FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 5. 7. 2025, Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Objekty s efektem. Jeden příspěvek | Celý strom
Objekty s efektem.   10. 1. 2015 / 09:32
ST0RM
Nazdar Jaro,
tiez som chvilu zapasil s tymto problemom, ale nakoniec je to celkom jednoduche
Moj postup sa sice tyka FSX, ale myslim, ze je to to iste v FS9.

Predopkladam, ze teda si uspesne prisiel az k casti, kedy po nacitani *.MDL do ModelcoverteruX sa ti zobrazi model aj s efektom. (cize si si v MCX uz nadefinoval attachpoint pre efekt aj s typom a parametrami efektu).

Ja si nasledne z MDL objektov robim kniznicu v LibraryCreatorXML, co ale nie je podmienkou, (ale je to vyhodne pri scenerkach pozostavajucich z viacerych objektov), ktoru nasledne skompilujem do BGL.

A teraz asi to co teba zaujima - Poslednym krokom je umiestnenie objektu s nadefinovanym efektom do FS. Ja na to pouzivam free program Whisplacer 0.9 (http://lc0277.gratisim.fr/whisplacer.html), do ktoreho si nacitam objekt/kniznicu a nasledne s funkciou live preview presne umiestnim do FS.
TU TREBA PRI UMIESTNENI OBJEKTU kliknut na polozku Attached objekt na Edit a v novootvorenom okne vybrat Effect a zvolit attach point podla nazvu, ako sme si ho definovali v MCX a po opatovnom skompilovani do BGL a pridani do scenery library v FS by si mal mat objekt s fungujucim efektom

p.s. Mozno to nie je najelegantnejsi sposob, ale mne to po chvilke laborovania takto konecne zafungovalo



21585 B / 750 x 422 / navod.jpg
 
Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ