Bavíme se o P3D nebo P3Dv2? Pokud P3D, tak tu srovnáváme dva naprosto odlišné programy. Pokud se bavíme o P3Dv2, pak doporučuji zjistit co se vlastně změnilo a že v zásadě nezůstal kámen na kameni.
P3Dv2 -... affinity mask v p3d.cfg nemá co dělat... stejně tak nemá co dělat v posledních verzích FSX. Možná se cítíš chytřejší než autoři toho SW, ale to zřejmě nebudeš nebo nemáš dostatečné informace. P3Dv2 i poslední verze FSX zcela korektně nastavují affinity mask dle použitého CPU a toho jak nejlépe s daným SW procesor poběží.
FSX defaultně nevyužívá Core 0, ostatní použije avšak bez HT. P3Dv2 používá všechny dostupná jádra včetně těch virtuálních. Omezení jednak prodlužuje loading time, tak při letu může způsobit stuttery. I když velká část renderingu bylo přesunuto na GPU, tak procesor stále dostává čoud. Například se kompletně předělal autogen, kde už nenastává pro FSX typické "popping autogen/mesh". Například Dense autogen ve FSX je srovnatelný s Normal autogenem v P3Dv2... pro tyto simulátory tedy nejde mnohé nastavení vůbec srovnávat natož je používat napříč.
Nevidět rozdíl ve využití CPU jader v P3Dv2 a FSX ... leda slepý nebo ten, kdo svým neodborným zásahem zcela přeházel konfiguraci a simulátor nedělá to co autoři chtěli.
Nejlepší co člověk může udělat je smazat fsx.czg nebo p3d.cfg a nechat vygenerovat novou a nehrabat se v tom. |
|