| | | LKPR a AI 23. 6. 2002 / 18:34 | Pablik |
| | Mam takovy problem na krizovatce taxiwayP a taxiwayL . Dost casto se stane ze nektere letadlo po pristani na 31 a odboceni na taxiwayP zamrzne na krizovatce s taxiwayL a zablokuje kompletne celou taxiwayL . Uvolni se, az kdyz zmrznuta letadla po case zmizi. |
| |
|
| | | Re: LKPR a AI 23. 6. 2002 / 19:03 | Marky Parky |
| | Diky za pripominku, zkontroluju.
|
| |
|
| | | | Re: Re: LKPR a AI 23. 6. 2002 / 19:30 | Pablik |
| | Diky. Ale mam takovy pocit , jestli nebude nejaky bug primo v simulatoru. Oni mi ty letadla nekdy zamrznou i na short of runway pred startem - kdyz je jich tam vic.
Napr.: stoji zasebou 3 letadla , prvni ceka na povoleni , az ho dostane a odjede , tak to druhe uz se ani nehne a blokuje ty za nim. A tohle se mi stalo i na jinem defaultnim letisti s defaultnima letadlama. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: LKPR a AI 23. 6. 2002 / 21:08 | Marky Parky |
| | Ta druha chyba se stava, kdyz lezi h/p mimo pruh u runwaye siroky asi 130ft, to by ale melo v LKPR AFD 1.3 uz byt odladeno. Jestli se ti to nekde stava s LKPR AFD 1.3, rekni na ktere taxiway, ale znovu jsem to kontroloval a melo by to byt ok.
Jinak na te twyP/twyL to asi zpusobuje oblouk zkratky, takze v pristi verzi AFD to urcite bude odladene, presneji receno ten oblouk uz tam nebude . Sice to erum bude trvat dyl, ale alepspon se nebudou zasekavat.
|
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: LKPR a AI 23. 6. 2002 / 21:22 | Pablik |
| | Mas pravdu ,pokud si vzpominam , tak ve verzi 1.3 se mi to jeste nestalo. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: LKPR a AI 25. 6. 2002 / 00:19 | Jelsta |
| | Jak říkáš, když je jich na short of runway víc, taky mi občas některý zamrzne. A je jedno na kterým letišti. Asi je to bug |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: LKPR a AI 25. 6. 2002 / 08:31 | Marky Parky |
| | No je to bug, ale podle zprav z ruznejch for a tak se neprojevuje, kdyz je h/p ve vzdalenosti 0-130 ft od kraje runwaye. Takze prosim upresneni. Deje se to i u LKPR AFD 1.3??? A kterej h/p. Me se totiz pri testech nic takoveho nestava.
|
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: LKPR a AI 25. 6. 2002 / 16:27 | jelsta |
| | No, abych pravdu řekl, s AFD 1.3 se mi to ještě nestalo. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR a AI 26. 6. 2002 / 15:27 | Marky Parky |
| | ))) To jsem rad.
Kdyby jo, rekni kde a ja to zkouknu a pripadne opravim...
|
| |
|
| | | Re: LKPR a AI 25. 6. 2002 / 01:18 | Milan |
| | Viete niekto poradiť čo všetko treba stiahnuť na správne fungovanie AI trafic na LKPR?
Nejako je tam mŕtvo, aspoň u mňa po inštalácii AFD 1.3 (atc 100%). Pred tým tam bola hustejšia premávka, ...preinštaloval som totiž celý FS a je možné že som niečo vynechal, a na stojánkach LKPR mám niektoré lietadlá bez textúr... Ď. |
| |
|
| | | | Re: Re: LKPR a AI 25. 6. 2002 / 08:34 | Marky Parky |
| | AFD urcuje jenom kde ty letadla budou stat a kudy jezdit. Kolik jich tam je je ulozeno v Traffic.bgl, ktery se vytvari a upravuje pomoci traffic tools ( www.avsim.com ). Pak si stahni AI Traffic tady z periskopu nebo z flightsim.borec.cz a je to.
Letadla bez textur tam budou stat pokud jsi zapomel na repainty.
Jinak v puvodni LKPR bylo 6 stojanek na Apronu North a 5 na Apronu South, v AFD 1.3 je jich pres 50, mozna proto tam mas tak ridce rozhozeny letadla.
|
| |
|
|