FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 7. 5. 2024, svátek má Stanislav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Real Environment X - nastavenia reálneho počasia. Jeden příspěvek | Celý strom
Real Environment X - nastavenia reálneho počasia.   21. 1. 2014 / 23:15
Rastislav11
Dobrý večer vo spolok.
Nechcel som zakladať nový strom, ale nenašiel som tu preberanú tému vo Vyhledávání.
Zainvestoval som do svojej FS-ky a poriadil som si Real Environment X do svojho FSX. Neviem, či postupujem správne, keď chcem dosiahnúť reálne počasie vo svojom FS. Pri spustení programu zaškrtnem "USE REAL-TIME WEATHER". Nastavenie sa stiahne a potom len pustím - "LET´S FLY" - FSX cez REXa. Vo FSX si tiež zvolím "REAL-TIME WEATHER (static)" - a toto je to, čo neviem, či robím správne. Keď si nastavím počasie v REXovi, treba nastavovať počasie aj vo FSX ? Alebo už do toho netreba zasahovať v FS-ke? Flight-plan v REXovi nepoužívam, pretože ho riešim až v FS-ke samotnej.

Pozeral som pár videi na youtube, ale nenašiel som presne to, čo hľadám, pretože s týmto programom nemám absolútne žiadnu skúsenosť. A ešte jedna vec - REXa nechám vždy spusteného.

Vopred ďakujem za tipy a rady.
 

Real Environment X - nastavenia reálneho počasia.   22. 1. 2014 / 00:04
milo   
V FS uz nic co sa tyka pocasia nerob. Vsetko spravi REX.
Ale flightplan by si mal mat uz v REX-e, aby si REX mohol stiahnut aktualne udaje o pocasi kade poletis.
Aspon tak sa to robi v ActiveSky, prepokladam, ze REX bude pracovat podobne.
Takze, ja by som to robil tak:
1, urob si Flightplan niekde na nete, alebo v FS Commanderi
2, nahral by som ho do REXU, a updatol pocasie
3, spustil FS, REX tam naladuje textury daneho pocasia
4, let

Aspon podla mna takto.

Vela zdaru.
m.
 

Real Environment X - nastavenia reálneho počasia.   22. 1. 2014 / 09:46
Rastislav11
Áno, v REXovi je možnosť zadať Flight plan. Vyskúšam dnes a napíšem, ako Tvoj postup dopadol u mňa. Ďakujem za návod.

Rasťo.
 

Real Environment X - nastavenia reálneho počasia.   22. 1. 2014 / 15:39
realfeel
Z mojej vlastnej skúsenosti - flight plan v REXe nemusí byť vyplnený. Mne to funguje tak, že zadám Weather -> Use Real-Weather Data a vložim kód letiska, napr. LZIB. Kliknem na Flight Now a REX mi beží na pozadí. Ak sa vo FSX prihlásim na iné letisko, kludne aj na inom kontinente, REX automaticky načíta počasie z daného miesta. Podľa mňa slúži letový plán a výber letiska v REX len na to, aby užívateľ dopredu videl aké počasie ho čaká počas letu, resp. mohol zvoliť ideálnu výškovú hladinu podľa smeru vetra. Ale vypĺňať letový plán v REXe je dosť užívateľsky nepríjemné a aj som čítal na REX forum, že REX na to nie je stavaný a ani v budúcnosti neplánuje drasticky vylepšiť túto možnosť. Je to len doplnok.
Moje nastavenia počasia vo FSX:
Cloud draw distance: 60mi (toto má veľký vplyv na FPS)
Thermal visualization: None
Rate at weather changes over time: none
Cloud Detail: Detailed clouds
Cloud coverage density: Maximum
a potom sú tam 2 checkboxy (download winds, disable turbulance): obe mám vypnuté, riadi mi to REX
 

PREPAR3D - čo to vlastne je?   25. 1. 2014 / 13:39
Rastislav11
Ahojte.
Nechcel som zakladať nový strom, tak to píšem do toho "svojho".
Prepáčte, že sa tak hlúpo pýtam, tiež by som sa čudoval, keby sa ma niekto spýtal, čo je to FSX..
Ale, čo je to vlastne to P3D ? Viem, že je to letecký simulátor podobný FSX z hľadiska grafiky. Dokonca tam fungujú aj modely, ktoré fungujú v FSX. To je všetko, čo o tom viem.
Videl som tu na flightsim aj pár screenov z P3D. Aké sú vaše súkromné ohlasy na tento program?
 

PREPAR3D - čo to vlastne je?   25. 1. 2014 / 13:55
Pips   
Když Microsoft ukončil tým starající se o vývoj Microsoft Flight Simulatoru, tak po nějaké době odprodal kód a nějaké licence na něj firmě Lockheed Martin. A ti si začali na původním kódu FSX stavět svůj Prepar 3D. Jsou kolem toho nějaké háčky, protože Prepar 3D nemá být prostým "konzumním" simulátorem, ale to snad do detailu svede objasnit někdo fundovanější. Já dění kolem toho nesleduji.
 

PREPAR3D - čo to vlastne je?   25. 1. 2014 / 13:57
Fabo™   
Prepar3D je to, co vyprodukoval Lockheed Martin pokracovanim vyvoja MS ESP, co je komercna/profesionalna verzia FSX. Existuju dve verzie, Prepar3D 1 (v najvyssej verzii 1.4) a Prepar3D 2, ktory vysiel len nedavno, a v urcitom zmysle sa da povazovat za ekvivalent FS11.
 

PREPAR3D - čo to vlastne je?   26. 1. 2014 / 10:10
leonell
No, já to lehce doplním, protože takto by to rádi někteří chápali - jenže tomu tak není, aspoň ne dnes.

Microsoft měl tým, který vyvinul engine (softwarové zázemí) pro různé simulace (vizuální simulace chování reálného světa), ten engine se jmenuje MS ESP. Vyvíjen v něm byl právě FSX, měl v tom být vytvořen i nový Train Simulátor. Pak se cosi stalo (nikdo pořádně neví co) a Microsoft rozhodnul o okamžitém ukončení vývoje skoro hotového Train Simulátoru a krátce poté o rozpuštění celého týmu vývojářů her a ukončení dalšího vývoje FSX.
Z nějakých důvodů se dohodli se zbrojařským gigantem, firmou Lockheed Martin (dále LM), výrobcem raket Trident či letadel F16, F22 Raptor, Hercules, o tom, že jim odprodají právě onen engine MS ESP. Součástí ale (prý) bylo ujednání, že LM nesmí pokračovat ve vývoji počítačových her.
Tak vznikl Prepar3D, který je pravda vysoce kompatibilní se starým FSX, ale primárně je vyvíjený jako základ pro profesionální a vojenské simulace.
Mezitím Microsoft udělal MS Flight, na kterém si doslova namlátil ústa, protože to nechtěl snad nikdo, a definitivně se na letecké simulátory vykašlal.
Komunita okolo FSX po očku sledovala Prepar3D a zjistila, že je tam (nepochybně úmyslně) skulinka, kdy pokud se někdo stane spolupracujícím vývojářem LM tak za $10 měsíčně dostane Prepar3D "na vývoj". A jelikož po něm nikdo nic nechce, tak má v podstatě simulátor, který bych se pravda zdráhal nazvat FSX11 ale z určitého úhlu to tak může vypadat.
Problémů je několik: LM jasně prohlásil, že počítačové hry nedělá a dělat nebude, Prepar3D ani v budoucnu nebude pro normální uživatele tak, jako bylo FSX. Vývojáři addonů nevědí, co s nastálou situací dělat, protože se nemají čeho chytit. Někteří dál vyvíjí pro starý FSX s tím, že si dávají pozor aby to šlo i na Prepar3D, jiní pokukují po XPLANE, další vyčkávají.
Prakticky vzato tento stav nic neřeší. Buď se LM rozhodne (asi po dohodě s MS) uvolnit Prepar3D jako další simulátor, zákazníků bude mít dostatek, vznikne nástupce FSX a místní FS-boys budou šťastní.
Nebo LM do těch rozbouřených vod nepůjde, protože to fakt nemá zapotřebí - ostatně to tvrdil už MS, že oni prodají simulátor a peníze na tom pak rejžuje PMDG, FeelThere, Flight1, Aerosoft, CaptainSim a spol.
Tolik fakta, jak to chápu já.
Podle mně je to tak 80:20, že z toho udělají uzavřený profesionální simulátor a postupně uzavřou i ty vývojářské licence, protože 99% těch "vývojářů" jim nic nepřinese.
Ale mohu se mýlit.
 1x  

Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ