FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 2. 5. 2024, svátek má Zikmund Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Eurowings Profesional 2004 - pls nekolik otazek Jeden příspěvek | Celý strom
Eurowings Profesional 2004 - pls nekolik otazek   17. 10. 2004 / 18:17
Hoaker
Priznam se, ze jsem prohledal komplet cele forum na Aerosoftackejch strankach a i jinak jsem zbezne prohlidnul internet, ale to, co jsem potreboval jsem nenasel. Takze prosim nemate nekdo nasledujici veci pro ATR:

- Nejakej alespon strucnej tutorial?
- Checklisty?
- Nevite nekdo, jak se oteviraji nakladova vrata?
- Videl jsem obrazek, kde se do ATR 72 naklada naklad pomoci zdvihace a pod obrazkem bylo, ze je to soucast Eurowings.

Diky!

P.S. V orig. instalaci toho moc neni
 

Re: Eurowings Profesional 2004 - pls nekolik otazek   17. 10. 2004 / 19:06
Jirka Kallasch   
1)snad pomuze http://www.highinthesky.cz/heavymetal/heavymetal.asp?rubrika=LEKCE&sekce=CLANKY&clanek=34
2)Checklist najdes v FS9 (2002)/Aircraft/ATR 42/72 /v poznamkovim bloku
3)stejnou kombinaci klaves jako vysunuti haku
4)u verze ATR 72 200F Shift+E
 

Re: Re: Eurowings Profesional 2004 - pls nekolik otazek   17. 10. 2004 / 19:31
Hoaker
Super diky,... jenom

ad 2) tam jsem se opravdu nepodival jak uz jsem zmlsanej, tak pod svicnem je tma

Mimochodem ono ATR nema APU? To znamena, ze vsechno jede na baterku, nez zapne motory nebo eventualne na externi jednotku?
 

Re: Re: Re: Eurowings Profesional 2004 - pls nekolik otazek   17. 10. 2004 / 21:41
Tragédie v JRD
http://www.atraircraft.com/FAQ.htm#q4

informace primo od zdroje, do google byla zadana vyraz: "atr apu" ))

misto APU mas tzv. "hotel mode"

jestli sem ten clanek pochopil dobre, tak to funguje tak, ze je nastartovany pravy motor a je zablokovana vrtule ...
 

Re: Re: Re: Re: Eurowings Profesional 2004 - pls nekolik otazek   18. 10. 2004 / 12:32
Hoaker
Aha jasne, to je podobny jako u An-26, ktera teda ma APU, ale v ramci pravyho motoru... mimochodem nepovedlo se mi tu vrtuly pravyho motoru nikdy zastavit aby byla jakoze opravdu stopla... povedlo se vam to nekomu nebo to neni implementovany? mimochodem se mi stava, ze u nekteryho ATR lze ovladat otacky vrtule manulane ale u nekteryho to proste nereaguje, ani na pohyby mysi, ale ani pres klavesnici... je tam nekde nejakej spinac, kterej vypina ten automatickej rezim?
 

Re: Re: Re: Re: Eurowings Profesional 2004 - pls nekolik otazek   18. 10. 2004 / 12:32
Hoaker
Aha jasne, to je podobny jako u An-26, ktera teda ma APU, ale v ramci pravyho motoru... mimochodem nepovedlo se mi tu vrtuly pravyho motoru nikdy zastavit aby byla jakoze opravdu stopla... povedlo se vam to nekomu nebo to neni implementovany? mimochodem se mi stava, ze u nekteryho ATR lze ovladat otacky vrtule manulane ale u nekteryho to proste nereaguje, ani na pohyby mysi, ale ani pres klavesnici... je tam nekde nejakej spinac, kterej vypina ten automatickej rezim?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Eurowings Profesional 2004 - pls nekolik otazek   18. 10. 2004 / 12:43
Salmak
tak to mas rozdiel verzii -200 a -500, kde u -200 si nastavujes manualne a u 500 automaticky nastavitelna vrtula
u -500 mozes tiez manualne po stleceni praveho tlacitka na mysi
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Eurowings Profesional 2004 - pls nekolik otazek   19. 10. 2004 / 00:10
Hoaker
Hele tak jsem zkousel ten Hotel system, ale nepodarilo se mi zablokovat pravou vrtuli... dokonce mam pocit, ze jakmile na hornim panelu zapnu tlacitko Propeler brake, ze se nic nestane, nevite nekdo co s tim? Ani v navodu o tom nikde neni zminka
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ