| | Re: Poradte PLS s DF737 24. 6. 2002 / 07:38 | Vita Zenisek |
| | To je zvlastni, na to aby ti fungovaly vysilacky a ostatni budiky, ja nutne udelat jen nasledujici:
1. zapnout baterky
2. pripojit stroj na nejaky zdroj. Od te doby uz muzes vesele ladit frekvence a programovat FMC. Pokud stojis na zemi a mas zabrzdeno, muzes se pripojit na pozemni zdroj. Nebo muzes nastartovat APU a pripojit se na jeji generator. Po nahozeni motoru doporucuju pripojit se na jejich generatory (APU vypnout).
Je nutne pripojit se na jiny zdroj nez pozemni jeste pred tim, nez odbrzdis. Jinak ti cela masina zhasne
Popisovat zde postup pro nahozeni studeneho DF737 se vsim co by se melo udelat (veskere kontroly pristroju a jinych zarizeni - v manualu je to asi 100 bodu) je nad me sily.
Ohledne FMC - chtit si za jedno odpoledne zalitat s DF neco vic nez okruh kolem letiste mi take prijde jako utopie. Sam jsem ztravil tyden ctenim (a zkousenim)manualu na autoflight (autopilot se chova vyrazne jinak nez v default B737) a FMC. Pote jsem jeste konzlutoval s jinymi letavci na DF (diky Marku Mincbergre)a pak teprve jsem byl spokojen. Chce to trpelivost, ale vysledek stoji zato.
Prave jsem dokoncil preklad helpu na FMC. Pokusim se domluvit s Jirkou Masnikem, zda by ho tady zverejnil.
Letu zdar!
Vita
|
| |
|