FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 27. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Pristátvanie s PMDG Jeden příspěvek | Celý strom
Pristátvanie s PMDG   25. 12. 2004 / 18:46
skyfly
Letím s PMDG z letiska A na letisko B, podla vytvoreneho flightplanu vo FS, mam nastavenu let.hladinu,letim IFR - komunikujem s ATC ktore ma cely let vedie a navedie až som inbound na ILS cieloveho letiska, mám nastavenú frekv..dráhy na ktorú sadám v NAV1, zapnuté FD, A/T, APP, CMDA+CMD B, PMDG sa chytí na glideslope , klesá a blíži sa k letisku ale cca 5 nm pred prahom drahy kontrolka APP zhasne , zapne sa kontrolka VOR LOC a ero začne zdvíhať čumák hore až k stallu..čím to je ? Dík za vysvetlenie a nepíšte mi, že toto tu už bolo !)
 

Re: Pristátvanie s PMDG   25. 12. 2004 / 19:48
Luděk Ch.
To tu ešte nebolo A vůbec mě nenapdá, čím to může být, nikdy se mi nic podobného nestalo.
 

Re: Re: Pristátvanie s PMDG   25. 12. 2004 / 19:57
skyfly
dik za vysvetlenie

http://flightsim.periskop.cz/forum_prispevek.php?id=40271&lan=0&gr=0
 

Re: Re: Re: Pristátvanie s PMDG   25. 12. 2004 / 20:31
Luděk Ch.
Já vím, ale nic víc mě nenapadlo Snad jen, jestli máš poslední verzi 1.3
 

Re: Re: Re: Re: Pristátvanie s PMDG   25. 12. 2004 / 21:01
skyfly
ano, mam verziu 1.3 , Tato "porucha " sa mi stava dosť pravidelne a nejak sa mi zatial nedarilo najst príčinu a riešenie tohoto problemu v historii fora, tak som pozbieral odvahu, zhlboka sa nadýchol a išiel z otázkou von ))
 

Re: Re: Re: Re: Re: Pristátvanie s PMDG   25. 12. 2004 / 21:20
Tragédie v JRD
1) male rypnuti .. ridici te nema v prubehu letu nekam vest... pokiud teda neletis nejaky extremne kratky let, kdy v okamziku kdy te ridici dovektoruje na trat, te dalsi ridici jiz nevektoruje na pristani. letis sam, to ze Te ridici v prubehu trate navadi znamena ze letis blbe

2) to oc popisujes.. nepises na jakem letisti se to deje, nebo jestli se to vede na vsech .... nicmene, napadaji me dva duvody proc by se to -mozna- mohlo dit.. pristavas na letisti kde je sice ILS , ale jenom lokalizer, ale ne G/S ... a nebo to letadlo neni z nejakeho duvodu schopne uklesat, a nejako zazmatkuje. kazdopadne, pokud se s PMDG leti spravne, tak G/S drzi jak pribite a pristava sam, takze v PMDG chybu nehledej .)

PS: nebylo by lepsi pristavat v "teplych"? ) jestli letis cely let od vzletu na autopilota.. to uz mi prijde takovy.... )) chichi .)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pristátvanie s PMDG   25. 12. 2004 / 21:37
skyfly
Kludne si rýpej
ad 1 )
letel som LKKV-LKPR a LKPR- LKPD , ale preco by ma ATC nemohlo viest na dlhsi let ? posledne som takto doletel do az do Svedska (Arlanda), Vytvorim plan poziadam ATC o doprovod a letim.
ad 2 )
deje sa to skoro všade napr.na už spominanych LKPR , LKPD . V rychlosti to asi nebude, mam plne klapky a rychlost maxim.150, ale skusim byt este pomalejsi.
ad PS: na autopilota lietam nerád a minimálne, ale momentálne "testujem" PMDG, takže skúšam lietať s autopilotom a IFR častejšie a mrzi ma, že pokial ide o programovanie FMC k tomu som sa ešte poriadne nedostal, sice som už jeden raz FMC naprogramoval podla tutorialu F.Clausena, ale aj tak si to nakoniec letelo kam chcelo !?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pristátvanie s PMDG   25. 12. 2004 / 21:46
Tragédie v JRD
k bodu (1) - je to proto, ze ATC neni tvuj navigator.. ATC pouze zajistuje rozesupy mezi letadly (v zasade) - ted mam na mysli toho, u ktereho jses v prubehu letu .. ne toho na odletech a na priletech.. tam je to trosku jinsi .)

Pokud te v prubehu letu ridici ma tendenci navigovat (stale se bavime o tom v FSimu) tak to znamena ze letis spatne a neletis podle toho letoveho planu ktery jsi vyplnil.. ridici nedela nic jineho nez ze ti posila vektory aby Te vratil na trat podle tveho letoveho planu
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pristátvanie s PMDG   25. 12. 2004 / 21:55
skyfly
....no to som tomu dal ))
Ale navigovali ma presne , za to si ridici zasluzi pochvalu.
A Ty za peknu a poučnu odpoveď . Vďaka !



 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pristátvanie s PMDG   25. 12. 2004 / 22:09
Luděk Ch.
Jo, ještě mě napadlo, psal jsi, že máš frekvenci ILS v NAV1, ale pokud chceš dělat autoland a máš zapnuté CMD A+B, tak musí být frekvence naladěna v NAV1 i NAV2. Takto vyzkoušej. Jinak fakt netuším, čím by to mohlo být.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pristátvanie s PMDG   25. 12. 2004 / 22:19
Tragédie v JRD
pokud ma zaple jak CMD A , tak CMD B tak ma nejspis tu frekvenci v obou NAV spravne... jinak by CMD B v PMDG nezapl ...

i kdyby mel tu frekvenci pouze v NAV 1 a jel na jednoho autopilota, tak PMDG stejne v klidu doleti az na zem a tam jakz takz pristane....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pristátvanie s PMDG   25. 12. 2004 / 22:34
Luděk Ch.
To jsem si taky myslel, ale je pravda, žejsem nikdy nezkoušel aktivovat CMD A+B, aniž bych měl ILS v obou NAV. Vím, že by to asi nemělo jít Ale "skyfly" to tak napsal. Je to jen takové střílení naslepo, fakt vůbec netuším, proč se autopilot v ILS najednou sám rozhodne stoupat.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pristátvanie s PMDG   25. 12. 2004 / 22:44
skyfly
Napsal som to tam zle resp.neuplne - vždy zadavam frekv drahy do obidvoch teda do NAV 1 aj do NAV 2.
Inak terazu som skušal pristať z LKKV do LKPR na RWY 06 vo finale som spomalil na 130 a bolo vsjo OK ... tak možno predsalen to bolo v tej rychlosti ?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pristátvanie s PMDG   26. 12. 2004 / 09:10
Luděk Ch.
Pokud letíš s naprogramovaným FMC, tak před zahájením přiblížení na přistání stačí stiskout INIT/REF a na té stránce máš spočítané rychlosti pro přistání pro různé nastavení klapek. Tak si vybereš, jak chceš přistávat (většinou klapky 30°) a k odpovídající rychlosti přidáš 5kt (to je jějaká rezerva) a máš rychlost pro finále. U 737-700 by to většnou mělo být mezi 130-140 pro klapky 30°. U 737-600 to bude ještě míň. V rychlosti by opravdu mohl být ten zakopaný pes
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pristátvanie s PMDG   26. 12. 2004 / 09:46
skyfly
Asi bol fakt zakopany tam Velmi ma láka konečne preniknut do tajov FMC, ale ako som už písal, skúšal som to podla tutorialu Clausena, avšak nejak som to z toho nepochopil a tak si dam asi chvilu s FMC pohov...Naštvalo ma, že som to naprogramoval podla neho, odštartoval presne podla navodu a potom tam F.C. piše: At this point the plane will fly itself...let plane do its thing. -mal som z toho pocit, že FMC je teda jakysi autopilot, ktory ma povedie po trase až k cielovemu letisku , tak som ho nechal robiť si svoje, ale ono si to letelo stale rovne niekam do pr....., musel som nakoniec letieť podla obyčajnej mapy lebo inak by som do KJFK do KORD nikdy nedoletel.Dúfam, že niekedy budem maťčas prekusať sa nejakym podrobnym navodom k FMC, zatial som však rad, že si aspoň občas s FS len tak "free" polietam
V tomto kontexte ma trochu prekvapily nazory na tomto fore ( napr.porovnavanie X-plane a FS ) v ktorych sa hovori o tom, že FS neni pokial ide o realitu flightdynamics idealny simulator , ale že je idealny pokial ide prave o rozne pristrojovo- technicke nuance , to ma truchu sklamalo, lebo ja som viac zaťaženy na tu realittu vlastneho letu (dynamiku ) než technicke otazky .Preto rad skušam take " zhovadilosti " ako pristávať s PMDG na krkolomnych letiskách, alebo momentálne s Dash na Courchevel a tam som narazil práve na problém, ktorý s týmto súvisí-totiž, že v reále z tohoto letiska Dash7 bežne štartuje , ale vo FS sa mi to nedarí, dokonca aj s Cessnou je to tak-tak tesne nad kopcom, ktory je oproti RWY. .Tak neviem, či niekedy nie som na tomto " pretechnizovanom" fore nespravne )) Alebo možno je len nespravne to čo očakávam od FS ( s X-plane nemám skúsenosti ) Ale verím, že až raz budem v IFR výcviku na dopravneho pilota ,tak sa mi možno FS a PMDG ako domáca učebná pomocka hodi. Zatial som si vaščinou jak v reále tak vo FS vystačil s VFR a mojou oblúbenou " srovnávací navigací "
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pristátvanie s PMDG   26. 12. 2004 / 10:22
Luděk Ch.
Protože máš zkušenosti i z reálu, tak to posoudíš líp, než já, já jsem si jen udělal pár zatáček s ULL Podle mě ta dynamika FS-ky není zase tak špatná, samozřejmě jen při běžném letu. V mezních situacích, pádech, vývrtkách, je to horší. Ale jinak záleží na tom, jak se autor letadla s dynamikou pohraje a plno modelů lítá hezky. Ono se to ani moc objektivně s realitou porovnat nedá, protože ve FS můžeš jen sledovat krajinu a necítíš, co to s letadelm udělá, když pohneš kniplem. Co se týče chování letadla při určitých rychlostech, to má PMDG zpracované podle skutečného letadla. Jiank X-plane jsem kdysi zkoušel, ale ta údajně trochu lepší dynamika rozhodně nevyváží všechny ostatní nedostatky. Podle mě to vůbecn není konkurence pro FS.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pristátvanie s PMDG   26. 12. 2004 / 10:36
skyfly
Zase nejaké extra velké skúsenosti nemám, tak cca 100-150 hodín ,mimochodom mne sa FDu FS-ky tiež nezdá nejaká mimoriadne zlá , teraz keď používam už aj pedály tak je to ešte zaujímavejšie a reálnejšie.Inak dík za Tvoj názor na X-plane. Asi ostanem verný FS
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pristátvanie s PMDG   3. 1. 2005 / 12:51
Vita Zenisek
Kazdemu kdo nadava na dynamiku ve FS bych doporucil novy Spitfire XIV od Realair.
Moc pekne zvire. Umi vrtat i varovat pred padem. Pripadal jsem si skoro jako ve Sturmu (s tim rozdilem ze ve Sturmu se nebojim, v tomhle eru jsem se na poprve bal).
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pristátvanie s PMDG   26. 12. 2004 / 11:18
Viper
Já bych jen připomenul, že pokud přístáváš klasicky na autopilota, a teď tuším pokud jsou oba kanály zapnuty, tak pokud nemáš v FMC zvolenou na stránce INIT->APPROACH->APPROACH REF jednu z možností pro FLAP/SPD, tak autopilot zcela automaticky v určitém bodě sestupu po GS provede Go Around.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pristátvanie s PMDG   26. 12. 2004 / 11:59
skyfly
V prvom momente ma to tiež napadlo, ale keď som videl, že čumák sa dvíha stále vyššie a vyššie až kolmo hore a prišiel stall , tak som si povedal, že to asi Go Around nebude ))
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pristátvanie s PMDG   26. 12. 2004 / 12:12
Luděk Ch.
Občas když si lítám okruhy nebo jen zkouším přistávání, tak letím bez naprogramovaného FMC a ILS normálně v pohodě, žádný go around mi autopilot sám nedělal
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pristátvanie s PMDG   26. 12. 2004 / 19:15
Viper
Já bych přísahal že jsem to v nějakém manuálu četl. ale nikdy jsem to nezkoušel. Vždy tam tu rychlost a klapky zvolím.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pristátvanie s PMDG   26. 12. 2004 / 19:35
Luděk Ch.
Raději nepřísahej fakt docela běžně lítám bez naprogramovaného FMC a v tom případě žádné rychlosti nevolím a ILS přiblížení s autopilotem je i tak v pohodě.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pristátvanie s PMDG   27. 12. 2004 / 14:13
Jaakov   
potvrzuji autopilot udela plnej cat III autoland i bez naprogramovanyho FMC....
a jinak esli se chces naucit pouzivat FMC, tak na highinthesky je tutorial...sice je to dost zjednoduseny, ale pro zacatek to staci...na to prvotni seznameni to je v pohode a potom jsem si uz vsecko zjistoval sam tady na foru, nebo v manualu k fmc....chce to nejakej zacatek....ten tutorial co rikal's ze pouzival's jsem nezkousel, ale ja sem s FMC zacal s tim co rikam....
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ