FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 6. 7. 2025, Den upálení mistra Jana Husa Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Vyvrtky - letovy model Jeden příspěvek | Celý strom
Vyvrtky - letovy model   19. 4. 2001 / 09:11Roger
Letu zdar !

Stale se mi nedari v MSFS 98 uvest letadlo do vyvrtky. A to zadne letadlo. Jde to vubec ? Podejte prosim nekdo presny a overeny postup.

Resi MSFS takove veci ? Jak dobry ten letovy model vlastne je ? Jedna vec je, ze letadlo v MSFS udela vykrut presne stejne rychle jako original a ze ze ma stejnou maximalni rychlost. Druha vec je prave napr. chovani ve vyvrtkach.
A jeste - jak je na tom MSFS s nadzvukovym letem ?
Zmenil se nejak letovy model ve verzi 2000 ?
 

Re: Vyvrtky - letovy model   19. 4. 2001 / 19:17Michal M.
hi
no, hele fs98 sem nikdy nehral, ale jestli je tam taky to nastaveni obtiznosti, tak si to dej na nejtezsi. Ja sem hral fs2000 s Extrou 300s na nejlehci obtiznost ,a nedelal sem zadny drsny veci,ale ted sem si to dal na tu nejtezsi obtiznost a vsechny vyvrtky a podobny veci s tim jdou mnohemkrat lepe.

Jestli je to nastaveni obtiznosti i ve fs98 tak by ti to mohlo pomoct
 

Re: Re: Vyvrtky - letovy model   20. 4. 2001 / 18:12Roger
Samozrejme ze mam nastavenu maximalni moznou realitu. Uz ve FS 3 byl navod na vyvrtku - stacilo ale vycentrovat rizeni a letatdlo se okamzite srovnalo. Tezko rict, jestli neslo o normalni sroubovici. MSFS 98 se chova zcela stejne.

Nevim jak ktere letadlo lita, verim, ze napr. akrobaticka letadla se z vyvrtky dostavaji snadno. Ale maloktere letadlo se z ni dostane samo. A u letadel jako Albatros nebo Mig 21 bych ocekaval, ze to bude velice obtizne.

Proste letim na minimalni rychlosti s nosem mirne nad obzor. Pretahnu - naskoci stall warning - nos zacne lehce klesat. Jiz v teto fazi ve spouste simulatoru zacne nos uhybat a je tezke ji udrzet rovne - jde to proste do vyvrtke samo. V MSFS zkousim padely i kridelka na stejnou stranu, nebo proti sobe, jenom pedaly, jenom kridelka - vzdy to celkem klidne prejde do padu pridi napred, rychlost se zvysi a stall warning zmizi.
 

Re: Vyvrtky - letovy model ( www.pctestpilot.com )   21. 4. 2001 / 10:16
Milan Lisner   
Zrejme nic spatne nedelas. Vyvrtka proste neni ve FS poradne modelovana. Letadlo se da dostat do jakychsi podivnych stavu, ale neni to to pravy.V CFS2 je to o neco lepsi, ale porad to neni ono. Tady je zajimava stranka:

http://www.pctestpilot.com

o testovani leteckych simulatoru skutecnymi piloty. FS98/2000 tam hodnoti docela dobre, ale prave az na vyvrtky a pady.
Treba ve Warbirds je letovy model pekne udelanej, tam do vyvrtky spadnes docela dobre
 

VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ