| | | Pouzivani dvou runwayi 22. 1. 2005 / 20:56 | |
| | Trosku jsem si upravoval AF2 data pro Schiphol a chtel bych se zeptat na jednu vec. V helpu do AFCADU se pise, ze FSka dokaze pouzivat dve runway pouze kdyz jsou rovnobezne, co jsem koukal tak na EHAM se vetsinou pouzivaji 36L/18R a 6/24 v kombinacich:
18R pristani/24 start
anebo
6 pristani/36L start
Da se nejak v AF2 nastavit aby to slo takhle? - kdyz necham 36L/18R a 6/24 otevreny z obou stran, nebude FSka (protoze nejsou uplne rovnobezne) pouzivat jen jednu z nich? (jedna strana start, druha pristani)
P.S: jeste takova drobnost, asi se nedaji v AF2 nastavit na taxiwayich jednosmerky? |
| |
|
| | | Re: Pouzivani dvou runwayi 22. 1. 2005 / 21:00 | |
| | ty drahy.. da se to .. viz www.projectai.com .. je to tam vysvetlene jak ))
ad pojizdecky .. nejde |
| |
|
| | | | Re: Re: Pouzivani dvou runwayi 22. 1. 2005 / 21:27 | |
| | No, na PAI v ty diskusi sem nasel jenom topic (s asi 50 strankama, ktery se mi opravdu vsechny projizdet nechtej) :-/ s tim jak vubec donutit AI Traffic aby nove ruwaye (jako Polderbaan na Schipholu) vubec pouzival - ale nejak tam v tom nemuzu najit to o tomhle pouzivani jako jsem psal - neporadi nekdo jednoduse? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Pouzivani dvou runwayi 22. 1. 2005 / 21:36 | |
| | marky parky to tu uz taky nekolikrat popisoval )) ale jinak to chce studovat uplne jednoduche to nen, takze si to stejne budes muset precist... nedela se to co jsem pochopil primo v AFCADu, ale v jakemsi XMLku editujes priletove trate atd atd... takze... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Pouzivani dvou runwayi 22. 1. 2005 / 21:49 | |
| | Takze ja shrnu momentalne nejspolehlivejsi mozny postup:
Dekompilovat si prislusne letiste ( program BGL2XML, dokumentace je k nemu prilozena ).
Do XML kodu mezi dve drahy ktere chces uzivat soucasne vlozit kod dalsich "virtualnich" drah, ktere postupne pokryji cely uhel se vzajemnymi odchylkami ne vetsimi nez 7 stupnu. Pozor - na poradi zalezi, mezi kazdymi dvema musi ta odchylka byt mensi nez 7 st. Drahy nesmi mit zadne vybaveni, a jejich umisteni dat asi tak 50 NM od letiste aby je AI traffic nepouzival.
Dokumentace viz BGLComp SDK
Znovu zkompilovat pomoci BGLComp.
Pri tehle finte zadne blbnuti s approachi neni treba.
Nezkouset tohle delat v AFCADu - ne ze by to neslo, ale je s tim vic problemu ( smazou se approache, pri spatnem poradi drah to nebude fungovat a pod... )
|
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Pouzivani dvou runwayi 23. 1. 2005 / 09:26 | |
| | Je to výborný , ale asi tak 95% , právě včera mě při příletu ATR od VOZ vektoroval na 28R |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Pouzivani dvou runwayi 23. 1. 2005 / 10:14 | |
| | Diky moc!!
tak jsem si i usetril praci a dokonce na avsimu nasel podobnym zpusobem upraveny .bgl kde jsou ty virtualni runwaye pro EHAM a jenom ho pridas do FSky. Ale narazil jsem na dalsi problem.
Pri pouzivani tehle "paralelnich" runwayi je treba aby jedna slouzila jenom ke startu a jedna jenom k pristani, jenze jak jsem psal tak na Schipholu se pouziva kombinace
18R pristani/24 start
anebo
6 pristani/36L start
Uz bych se docela i spokojil s tim co mam, jenze tyhle runwaye maji pojizdecky jenom u jednoho konce, takze jinak se pouzivat nedaji (nemaji ani ten otaceci placek).
|
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pouzivani dvou runwayi 23. 1. 2005 / 11:01 | |
| | Nechtel bys po tom chudakovi Flight Simulatoru trosku moc? Ze do toho vkladas tolik energie, kdyz ve finale to stejne dopadne tak (i kdyby se Ti to povedlo sprovoznit) , ze ti sice budou pristavat na prislusne drahy, ale pulka letadel bude davat go aroundy protoze je ta pitoma FSka neni schopna seradit .... litej online a budes to mit uplne as real as possible .) |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pouzivani dvou runwayi 23. 1. 2005 / 16:19 | |
| | Řazení letadel na přílatu je asi největší problém v AI. Na frekventované letiště prakticky nemáš šanci přistát |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pouzivani dvou runwayi 23. 1. 2005 / 15:07 | |
| | Tohle asi neprojde... letadla ti vzycky budou startovat z nejblizsi drahy ke stojance na kterou se "vejdou" ( co to znamena vejit se na drahu viz forum na PAI - ovlivnuje to typ letadla, hmostnost, vybaveni drahy, jeji delka a povrch, je to dost slozite a v praxi nepouzitelne DD ) a pristavat na nejblizsi drahu na priletu na kterou se vejdou.
|
| |
|
|