| | | FS9: větší dohlednost s ostrými texturami? 22. 8. 2016 / 23:06 | |
| | Zdravíčko,
zas mně chytla experimentální nálada a jen tak letmo zkoumám, zda existuje možnost načíst ostřejší detaily za onou červenou čarou?
Aby to nevypadalo tak blbě, tak mám normálně staženou viditelnost na 96km max. Posuvník to ale dovolí až na 240km, ale s takhle hnusným pozadím.
Z FS9.cfg znám finty a ať nastavím čísla jaké chci, pořád to nezaostří mimo tu oblast.
[TERRAIN]
TERRAIN_ERROR_FACTOR=100.000000
TERRAIN_MIN_DEM_AREA=10.000000
TERRAIN_MAX_DEM_AREA=100.000000
TERRAIN_MAX_VERTEX_LEVEL=21
TERRAIN_TEXTURE_SIZE_EXP=8
TERRAIN_AUTOGEN_DENSITY=10
TERRAIN_USE_GRADIENT_MAP=1
TERRAIN_EXTENDED_TEXTURES=1
TERRAIN_DEFAULT_RADIUS=9.500000
TERRAIN_EXTENDED_RADIUS=9.500000
TERRAIN_EXTENDED_LEVELS=4
Je to na nějaký fígl a nebo je to prostě limitní zobrazení FS9tky?
Dík |
| |
|
| | | FS9: větší dohlednost s ostrými texturami? 23. 8. 2016 / 20:39 | |
| | Mam pocit ze FS9 to opravdu delala max takhle blbe. Obzvlast do oci bijici to bylo na vode, tam mely obe plochy naprosto jinou barvu, na zemi se to dalo aspon trochu zamaskovat. |
| |
|
| | | | FS9: větší dohlednost s ostrými texturami? 23. 8. 2016 / 20:54 | |
| | to je tím, že tam je na celý ten obrovský čtverec použit jeden čtverec textury detailu - a na vodě to ten efekt prohazuje dva detaily, což to celé přelívá. No nic, bude třeba mít dohlednost na 96km max.
Díky |
| |
|
|