Tak se zdá, že příčina je na světě. Urvaná vyvažovací ploška, následné samovolné vyvození velkého přetížení, které není jak v této rychlosti snížit.
Důkazy
- fotografie ukazující trhající se plošku
- video ukazující extrémně malý poloměr manévru pro danou rychlost
- fotografie letadla těsně před dopadem, kde není vidět pilot - vlivem přetížení pravděpodobně zhroucený dovnitř.
Chudák v ten moment pravděpodobně neměl jak tomu zabránit, vyvodit tlak na knipl dostačující k udržení éra pod kontrolou je v tenhle okamžik mimo lidské síly. Kdysi se to v Renu prý stalo na jiném P-51, naštěsí v přímém letu, Mustang přešel do stoupání s přetížením 11g, pilot ztratil vědomí a probral se až kdesi v 10 000ft.
Jedna z mála kraksen, která je plně způsobená technickou závadou
R.I.P. |
|