| | | Eurowings Profesional 2004 - pls nekolik otazek 17. 10. 2004 / 18:17 | |
| | Priznam se, ze jsem prohledal komplet cele forum na Aerosoftackejch strankach a i jinak jsem zbezne prohlidnul internet, ale to, co jsem potreboval jsem nenasel. Takze prosim nemate nekdo nasledujici veci pro ATR:
- Nejakej alespon strucnej tutorial?
- Checklisty?
- Nevite nekdo, jak se oteviraji nakladova vrata?
- Videl jsem obrazek, kde se do ATR 72 naklada naklad pomoci zdvihace a pod obrazkem bylo, ze je to soucast Eurowings.
Diky!
P.S. V orig. instalaci toho moc neni |
| |
|
| | | Re: Eurowings Profesional 2004 - pls nekolik otazek 17. 10. 2004 / 19:06 | |
| | | |
|
| | | | Re: Re: Eurowings Profesional 2004 - pls nekolik otazek 17. 10. 2004 / 19:31 | |
| | Super diky,... jenom
ad 2) tam jsem se opravdu nepodival jak uz jsem zmlsanej, tak pod svicnem je tma
Mimochodem ono ATR nema APU? To znamena, ze vsechno jede na baterku, nez zapne motory nebo eventualne na externi jednotku? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Eurowings Profesional 2004 - pls nekolik otazek 17. 10. 2004 / 21:41 | |
| | http://www.atraircraft.com/FAQ.htm#q4
informace primo od zdroje, do google byla zadana vyraz: "atr apu" ))
misto APU mas tzv. "hotel mode"
jestli sem ten clanek pochopil dobre, tak to funguje tak, ze je nastartovany pravy motor a je zablokovana vrtule ... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Eurowings Profesional 2004 - pls nekolik otazek 18. 10. 2004 / 12:32 | |
| | Aha jasne, to je podobny jako u An-26, ktera teda ma APU, ale v ramci pravyho motoru... mimochodem nepovedlo se mi tu vrtuly pravyho motoru nikdy zastavit aby byla jakoze opravdu stopla... povedlo se vam to nekomu nebo to neni implementovany? mimochodem se mi stava, ze u nekteryho ATR lze ovladat otacky vrtule manulane ale u nekteryho to proste nereaguje, ani na pohyby mysi, ale ani pres klavesnici... je tam nekde nejakej spinac, kterej vypina ten automatickej rezim? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Eurowings Profesional 2004 - pls nekolik otazek 18. 10. 2004 / 12:32 | |
| | Aha jasne, to je podobny jako u An-26, ktera teda ma APU, ale v ramci pravyho motoru... mimochodem nepovedlo se mi tu vrtuly pravyho motoru nikdy zastavit aby byla jakoze opravdu stopla... povedlo se vam to nekomu nebo to neni implementovany? mimochodem se mi stava, ze u nekteryho ATR lze ovladat otacky vrtule manulane ale u nekteryho to proste nereaguje, ani na pohyby mysi, ale ani pres klavesnici... je tam nekde nejakej spinac, kterej vypina ten automatickej rezim? |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Eurowings Profesional 2004 - pls nekolik otazek 18. 10. 2004 / 12:43 | |
| | tak to mas rozdiel verzii -200 a -500, kde u -200 si nastavujes manualne a u 500 automaticky nastavitelna vrtula
u -500 mozes tiez manualne po stleceni praveho tlacitka na mysi |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Eurowings Profesional 2004 - pls nekolik otazek 19. 10. 2004 / 00:10 | |
| | Hele tak jsem zkousel ten Hotel system, ale nepodarilo se mi zablokovat pravou vrtuli... dokonce mam pocit, ze jakmile na hornim panelu zapnu tlacitko Propeler brake, ze se nic nestane, nevite nekdo co s tim? Ani v navodu o tom nikde neni zminka |
| |
|
|