| | | Poradte PLS s DF737 23. 6. 2002 / 23:19 | Marky Parky |
| | Po dlouhych hodinach stravenych vytvarenim nejruznejsich scenerii jsem si dnes konecne rekl, ze si poradne zalitam a poprve v zivote nainstaloval DF737.
Nejprve jsem byl komplexnim pristupem nadsen.
Ovsem po trihodinovem zapase se mi nepodarilo pripravit letoun z nuly k provozu. Presneji receno nepodarilo se mi nahodit radia, autopilota atd..
Motory a generatory jsem nahodil v pohode.
Prosim o pomoc, o upozorneni na nejaky zadrhel pri spousteni ( snazil jsem se jit podle tutorialu ve QuckStartu, ale nepomohlo ). A ejste prosim o to, aby byl srozumitelnou formou pro me, tj cloveka, ktery nikdy opravdoveho bulika neridil )
.
Diky moc
|
| |
|
| | | Re: Poradte PLS s DF737 24. 6. 2002 / 07:38 | Vita Zenisek |
| | To je zvlastni, na to aby ti fungovaly vysilacky a ostatni budiky, ja nutne udelat jen nasledujici:
1. zapnout baterky
2. pripojit stroj na nejaky zdroj. Od te doby uz muzes vesele ladit frekvence a programovat FMC. Pokud stojis na zemi a mas zabrzdeno, muzes se pripojit na pozemni zdroj. Nebo muzes nastartovat APU a pripojit se na jeji generator. Po nahozeni motoru doporucuju pripojit se na jejich generatory (APU vypnout).
Je nutne pripojit se na jiny zdroj nez pozemni jeste pred tim, nez odbrzdis. Jinak ti cela masina zhasne
Popisovat zde postup pro nahozeni studeneho DF737 se vsim co by se melo udelat (veskere kontroly pristroju a jinych zarizeni - v manualu je to asi 100 bodu) je nad me sily.
Ohledne FMC - chtit si za jedno odpoledne zalitat s DF neco vic nez okruh kolem letiste mi take prijde jako utopie. Sam jsem ztravil tyden ctenim (a zkousenim)manualu na autoflight (autopilot se chova vyrazne jinak nez v default B737) a FMC. Pote jsem jeste konzlutoval s jinymi letavci na DF (diky Marku Mincbergre)a pak teprve jsem byl spokojen. Chce to trpelivost, ale vysledek stoji zato.
Prave jsem dokoncil preklad helpu na FMC. Pokusim se domluvit s Jirkou Masnikem, zda by ho tady zverejnil.
Letu zdar!
Vita
|
| |
|
| | | | Re: Re: Poradte PLS s DF737 24. 6. 2002 / 07:58 | Marek Mincbergr |
| | Bat, bat. Pocitej jen s tim, ze prvni dny to bude jen nahazovani, programovani a pod. Na let s FMC jsem si troufl az po par dnech poctiveho zkoouseni. A stejne jsem delal kiksy.
Jinak jsem nekde vystoural docela dobrej checklist. Lepsi nez to, co je v manualu. Pokud bude zajem, poslu.
Marek |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Poradte PLS s DF737 24. 6. 2002 / 08:26 | Honza |
| | Jo, a mas nekolik situaci jak se kokpit
objevi. na overhead panelu mas vlevo
nahore cudliky (zelene svitici) ktere
urcuji jak bude kokpit vypadat pri jeho
dalsim zpusteni (nastartovani FS), zkus
zaskrtnout TAXI nebo tak nepamatuju si
ted z hlavy co tam je vsechno. Pak se
kokpit objevi "nahozeny" s bezicimi
motory atd. autopilot je ve sve podstate
stejny jako vsechny ostatni a pokud se
v tom alespon trosicku orientujes, tak to
neni problem zapnout, funguje lip jak
vsechny ostatni autopiloty (krome PIC767).
Jak pracovat s radii musis mrknout do
manualu (
Honza |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Poradte PLS s DF737 24. 6. 2002 / 08:51 | Vita Zenisek |
| | Ahoj Marku!
Mas-li lepsi checklist, posli prosim...
Dik,
Vita |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Poradte PLS s DF737 24. 6. 2002 / 09:15 | Marek Mincbergr |
| | | |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Poradte PLS s DF737 24. 6. 2002 / 10:27 | Marky Parky |
| | Po asi 3 hodinach opetovneho nahazovani a vypinani letadla jsem to vcera vzdal.
Rano jsem k tomu sedl a pristroje se rozsvitili ihned po sepnuti ground power, presne jak jsi psal. Nechapu. To nic. Hlavne ze to bezi.
Pak uz nebyl problem se behem asi tak hodiny ) prokousat temi 100 body v manualu a nasledne provest perfektni rucne rizeny let ( na FMSku jsem si netroufl ) LOWI - LKPR.
Jeste jsem asi mel blbe nastaveny loadsheet, protoze na konci drahy ta mrcha mela V2-10 a tak tak se odlepila ze zeme.
A verte nebo ne, v praze jsem se trefil na drahu na poprve. A opravdu se mi to libi daleko vic nez default ))
Ale jednu zajimavou pripominku pro vsechny co se me ptali, jakto ze mam tak vysokej framerate. S DF737 mam pri poloprazdne LKPR a temer vsemi letadly z PAI je asi 5 FPS, kdezto s default 737 15FPS na poloprazdnem a kolem 10 na preplnenem.
|
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poradte PLS s DF737 24. 6. 2002 / 10:33 | Marek Mincbergr |
| | Stahni si ten excelovsej loadsheat ze stranek DF. Je DOST presnej, odpovida FMC, takze te skvelej na planovani. Sam ho rad pouzivam v kombinaci s ruznym naplnenim letadla.... |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poradte PLS s DF737 24. 6. 2002 / 10:36 | Marky Parky |
| | Dik ))
|
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poradte PLS s DF737 24. 6. 2002 / 11:56 | Honza |
| | joo dreamfleet je frame-killer.
je to nejnarocnejsi kokpit, teda asi az
po pilot in command 767. s hodne narocnou
scenerii mi klidne fsko spadne-out of
memory, 512MB RAM je hnedka v panu..
H. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Poradte PLS s DF737 24. 6. 2002 / 17:36 | Ludek |
| | taky bych o jednu kopii tech check listu poprosil, diky. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Poradte PLS s DF737 24. 6. 2002 / 19:26 | Tomáš2 |
| | | |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Poradte PLS s DF737 24. 6. 2002 / 21:43 | Honza |
| | koupit,
www.dreamfleet2000.com najdes informace,
koupit se da treba na www.justflight.com
u nas se koupit neda )
Honza |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poradte PLS s DF737 25. 6. 2002 / 05:21 | Marek Mincbergr |
| | Da, na http://www.highinthesky.cz/
Marek |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poradte PLS s DF737 25. 6. 2002 / 08:42 | |
| | | |
|
| | | Re: Poradte PLS s DF737 26. 6. 2002 / 01:06 | LukasR |
| | já bych měl taky dotaz - v DF737 mi nějak blbne FMC. (když ho pustim bez zapnutýho FS,tak je to v poho). Pustí se a po chvíly se ztratí myš a nejde s tim nic dělat. Musí se natvrdu restartovat celej comp...nevíte co s tim? Nevim,jestli to nějak nemůže souviset i s rozlišenim. lítám na 640*480.
díky moc |
| |
|
|