Ono toho klofani zase tolik neni, kdyz clovek pouziva routy.
Take se to naklofane da ulozit a znovu pouzit.
Po trati je to potom jak uz tady jiny kolega napsal stejne (pokud jsi klofal) a pri priblizeni - klesat podle ATC aby se nezlobil a pak kdyz te chce zacit vektorovat, zkusit zjistit jestli nema drahu s jinym approach nez visual.
Pokud ne, je to mrzute a mas 2 moznosti - zrusit IFR a jet dal podle sveho a ohlasit se az na vez anebo delat ty kraviny co po tobe chce.
Pokud approach existuje, je to o neco veseljesi, protoze si jej muzes vyzadat a on ti da transition point. A na ten pak muzes letet primo. Za transition pointem si uz muzes delat skoro co chces
Mrzute na tom je, ze to neni skutecny transition point, ale IAF. Ale je to to nejlepsi ceho se da myslim ve FS9 s defaultnim ATC a s FMC dosahnout. Letani s vyuzitm SID a STAR vetsinou prislis pestovat nejde - teda SID se da jeste udelat tak, ze kdyz te TWR da na DEP, tak na nej nejit hned, nejdrive si v klidu zaletet co potrebujes a teprve pak se s nim skontaktovat
|
|