FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 15. 5. 2024, svátek má Žofie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
PMDG 737 TNG několik dotazů Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: PMDG 737 TNG několik dotazů   12. 11. 2004 / 11:23
A.J.Scandall   
No, principialne pravdu máš, ale...

1) tři stoupání, které si lze vybrat v FMS je MAX RATE (max. vertikální rychlost stoupání), MAX ANGLE (max úhel stoupání), ECON (ekonomická rychlost, kterou si to vypočte z cost indexu, větru, odchylky od ISA a buchvíčeho). Max. tah s tím nemá co do činění, motory ve všech případech jedou na N1 limit (což může být CLB nebo R-CLB, eventuálně snížený CLB 1 a CLB 2) a FMS to přes VNAV řídí změnou indikované rychlosti

2) No právě že VNAV se vypne vždycky, když letadlo dostoupe do hladiny omezené MCP, přejde to přes ALT ACQ do ALT HOLD. Při dalším stoupání nestačí jenom změnit výšku na MCP, je třeba dát nějaký vertikální mód. Buď základní LVL CHG nebo opět VNAV. Jedinou výjimkou, kdy VNAV zůstane, je po dostoupání do cestovní hladiny, to přejde VNAV SPD do VNAV PTH, anebo když před dosažením výšky v MCP narazí na Altitude constraint, tj. výškové omezení ve FMC.

Nula se na MCP nedává NIKDY. Po zachycení G/S, bez ohledu na to, zda to je v A/P, ručně s F/D nebo ručně úplně bez ničeho, se nastaví výška pro nezdařené přiblížení (tzn. výška, kam se stoupe v případě go-aroundu). Ta je často shodná s výškou středního přiblížení (laicky řečeno s výškou FAFu)
Pakliže se letí jiný druh přiblížení (VOR, NDB, GPS, vizuál), nastavuje se buď výška step-down fixu, nebo MDA (minimum descend altitude, minimální výška pro klesání, obdoba výšky rozhodnutí u přesných přiblížení). Po doklesání minim, anebo po navázání vizuálního kontaktu a rozhodnutí LANDING. se provede tzv. RESET MCP (tj. vypnou se oba F/D, nastaví se na MCP výška pro G/A, a pak se oba direktory opět zapnou). To dělá pilot neletící, ten, co řídí a bojuje s živly, na to nemá moc času. Proto si myslim, že je odůvodnitelné, pokud to ve FS takhle neděláme)))


Jinak jsem dost dlouho přemýšlel, jestli má smysl takhle psát. Jak včera Gabo tak dneska TRvJZD principiálně odpověděli dobře, a zatáčečníkům to tak rozhodně stačí, říkám si, jestli tohle moje "dolaďování" není zbytečně "vyšší dívčí", když jde vlastně jenom o počítačovou hru....

 3x  
PMDG 737 TNG několik dotazů - Jarda Zobrazit celý strom12. 11. 04 v 08:43
PMDG 737 TNG několik dotazů - Tragédie v JZD Zobrazit celý strom12. 11. 04 v 09:56
PMDG 737 TNG několik dotazů - A.J.Scandall Zobrazit celý strom12. 11. 04 v 11:23
PMDG 737 TNG několik dotazů - PavelS Zobrazit celý strom12. 11. 04 v 11:26
PMDG 737 TNG několik dotazů - Tragédie v JZD Zobrazit celý strom12. 11. 04 v 11:37
PMDG 737 TNG několik dotazů - A.J.Scandall Zobrazit celý strom12. 11. 04 v 11:53
PMDG 737 TNG několik dotazů - Vita Zenisek Zobrazit celý strom12. 11. 04 v 12:21
PMDG 737 TNG několik dotazů - A.J.Scandall Zobrazit celý strom12. 11. 04 v 12:33
PMDG 737 TNG několik dotazů - Tragédie v JZD Zobrazit celý strom12. 11. 04 v 12:35
PMDG 737 TNG několik dotazů - A.J.Scandall Zobrazit celý strom12. 11. 04 v 12:41
PMDG 737 TNG několik dotazů - Tomas Gurecky Zobrazit celý strom12. 11. 04 v 12:43
PMDG 737 TNG několik dotazů - Jarda Zobrazit celý strom12. 11. 04 v 12:40
PMDG 737 TNG několik dotazů - A.J.Scandall Zobrazit celý strom12. 11. 04 v 12:45
PMDG 737 TNG několik dotazů - Jarda Zobrazit celý strom12. 11. 04 v 12:51
PMDG 737 TNG několik dotazů - Fero Zobrazit celý strom12. 11. 04 v 14:54
PMDG 737 TNG několik dotazů - Luděk Ch. Zobrazit celý strom12. 11. 04 v 13:17
PMDG 737 TNG několik dotazů - Vita Zenisek Zobrazit celý strom12. 11. 04 v 12:44
PMDG 737 TNG několik dotazů - A.J.Scandall Zobrazit celý strom12. 11. 04 v 12:51
PMDG 737 TNG několik dotazů - Vita Zenisek Zobrazit celý strom12. 11. 04 v 14:51
PMDG 737 TNG několik dotazů - PavelS Zobrazit celý strom12. 11. 04 v 10:00
PMDG 737 TNG několik dotazů - Pavel2 Zobrazit celý strom12. 11. 04 v 10:15
PMDG 737 TNG několik dotazů - Tomas Gurecky Zobrazit celý strom12. 11. 04 v 10:14
PMDG 737 TNG několik dotazů - PavelS Zobrazit celý strom12. 11. 04 v 10:20
PMDG 737 TNG několik dotazů - lulinak Zobrazit celý strom12. 11. 04 v 10:59
PMDG 737 TNG několik dotazů - PavelS Zobrazit celý strom12. 11. 04 v 11:07
PMDG 737 TNG několik dotazů - lulinak Zobrazit celý strom12. 11. 04 v 11:15
PMDG 737 TNG několik dotazů - Tragédie v JZD Zobrazit celý strom12. 11. 04 v 11:18
PMDG 737 TNG několik dotazů - PavelS Zobrazit celý strom12. 11. 04 v 11:23
PMDG 737 TNG několik dotazů - lulinak Zobrazit celý strom12. 11. 04 v 11:29
PMDG 737 TNG několik dotazů - Tomas Gurecky Zobrazit celý strom12. 11. 04 v 12:42
OT;PIVO: 8× PMDG 737 TNG několik dotazů - Karel Zobrazit celý strom12. 11. 04 v 13:23
OT;PIVO: 8× PMDG 737 TNG několik dotazů - Tomas Gurecky Zobrazit celý strom12. 11. 04 v 15:01
OT;PIVO: 8× PMDG 737 TNG několik dotazů - PavelS Zobrazit celý strom12. 11. 04 v 15:14
OT;PIVO: 8× PMDG 737 TNG několik dotazů - Latom Zobrazit celý strom12. 11. 04 v 15:33
PMDG 737 TNG několik dotazů - PavelS Zobrazit celý strom12. 11. 04 v 13:49
PMDG 737 TNG několik dotazů - Tomas Gurecky Zobrazit celý strom12. 11. 04 v 10:15
PMDG 737 TNG několik dotazů - Jarda Zobrazit celý strom12. 11. 04 v 10:35
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ