napsal prostě dělá to to, že se pro některý věci (TCAS) tvářej MP letadla jako AI, a ne naopak, jak jsem si myslel já (

Každopádně, je nějaká utilitka, která mi zobrazí AI traffic na nějaký mapě?

2) viz. 1) se právě snažím nějak přijít na to, kde mohl soudruh SWT udělat chybu )

3) z mejch slovních výpotků někdy ani já nerozumím co jsem to vlastně chtěl ...

neudělal by mi někdo nějakej ukázkovej zdroják s umístěním jednoho letadla do statický scenery, pěkně prosím?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kumulativní dotaz :) AI traffic, multiplayer, FS Navigator   16. 8. 2004 / 15:08
cmar
ja len bod 3: ak si v MP tak neviem naco Ti je staticke lietadlo. INak aj tak tam len zavadzia .. v Deutch airports su na LOWI (Insbruck) nejake staticke lietadla, čo ma ale privadza v online do sialenstva, ked vidim ako si cez ne vali nejake iné ero niekoho kto je tiež online. Samo, ze ked je tam plno, musim niekedy cez ne valit aj ja. Este ze to nedali ako "crash" prekazku. Inak by som bol v "houslích".
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kumulativní dotaz :) AI traffic, multiplayer, FS Navigator   16. 8. 2004 / 15:15
Tragédie v JRD
staticka letadla jsou zcela na pikacu .... ( uplne nejradsi mam scenerie kde nejdou odstranit...

a to ponechme stranou fakt, ze jsem snad jeste nevidel scenerii, kde by static aircraft aspon trosku vypadal pekne...static aircrafty treba v German airports jsou jednim slovem otresna
 

Xx Re: Kumulativní dotaz :) AI traffic, multiplayer, FS Navigator   16. 8. 2004 / 18:59
SWT
No, musíš si uvědomit, že MP nerovná se online VATSIM/IVAO. Pokud budeš mít letiště, kde se budou pohybovat řekněme dva tři lidi (LAN) tak to letiště bude vypadat dost prázdně. Tak bych tam rád měl alespoň nějaký letadla aby to vypadalo "živěji". Optimální by byla AI, ale jak m bylo potvrzeno, MP AI vylučuje. Samozřejmě pro online sítě typu VATSIM/IVAO to je nesmyslný - ale o to se tu nejedná ...
Doufám, že už to není tak nepochopitelný
 

Re: Xx Re: Kumulativní dotaz :) AI traffic, multiplayer, FS Navigator   17. 8. 2004 / 00:38
jirpe
Mam jakysi MdlBgl program, ktery umi prevest mdl soubor do bgl, pripadne take do api pro airport. Jenze zvlada jen letadla pro fs98 a fs2000 a to jeste zdaleka ne vsechna. Novejsi uz neumi. A protoze je cim dal obtiznejsi ty stare modely sehnat, natoz pak v texturach, ktere by vyhovovaly...

V kazdem pripade mohu poslat, budes li mit zajem
 

Re: Re: Xx Re: Kumulativní dotaz :) AI traffic, multiplayer, FS Navigator   17. 8. 2004 / 08:36
SWT
Díky, už mi o něm řekl MLK, ale ještě jsem to nezkoušel ... rozhodně i to by byla dost pomoc protože bych měl aspoň model ... s 3D nástrojema moc neumím, maximálně tak kostičku daných rozměrů
 

FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ