FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 7. 5. 2024, svátek má Stanislav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
finale Jeden příspěvek | Celý strom
finale   26. 8. 2004 / 08:40
ron
Ahojte mam taku kacirsku otazocku ) Na finalnom priblizeni so 737 pri nastaveni klapiek 30° a rychlosti cosi cez 140 uzlov sa zvacsi uhol nabehu (zdvihne sa nos lietadla) natolko, ze vizualne nie je mozne kontrolovat ci je lietadlo v osi drahy. Ako sa pristava na drahu, ktora nie je vybavena systemom ILS? Teda ja to spravim jednoducho tak, ze lietadlo dostanem do polohy kedy na drahu vidim. Ake mate skusenosti? Vyuziva sa v skutocnosti viac autopilot "approach hold" alebo sa priblizuje aj rucne? Myslim teraz so 737 a podobnymi typmi. Dakujem.
 

Re: finale   26. 8. 2004 / 08:53
LuckyB
To mě taky zajímá. V návodu jsem se na videu dověděl, že si lze dráhu hodit do pohledu tlačítky Shift+Enter a zpět Shift+Backspace. Lítám se 747 a snažím se přistávat podle ILS většinou mám rychlost o něco vyšší a klapky mě naštelují tak, že na dráhu vidím. Těsně před dosednutím vypnu autopilota, stáhnu rychlost a podeberu to, abych sedl na zadní. Určitě to není standardní a tak by mě taky zajímalo jak se to vlastně dělá.
 

Re: Re: finale   26. 8. 2004 / 09:06
Waterfight (TVS379)   
Mám pocit, že v reálu taky není přes palubní desku dvakrát vidět na Runway těsně před dosednutím, ale nevim to. Každopádně ve FS můžeš buď zmáčknout W, což změní pohled bez panelu, nebo s nejdůležitějšími přístroji, anebo si vytvoř New View - Cocpit view. Ve FS 2000 existovala volba Lower your seat a myslím, že i na pozvednutí sedadla, tak zkus hledat v klávesovejch zkratkách. Je to Shift+(...)
 

Re: Re: Re: finale   26. 8. 2004 / 09:15
Vita Zenisek
To ne, v realu je na drahu videt celkem pekne (ale je fakt ze jsem v tom sedel jen kdyz to bylo na zemi). Problem je, ze default letadla maji spatne nastavenej view point.
Kdyz jsem s nima jeste lital, pomohlo to co pisete - t.j. hejbat se sedackou, ale to mne moc nebavilo, protoze v okamziku kdy se rozhlidnete tak je to vsechno pryc.
Takze doporucuju pro virt. kokpit zeditovat aircraft.cfg, polozku eye_point a pro 2D panely si pohrat s panel.cfg Tam se da nastavit temer vsechno - bod odkud koukate i smer kam koukate (vektor) a myslim ze i ten zoom (ale to uz si vymyslim).

 

Re: Re: Re: Re: finale   26. 8. 2004 / 10:31
Luděk Ch.
S položkou eyepoint v aircraft.cfg bych nehýbal, protože ta rozhodí všechny pohledy včetně virt. kokpitu. Nejjednodušší úpravou pro 2d pohled je v panel.cfg, položka "view direction" a je to ta první ze tří hodnot. Při hodnotě "0" je pohled vodorovně a změnou hodnoty se úhel směru pohledu zvedá nahoru nebo dolů. Nevím teď, jestli záporná hodnota mění směr dolů nebo nahoru, ale není problém to vyzkoušet. Aby změna byla dostatečně patrná, je potřeba změnit hodnotu aspoň o dvě celá čísla. Při tom není třeba ukončovat FSku, stačí ji shodit na lištu a po změně hodnoty jen znova načíst letadlo a porovnat změnu. Plno freewarových letadel má toto nastaveno fakt blbě, protože při finále není dráha vůbec vidět. Hlavně se to týká větších letadel.
 

Re: Re: Re: finale   26. 8. 2004 / 09:33
ron
Samozrejme, ze tesne pred dosadnutim nie je vidno na drahu, ale ked na nu nie je vidno ocas celeho finale to je trosku moc a zvlast ked sa sada na drahu bez ILS! Zdvihnutim sedacky to nespravis, ani zmenou uhlu pohladu, lebo lietadlo ma nos prilis vysoko. Jedine co sa da spravit je zvysit rychlost aspon o 10 uzlov a litadlu sa zmensi uhol nabehu.
 

Re: Re: Re: Re: finale   26. 8. 2004 / 10:32
Jaakov   
ja bych rek ze napriklad z defaultniho 747 je pri zapnutym VC videt celkem pekne, teda spon pokud si pamatuju dobre....s 2D panelem se temer pristavat neda...
 

Re: Re: Re: Re: Re: finale   26. 8. 2004 / 12:24
Filip   
Si s tím hejbněte přímo ve FS.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: finale   26. 8. 2004 / 12:53
Luděk Ch.
Se ti to při změně pohledu vrátí zase zpátky.
 

Re: finale   26. 8. 2004 / 15:47
MilanZ   
>Vyuziva sa v skutocnosti viac autopilot "approach hold" alebo sa
>priblizuje aj rucne?

Např. na DVD od Fischera jsou Visual Approach neboli "ruční" přiblížení myslím všechny. Nevím kolik % přistání v reále činí Visual App., asi záleží na destinacích a VMC kdy si to posádka může dovolit.
Co se výhledu při přistání týče, ikdyž je kamera umístěná trochu výše než pohledy pilotů (subjektivně), konkrétně u B737 je vidět docela dobře.
Naproti tomu seděl jsem v Piper Senece V a tam je tak úký "průzor" a tak blbě vidět, že jsem si spíš připadal jak v tanku ! -)
 

Re: Re: finale   26. 8. 2004 / 16:57
MT.
Řekl bych, že na DVD Fischer je naopak většina přiblížení na ILS s tím, že to vždy cca. v 1000ft vezme do "teplých" a doletí ručně. Výjimkou je podle mne jen Madeira, Samos a možná Tivat. Ale 100% jistej si nejsem. Není u mne moc slyšet zvuk, abych dokázal vypozorovat víc z radiokomunikace. Rozhodně ale všechny APP na LKPR jsou ILS na 24.
 

VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ