|  | Objekty s efektem. 10. 1. 2015 / 09:32 | |
|  | Nazdar Jaro,
tiez som chvilu zapasil s tymto problemom, ale nakoniec je to celkom jednoduche 
Moj postup sa sice tyka FSX, ale myslim, ze je to to iste v FS9.
Predopkladam, ze teda si uspesne prisiel az k casti, kedy po nacitani *.MDL do ModelcoverteruX sa ti zobrazi model aj s efektom. (cize si si v MCX uz nadefinoval attachpoint pre efekt aj s typom a parametrami efektu).
Ja si nasledne z MDL objektov robim kniznicu v LibraryCreatorXML, co ale nie je podmienkou, (ale je to vyhodne pri scenerkach pozostavajucich z viacerych objektov), ktoru nasledne skompilujem do BGL.
A teraz asi to co teba zaujima - Poslednym krokom je umiestnenie objektu s nadefinovanym efektom do FS. Ja na to pouzivam free program Whisplacer 0.9 (http://lc0277.gratisim.fr/whisplacer.html), do ktoreho si nacitam objekt/kniznicu a nasledne s funkciou live preview presne umiestnim do FS.
TU TREBA PRI UMIESTNENI OBJEKTU kliknut na polozku Attached objekt na Edit a v novootvorenom okne vybrat Effect a zvolit attach point podla nazvu, ako sme si ho definovali v MCX a po opatovnom skompilovani do BGL a pridani do scenery library v FS by si mal mat objekt s fungujucim efektom 
p.s. Mozno to nie je najelegantnejsi sposob, ale mne to po chvilke laborovania takto konecne zafungovalo
|
| |
|