FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 28. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Tvorba FP pro AI Jeden příspěvek | Celý strom
Tvorba FP pro AI   6. 12. 2004 / 07:26
forex
¨Vytvoril jsem fiktivni let TU 154 Air Force z LKPR do LTAI a pote do Bagdadu a zpet s mezipristanim v LTAI. Na LKPR jsem upravil Gate 20 pred starou halou na MIL Combat a TU 154 jsem pridelil MIL Combat, GATE a kod CEF.Tentyz kod jsem pridelil i stojance a typ MIL Combat. Proc se mi ale neobjevuje TU 154 v danem case na danem miste. Je to tim,z etreba nestihne plnit dane casy?? MAm mezi priletem do LTAI a odletem dal prodlevu cca 30 minut??? Nemuze to byt tim?? Podobnou zalezitotst jsem objevil i u FP AN124 z AVSIM,kde to taky proste neslo,nektere fp pro urcite lety AN124.
V tutorialu na tvorbu fp pomoci TTools je syntaxe fp. Proc u typu WEEK je u fp z projectai pred cislem dne jeste @ a u nekterych fp a v tom navodu neni??? Nema to nejaky vliv???? Diky za radu.
 

Re: Tvorba FP pro AI   6. 12. 2004 / 08:38
Kolbiš (OK-KOL)
Odpověď na tento dotaz mne velmi zajímá. Zrovna bojuju s AI trafikem na LKTB. Vypozoroval jse, že některá éra lítají jak hodinky (IL76). Mohu u nich nastavit let dlouhý tisíce kilometrů, TTools odhadne dobu přistání a to éro doletí +/- 5 minut a sedne.

Naproti tomu AN12 se chová naprosto nevyzpytatelně. TTools vypočítá například dobu příletu na 06:30.

Pokud se přihlásím na cílovém letišti v 06:35, stojí už éro na stojánce. Pokud se přihlásím 06:25, během pár minut éro přiletí a v Trafic Exploreru je hned při přihlášení. Pokud se přihlásím v 06:00 (odlet třeba v 05:00), tak AN-12 vůbec nedoletí.

Zkoušel jsem měnit rychlost i nastavovat čas příletu ručně pomocí @. Nic nepomáhá. Standardně mám rychlost nastavenu na 360 (našel jsem plán, kde stejné éro mělo rychlost 400, ale doba letu nastaveného pomocí @ odpovídala tak 260. Let je z UKLL do LKTB, takže žádná super dálka,

An124 mi z Moskvy také létá spolehlivě.
 

Re: Re: Tvorba FP pro AI   6. 12. 2004 / 08:40
forex
A jakou funkci ma tedy ten zavinac???? Proc nekde je a nekde neni???
 

Re: Re: Re: Tvorba FP pro AI   6. 12. 2004 / 08:48
Kolbiš (OK-KOL)
Ten zavináč by měl určit dobu příletu ručně. Pokud ho tam nedáš, tak si dobu příletu spočítá TTools z rychlosti uvedené v seznamu letadel u příslušného letadla. Tak jsem to alespoň pochopil.

Tedy pokud v seznamu uvedu rychost 300 a TTools určí dobu příletu na 6:00, bude to stejné jako rychlost 400 a ručně zadaná doba příletu @06:00:00. Pokud se pletu, tak mne prosím opravte!

Další problém co nechápu je, že ta rychlost je TAS. Ta ovšem závisí na výšce letu. Co když to éro poletí ráno v FL100 a vracet se bude v FL260? Bude na to brát TTools ohled?

Přiznám se, že je to docela pakárna a mám chuť s tím praštit. Ale pak u toho zase prosedím "celý den".

Taky jsem párkrát "načapal" AN-12, že mu zadám letět ve FL250 a on vyklesá už nad Slovenskem do 3000ft a pak se rozfláká 50km od letiště.

Používám AN12 pro AI od Samdim.
 

Re: Re: Re: Re: Tvorba FP pro AI   6. 12. 2004 / 09:04
forex
to jses na tom dobre,ja tam proste ty letadla ani nemam. U tech AN 124 se mi objevil na LKPR jen Bureau design ale Volga Dnepr mi uz nepriletel(((( Ale kdyz jsem zadal fp sam tak tam byl. Je ale fakt,ze ten z AVSIm,to mel delane jako WEEK cykly,ja zadal 24 Hr. A ted u t eTU 154, mam taky WEEK cyklus a nic(( Obavam se,jestli neni problem v tech WEEK cyklech((
 

Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba FP pro AI   6. 12. 2004 / 09:17
Tragédie v JRD
Ve WEEKu dozajista problem neni ... problem bude na 100% mezi zidli a klavesnici .... pokud ty FP nejsou moc dlouhe, tak je sem napastuj a uvidime co s nima je/neni
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba FP pro AI   6. 12. 2004 / 09:35
forex
Ja bych je sem soupnul,ale ted jsem v praci,tak az k veceru(( Nemuze byt treba problem v definici letadla,resp prideleni ze ma jezdit na mil Combat,popr Gate. Na LKPR mam udelanou ze stojanky Gate 20 typ MIL Combat. No ale,ja si to vcelku pamatuju,tak to ted vytvorim znovu,jako vcera)))

AC#98010,0999,WEEK,1/07:45:00,1/10.30:00,310,F,0999,LTAI,1/11:00:00,1/12:30:00,310,F,0999,OBSR,1/15:00:00,1/16.30:00,310,F,0999,LTAI,1/17:00:00,1/19:30:00,310,F,0999,LKPR,5/07:45:00,5/10.30:00,310,F,0999,LTAI,5/11:00:00,5/12:30:00,310,F,0999,OBSR,5/15:00:00,5/16.30:00,310,F,0999,LTAI,5/17:00:00,5/19:30:00,310,F,0999,LKPR

Mozna ze OBSR,je trochu jinak,ale v tom chybu mit nemuzu,to kopiruju z airports.txt. J eto Baghdad Int
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba FP pro AI   6. 12. 2004 / 09:52
Kolbiš (OK-KOL)
Tento plan je špatny zcela jistě. Nemáš tam jestli je IFR nebo VFR. Navic LTAI je jestli se nepletu v Italii. To tam leti skoro 3 hodiny???
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba FP pro AI   6. 12. 2004 / 09:55
forex
LTAI je v Turecku Anthaly. To IFR tam je,jak rikam,pisu to ted z hlavy,ale jinak jsem pro vychozi pouzil navod,syntaxe a nejake jiz vytvorene FP. Kdyby tam chybelo neco takoveho,tak to myslim TTools ani nedovoli kodovat do FS
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba FP pro AI   6. 12. 2004 / 10:00
Kolbiš (OK-KOL)
Aha. Do Turecka to asi bude sedět. Jinak ano. Chybějící IFR by TTools odmítlo. Chtěl jsem jen naznačit, že nemá smysl kontrolovat jakou tam máš chybu, pokud je to celé psané z hlavy a bez záruky.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba FP pro AI   6. 12. 2004 / 10:29
forex
taky jsem psal, ze to nevim presne, original uvedu k veceru. ale jak rikam, v syntaxi problem nebude,to by vubec TTools nevzal. Jestli spis nemuz ebyt chyba v tech casech mei pristanim a odletem v LTAI.Jestli to neni mala prodleva tech cca 30 minut???? A on to nestiha a tudiz to neprovadi???????????????
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba FP pro AI   7. 12. 2004 / 09:33
Marky Parky   
Cist dokumentaci, cist dokumentaci, cist dokumentaci.....

Cas priletu ktery se objevi ve chvili kdy se nepouzije zavinac je cas priletu do sektoru daneho letiste, nikoliv cas priletu na letiste. Tedy do pristani jeste zbyva nejakych par minut ( nekdy i 10-15 ).

Soucasne pokud nahodis FSku v okamziku kdy maji letadla byt par mil od letiste a sedat, tak se neobjevi podobne jako se neobjevi kdyz maji prelety jen v ramci jednoho sektoru.
 

Re: Re: Tvorba FP pro AI   6. 12. 2004 / 22:05
Kolbiš (OK-KOL)
Odpovím si sám.

Několik chyb najednou.

1. Dynamický model *.air od Dimitrie Samborskiho (Samdim) je nějaký poťapaný. Chová se zcela nevyzpytatelně. Občas (dost často) vyklesá AN-12 dávno před dráhou a pak se roztříská o kopce. Sehnal jsem si model dynamiky z jiné AN-12. Ten vytvořil Vladimir Zhyhulskiy v červnu 2004 pro plnokrevné éro. Já jsem jím nahradil dynamiku *.air v éru pro AI od Samdima a začalo se to chovat korektně. Model vyklesá na 3000ft, dojede ke glide slope a nádherně sedne.

2. Rychlost 400 v letové hladině FL260 je blbost a nevím, kde to tvůrci plánu, kterým jsem se inspiroval vzali. Já jsem naměřil rychlost 380 jen při optimálním režimu. Sehnal jsem si jiný vzorový plán. Tam tvůrci používali rychlost 330 a lítali výš (i FL310). Udělal jsem to taky tak a AN-12 lítá naprosto přesně v čas, který určil TTools.

3. A poslední blbost byla u mne. Používal jsem v letových plánech parametr F a přitom jsem měl stejná čísla letu pro přílet i pro odlet. FS-ka z toho asi byla špatná a tak pokud jsem se přihlásil dávno před příletem, tak letadlo prostě nedoletělo. Proč by taky, když mělo být v cílovém letišti...

Uff.

 

Re: Re: Re: Tvorba FP pro AI   6. 12. 2004 / 22:08
forex
Nevim jestli ten let,resp cislo ma nejaky vliv. Ja mam spousty plasnu se stejnym cislem anerekl bych ,ze zlobi. Zkusim se na to detailneji zamerit.
 

Re: Tvorba FP pro AI   6. 12. 2004 / 16:48
forex
Tak cvhyba byla v radiusu dane stojanky. Mela 65m a to bylo asui malo, kdyz jsem dal 110, uz se TU 154 zacla objevovat,tam kde ma. Ale nechapu to. Kdyz jsem dal v Aircraft editoru v AFCAD parametry TU 154 v podobe te zkratky, aby se objevovala na dane stojance,ktere jsem dal stejnou zkratku, tak jsem si vsiml,ze u TU 154 byl radius 25 m. A to je preci mene nez 65. Tzn,ze ten udaj 25 m byl nespravne zobrazen?? Dle ceho se tedy ridit???
 

Re: Re: Tvorba FP pro AI   6. 12. 2004 / 17:21
Tragédie v JRD
Zalezi na tom v cem jsi zadaval radius.... pokud jsi pouzil AI Traffic Mover, tak je tam takova drobna vychytavka )) AITM pouziva pri zadavani radiusu metry, zatimco kdyz zadavas radiusy v AFCADu, tak tam to zadavas... ve feetech .)
 

Re: Re: Re: Tvorba FP pro AI   6. 12. 2004 / 17:27
forex
Ty letadla jsem zadal v TOOl primo v AFCAD. Ale to je mozne,ze to je v metrech) TO mas mozna pravdu))
 

Re: Re: Re: Tvorba FP pro AI   6. 12. 2004 / 17:32
Cesmina
Ovšem pokud jsi rozumný , nastavíš so parking radius v AFCADU v metrech a nemáš v tom bordel
 

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ