FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 15. 5. 2024, svátek má Žofie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
problém s ILS u B737 od PMDG Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: problém s ILS u B737 od PMDG   12. 12. 2004 / 21:53
A.J.Scandall   
Jo, tlakový výškoměr na autoland vliv nemá, opravdu je rozhodující radiovýškoměr.

Dokonce principiálně nemá vliv ani na to, jak autopilot anebo letec zaletí ILS, až na to, že při špatně nastaveném výškoměru letadlo na výšce středního přiblížení (před nalétnutím FAFu) letí výš/níž, naletí tedy FAF dříve/později. Pak nesedí výška při kontrole G/S, ta se provádi na OM, DME 4 nebo jiné vzdálenosti, a ve finále se špatně určí výška rozhodnutí (brzo, anebo naopak, a to je horší, pozdě). U CAT I se totiž minima berou z tlakového výškoměru, až u CAT II a CAT III je primární radiovýškoměr!
 
VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ