| | | Problém s FMC 23. 1. 2005 / 10:16 | |
| | letim z LKTB na GCTS pozrieť si novu sceneriu Canary Islands, mám naprogramované FMC podla routefindera a zrazu pred OLRAK ero zatočilo prudko vlavo a letí mimo plánovanú trasu-NARAK-AGN etc.... Pritom FMC hlasi jedinu vec : insuficient fuel ( a to sa mi tiež zdá, že kecá) , žiadne route discontinuity alebo niečo podobné , LNAV svieti , CMD A tiež .....Was ist das ???
|
|
| |
|
| | | Re: Problém s FMC 23. 1. 2005 / 10:29 | |
| | Ja bych rek ze je to akorat chvilkovy pomateni PMDG, zkus to zaletet znova, melo by to byt OK.
A letelo to pak takhle dal, nebo se to pak otocilo zpatky na trasu? Jinak to nedostatecny palivo taky urcite nesedi, koukam ze toho tam mas az az
P.S:nebo se ti letadylko leklo toho ze mas autobrake na MAX (na bezny pristani staci 1-2) a odmitlo letet dal aby s tim nemusel brzdit )) |
| |
|
| | | | Re: Re: Problém s FMC 23. 1. 2005 / 10:45 | |
| | Letelo to stale blbe, ručne som to vratil na povodnu trasu a ďalej už leti normalne....BTW to palivo mi asi fakt nevyjde
Ale vidim, že letim okolo LPMA a mam vyšku 32000 tak až zhasnu motory rozmyšlam, že skúsim doplachtiť aspoň na Mallorcu
Chcelo by to nejaky spolahlivy fuel planner , ale ešte som nemal čas sa tym zaoberať takže palivo davam by vočko - podla navlog-u, resp 2x tolko , ale aj to je obvykle malo !?
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Problém s FMC 23. 1. 2005 / 11:03 | |
| | ale Mallorca je LEPA |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Problém s FMC 23. 1. 2005 / 11:08 | |
| | jasne, sorry - LPMA je Madeira ( wonderful ! ) už mam z tych novych scenerii hokej, za poslednych par dni som ich naištaloval asi 10 - splietlo ma to : Palma MAlorca |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Problém s FMC 23. 1. 2005 / 11:11 | |
| | Poznas St. Maarten? Letisko Princess Juliana,dobra poloha drahy tam je |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problém s FMC 23. 1. 2005 / 11:36 | |
| | tam lietam pravidelne na dovolenku |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problém s FMC 23. 1. 2005 / 11:37 | |
| | na tej hlavnej letet. foto web-starnke (zabudol som ,ako sa to vola) , tam su par dobrych screenov |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problém s FMC 23. 1. 2005 / 11:48 | |
| | dik za radu ), vdaka tymj strankam ( btw volaju sa airliners.net ) som pred mnohymi , mnohymi rokmi objavil Holandske antily a odvtedy tam dovolenkujem cca 4 x do roka |
| |
|
| | | Re: Problém s FMC 23. 1. 2005 / 11:10 | |
| | insuff fuel .. to ti hlasi ze sice ted mas paliva dost, ale v destinaci toho paliva dostatek mit nebudes.... |
| |
|
| | | Re: Problém s FMC 23. 1. 2005 / 12:07 | |
| | Pokial ti pri datlovani do FMC nehlasilo insuficient fuel, malo by to stacit. Mozno si natankoval "akurat", aky si nastavil COST INDEX? Neviem sice ci tento PMDG simuluje...
Pouzivam 737 Fuel Planner od Milana Putu, k dispozicii tu na stranke, velmi jednoduchy pri pouzivani. |
| |
|
| | | | Re: Re: Problém s FMC + Fuel planner 23. 1. 2005 / 12:10 | |
| | Ked uz sme pri tom fuelplanneri od Putu, nechapem, preco je tam disablovany prave B737-600 ,s ktorym lietam najviac ?
|
| |
|
| | | | Re: Re: Problém s FMC 23. 1. 2005 / 12:12 | |
| | PMDG bere v uvahu cost - index....
a pokud letis treba proti vetru a nemas na init ref vyplnenou vypoctenou rychlost vetru v prubehu cele trate (coz je v simu nerealizovatelne) tak ta spotreba muze byt nakonec uplne jina, kdyz ti treba celou cestu bude foukat headwind 75kt..... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Problém s FMC 23. 1. 2005 / 12:15 | |
| | Myslim ze 600/700 cost index v uvahu nebere. Jenom 800/900, ne? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Problém s FMC 23. 1. 2005 / 12:19 | |
| | litam 700 a bere ho uplne v pohode, takrka presne tak jak ma .) |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Problém s FMC 23. 1. 2005 / 12:24 | |
| | Ted jsem se na to dival do Aircraft operating manual/FMC user manual na str 21: Cost index is not currently functional in this version (600/700 - moje pozn.), but a basic model has completed development. ...
Tak nevim |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Problém s FMC 23. 1. 2005 / 12:22 | |
| | Po instalaci 800/900 ho bere v úvahu i 600/700 |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Problém s FMC 23. 1. 2005 / 12:25 | |
| | Aha, diky zase ta osmistova a devitistovka.. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problém s FMC 23. 1. 2005 / 12:39 | |
| | PMDG to vymyslelo uzasne ) aby jsi mohl pouzivat 800/900 musis mit koupenou 600/700 .. a pokud mas koupenou jenom 600/700 tak ti nektery veci proste neslapu .... |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problém s FMC 23. 1. 2005 / 12:45 | |
| | Jo, jo. Asi me prikoupe 800/900 nemine. Co je tam jeste vylepsene, v porovnani s 600/700? |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problém s FMC 24. 1. 2005 / 09:39 | |
| | Kompletne klikaci VC. To je hlavni vylepseni |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problém s FMC 24. 1. 2005 / 10:35 | |
| | Bez toho bych se zrovan obešel |
| |
|
| | | Re: Problém s FMC 4. 6. 2005 / 16:12 | |
| | potrebuju rychlo odpovedet nez doletim do LTAI, jak si za letu ve FMC zmenim bod na ktery chcu letet? Po startu jsem presel z LNAV na hdg a kdyz jsem chtel znovu lnav zapnout tak uz nesel. FMC si furt mysli ze leti na VOZ, tim padem se mi blbe ukazuje i vzdalenost do destinace, jak ten bod zmenim??? |
| |
|
| | | | Re: Re: Problém s FMC 4. 6. 2005 / 16:20 | |
| | Na strance LEGS kliknes na ten bod na kterej chces ted letet, pak kliknes na VOZ a potvrdis. |
| |
|
| | | | Re: Re: Problém s FMC 4. 6. 2005 / 16:29 | |
| | viz Totti ... ale jinak doporucuju precist si manual ... FSka a PMDG neni kacenka na provazku ... |
| |
|
|