| | | AN 124 FP. 6. 12. 2004 / 17:08 | |
| | Proc tohle funguje a AN 124 je na LKPR
AC#3003,UR82008,90%,WEEK,IFR,1/05:29:25,1/07:05:23,280,F,3301,LKPR,1/11:59:28,1/21:09:30,290,F,3302,ZUUU,2/02:58:57,2/07:21:02,310,F,3303,RJAA,2/11:29:35,2/19:06:06,350,F,3304,PHNL,2/22:59:53,3/04:35:48,350,F,3305,PANC,3/19:43:53,4/02:29:56,310,F,3306,KBOS,4/13:29:28,4/19:18:56,350,F,3307,EINN,5/06:29:32,5/09:24:15,320,F,3308,EFHK,5/19:29:39,5/23:34:31,330,F,3309,HLLT,6/09:44:49,6/13:49:41,320,F,3310,EFHK,6/17:29:56,6/19:05:55,310,F,3311,UKKM
a tenhle ne
AC#3002,RA82045,10%,WEEK,IFR,0/03:29:11,0/07:24:12,349,F,6835,EBOS,0/14:18:52,0/17:23:26,333,F,6836,UUDD,1/04:09:26,1/05:56:29,349,F,9485,ESSA,1/11:29:56,2/06:26:54,349,F,9485,YSSY,2/00:04:13,2/20:06:23,333,F,9486,EDDF,2/19:29:28,2/22:11:54,333,F,9486,UUDD,3/03:24:26,3/07:01:00,349,F,9343,LMML,3/07:58:50,3/11:36:37,333,F,9344,UUDD,4/03:09:19,4/07:46:10,349,F,9971,OMSJ,4/14:59:18,4/19:36:09,333,F,9972,UUDD,5/05:14:28,5/07:31:03,349,F,6331,LKPR,5/11:44:32,5/13:59:53,333,F,6332,UUEE,5/16:59:32,5/20:11:29,349,F,5811,LFPG,6/03:59:04,6/08:03:56,333,F,5812,UWLW
Kde muze byt chyba???
Nastaveni letadel funguje,protoze kdyz udelam jednoduchy fp,tak se objevujou v pohode. |
| |
|
| | | Re: AN 124 FP. 6. 12. 2004 / 17:27 | |
| | v te druhe radce z FP mas pekny kraviny.... )) ty by sice nemely mit nejaky vliv na to, zda se letadlo zobrazi ci nezobrazi na LKPR,
ale An124 udrzi ve vzduchu po dobu vic jak 18hodin (let ESSA-YSSY), 20 hodin (let YSSY-EDDF) .. vzdyt tohle ero ma (se zatezi) dolet kolem 4500 - 5000 km .)) a i kdyby byl prazdny a byl napechovany palivem az po spunty, tak proste ze sydny do frankfurtu nedoleti , spadne bez paliva cca tisic kilometru pred cilovym letistem |
| |
|
| | | | Re: Re: AN 124 FP. 6. 12. 2004 / 17:35 | |
| | Ja nejsem tvurce,je to vynatek z fp an124 z AVSIM.com. Ale jak rikam, ten v patek se nezobrazi na LKIPr. Ten v pondeli ano |
| |
|
| | | | Re: Re: AN 124 FP. 6. 12. 2004 / 17:47 | |
| | No ja schvalne koukal do fligntplanneru a ten pocita palivo z ESSA do YSSY na 215500 l a dle change fuel ma kapacitu 255 000 l. Ted jsem mozn azamenil l s kg,ale cisla jsou takovato. Delka letu cca 17 hodin. Mozna ze tvurce vychazel z tohot, nevim. |
| |
|
| | | Re: AN 124 FP. 6. 12. 2004 / 17:27 | |
| | To je prosté milý doktore Watsone , ten druhej FP je blbě
ESSA,1/11:29:56,2/06:26:54,349,F,9485,YSSY,2/00:04:13,2/20:06:23,333,F,9486,EDDF
odlet z YSSY dřív než přílet , s tím si pilot neporadí |
| |
|
| | | | Re: Re: AN 124 FP. 6. 12. 2004 / 17:54 | |
| | Dokonce tam byly dve blbosti tohoto typu z asebou. Uz jsem to opravil, resp musel jsem drivejsi prodlevy zkratit aby se do toho vesel a uz se v ten patek na LKPR objevuje.
Diky |
| |
|
|