FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 13. 5. 2024, svátek má Servác Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
textury, Gmax and FS Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: textury, Gmax and FS   4. 1. 2005 / 15:07
jirpe
Mozna, ze je to nezobrazovani textury zpusobeno timto:

pokud by mel nekdo potize s tim, ze se mu tak ve 2 km od objektu ztrati textury, potom je potreba hrabnout do asm souboru, kde jsou textury definovany (tedy do xxx_0.asm ktery vypadne z makemdl)

TEXTURE_DEF TEXTURE_AIRCRAFT, ...
zmenit na
TEXTURE_DEF TEXTURE_BUILDING, ...

Ja vim, ze v gmaxu pro fs9 je trochu slozitejsi uchovat si asm soubory, aby mohly byt upraveny. Postup je v prispevku
gmax a sezonni textury
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ