FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 21. 9. 2024, svátek má Matouš Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Multiplayer - poskakující letadla Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Multiplayer - poskakující letadla   5. 10. 2004 / 13:02
Karel
problém není na tvém přijímači...

Je to způsobeno tím, že data o okolním provozu se k tobě skrzevá SquawkBox a servery sítě dostávají na frekvenci 0,2Hz , tedy 1× za pět sekund. Mezitím Multiplayer FSky dopočítává na základě posledního updatu pohyb letadla a zobrazuje ho.

Z uvedeného vyplývá, že např. na hladině, kde by se okolní letala pohybovala skoro konstatní rychlostí a bez výrazných změn ve vektoru pohybu, bys neměl tyto poskoky skoro zaznamenat, kdežto na letišti, kde letadla odlétají, přistávají a pojíždějí, dochází k různým akceleracím, které vyvolávají toto zdánlivé poskakování.

V novém pilotním klientovi sítě IVAO - IvApu - je toto řešeno už jinak. Provoz v blízkém okolí se přepojí ze serveru sítě přímo na tvůj Multiplayer (tzv. peer-to-peer), čímž se dosáhne mnohem kvalitnějšího zobrazení pohybu okolních letadel. Dokonce jsou rozlišeny i pohyby klapek, podvozku apod., tedy všeho, co je schopen rozlišit Multiplayer mód FSky. Je možné, samozřejmě, i nadále používat stávající pětisekundový refresh tam, kde např. nastavené firewally neumožňují otevřít příslušné porty, na kterých je peer-to-peer mód provozován.

Karel
 
Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ