FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 16. 5. 2024, svátek má Přemysl Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Křivé přistání Jeden příspěvek | Celý strom
Křivé přistání   21. 1. 2005 / 17:10
Rozšafín Ctibum   
Mám problémek. Vždycky, když sedím usazen v ILSu, tak má letadlo vynočený čumák doprava (viz obr). Přistávám na rwy, co je v pozadí, ale letadlo míří přímo o dobrých 20 stupňů jinam a jakoby klouže bokem. Dost blbě se to na finále rovná....Co s tím ? Je to jenom chyba Learjetu ? Díky...
img_forumn/r42258_1.jpg (500x400)
 

Re: Křivé přistání   21. 1. 2005 / 17:12
Zdeněk
Odkud fouká vítr?
 

Re: Re: Křivé přistání   21. 1. 2005 / 17:13
Rozšafín Ctibum   
odnikud, skoro žádný nebyl. Teda, hlásila to TWR. Ale to na to nemá vliv. I když lítám offline, dělá to pořád. A pořád stejným směrem...
 

Re: Re: Re: Křivé přistání   21. 1. 2005 / 17:35
Totti10
No vitr na to jak jsi natocenej vliv ma a poradne - ale ty to asi myslis jinak co? ... a neni to jenom ze mas takhle natocenej ten pohled? - z kokpitu to vypada stejne?
 

Re: Re: Re: Křivé přistání   21. 1. 2005 / 17:37
Luděk Ch.
Má to na to vliv. Zkus si vítr vypnout a uvidíš. Aby letadlo letělo rovně (např. v ILS) v bočním větru, musí natočit čumák směrem odkud vítr vane Jinak by ho odfoukl z přímého směru.
 

Re: Re: Re: Re: Křivé přistání   21. 1. 2005 / 17:40
Totti10
On to asi myslel tak, ze zrovna v tom jeho pripade at dava vitr jaky chce, tak to ma natoceny takhle - aspon tedy myslim ze to takhle myslel
 

Re: Křivé přistání   21. 1. 2005 / 17:40
Kessidy
Zkus si nastudovat něco o vylučování snosu...
 

Re: Re: Křivé přistání   21. 1. 2005 / 17:49
Rozšafín Ctibum   
Myslel jsem, že letadlo nemá potřebu nic vylučovat . kromě zplodin Kz motorů...Co je vylučování snosu, to fakt nevim. Ale skutečně jsem to myslel tak, že ať je jakýkoliv vítr, vždycky mi letadlo kouká doprava od rwy. Je mi jasné, že natočení proti větru je nutností. A další opdověď : Z kokpitu to vypadá stejně. Ve výsledku ,pokud nechám autopilota až nad rwy, tak se to dotkne kolem rwy a hodí kotrmelec kolem podélný osy...
 

Re: Re: Re: Křivé přistání   21. 1. 2005 / 17:51
Totti10
A dela ti to na vsech letistich? neni to jenom chyba ty dany scenerie? - a dela ti to jenom tohle letadlo nebo i ostatni? Jestli je to nejakej stazenej model, tak je mozny ze je chyba tam, jestli je to default, tak tam by chyba byt nemela.
 

Re: Re: Re: Re: Křivé přistání   21. 1. 2005 / 17:58
Rozšafín Ctibum   
Je to defaultní learjet, jenom s jinou livrejí a panelem. Defaultní scenerie ( zrovna tamto jsou Turany)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Křivé přistání   21. 1. 2005 / 18:04
Totti10
Tak ledaze bys zkusil defaultni panel (je v jednom z balicku na nekterym z CD FSky). A AF2 data mas taky defaultni? - protoze v AF2 datech je prave ILS, tak zkus i je vymenit.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křivé přistání   21. 1. 2005 / 18:51
Jennik   
Mam podobny zazitek. Nejenze se letadlo vychylovalo v letu, ale temer se nedalo rozjizdet ke vzletu ani brzdit po pristani.
Pak jsem zjistil, ze mam blbej joystick (Logitech Xtreme) - proste se mi po nejake dobe letani rozkalibruje a i kdyz mas paku v neutralni poloze, zabira do strany (jak klapky tak smerovka)...
Obcas pomuze kalibrace v ovl. panelech win a nekdy az nekolikanasobne vytazeni a znovuzapojeni kniplu do usb...
eFeSka za to urcite nemuze, neb IL-2 FB trpi take....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křivé přistání   21. 1. 2005 / 21:49
Tomas Gurecky
K tomu joysticku. Já mám ( měl jsem ) ten samy problém a začalo mi to dělat úplně to samé co popisuješ. Už jsem ho chtěl jít reklamovat, ale pak jsem ( nevím proč ) ho zapojil do jiného USB portu ( pravděpodobně do toho ve kterým byl připojen poprvé při instalaci ) a od té doby fo funguje opět bez problémů.
Zkus to ...... Jsem zvědav jestli to pomůže i tobě.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křivé přistání   21. 1. 2005 / 21:56
OK-Milda (BHA410)   
Popřípadě novější drivery. Před instalasí SP1 pro WinXP jsem problémy s USB vůbec, ale teď jak když utne.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Křivé přistání   21. 1. 2005 / 22:23
AndreW   
Mel jsem podobny problem, rozkalibroval se mi ve WinXP SP2 joystick Logitech Extreme3D Pro. Nez jsem zasel k prodejci kvuli reklamaci, zacal jsem trochu zjistovat co se deje a podle dostupnych informaci (www.google.com) je to zcela normalni, ze po urictem case a ruznych zmenach v konfiguraci pocitace se toto muze stat. Vzhledem k tomu, ze (pokud vim) vsechny USB joysticky jsou autokalibrujici, staci jej vyndat z USB a zase zandat. A to byla veskera operace k naprave kalibrace.
Jak by rek klasik "Staci vystoupi a zase nastoupit".
 

Re: Re: Re: Re: Re: Křivé přistání   21. 1. 2005 / 20:31
Latom   
Tak se koukni jak jsi na tom se směrovým kormidlem, jestli ho nemáš stále vychýlené. Tohle je lítání, tak musíš myslet před letadlem ne až za ním.
 

Re: Křivé přistání   21. 1. 2005 / 19:46
ras
Takhle jsem jako začátečník létal ve skutečném Blaníku L-13. Neklídal jsem si kuličku a byla to řehole. Hlavně to opadávání bylo velké.
 

Re: Re: Křivé přistání   21. 1. 2005 / 23:25
Rozšafín Ctibum   
Kulička je přesně uprostřed. A přeci, pokud je letadlo v ILSu, tak joystick nemá vliv, ne ? Nebo ano ?
 

Re: Re: Re: Křivé přistání   21. 1. 2005 / 23:49
Tragédie v JRD
To ze jses v ILSu neznamena ze leti autopilot ) muzes byt v ILSu a mit to v teplych .. a pak na to ma joystick vliv .)) bo tim joystikem letis tak aby brevna prijmace byly tam kde maj bejt .)
 

Re: Re: Re: Re: Křivé přistání   22. 1. 2005 / 00:24
Rozšafín Ctibum   
špatně jsem se vyjádřil. Samozřejmě jsem měl na mysli, že letím na autopilota, zmáčknu app a vše se samo postupně povypíná.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Křivé přistání   22. 1. 2005 / 00:34
Tragédie v JRD
asi tak .. bud mas rozhaseny motory a jeden tahle vic nez druhej (...) a nebo tam proste mas vitr a vyrovnava to snos... jiny duvod me nenapada
 

Re: Křivé přistání   22. 1. 2005 / 00:30
xWing   
A nema nahodou jeden motor vacsi tah, resp. mensi ako ten druhy motor ? To by tiez mohol byt faktor, ktory ovlivni smer lietadla aj ked je bezvetrie.
Mne sa obcas toto stane, ale nechapem preco pocas letu jeden motor sa neda ovladat cez joy, ale len mysatkom priamo na panely a nepomaha ani "E+1+2"
 

VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ