single thread - jedno jádro.. ano pro FSX, P3D i XPL je single thread dost zásadní.
FSX umí využít více jader, ale pro finální rendering může použít jen jedno jádro, další tak pomáhají načítání textur atp.
FSX i P3D nevyužívá efektivně multithreadingu, proto je dobré ho vypnout, ne v biosu ale konkfigurací affinity mask, z i7 se tak udělá de facto i5, systému ale thready stále zůstanou k dispozici pokud bude chtít.
FSX Steam edice automaticky konfiguruje affinity mask na 4core i7 tak že první nechává zcela nevyužité a na zbylých nepoužívá thread jádra - ty virtualní.
V případě P3D nezřídka disablování thread jader člověk získá vyšší výkon i více paměti, je tam velký overhead, na druhou stranu se může stát že člověk narazí na více blurry textur.
Kde hyperthreading zásadně pomáhá je načítání letu, sviští to o dost rychleji. XPL pak využívá všeho.
Tvé CPU je strašně pomalé, takže ty vytížení mohou sedět, u mě je jedno jádro na 100% a zbylé cca na 40% průměr.
Tady máš ukázané jádra v P3D: https://www.youtube.com/watch?v=m2rNHJ7Xz08 první část, používá vše, druhá, jen fyzická jádra. Výkon je lepší v druhém případě.
Tady je další P3D: https://www.youtube.com/watch?v=094T3f_vJxg
A tady FSX: https://www.youtube.com/watch?v=CujqkHMjz8Y tady je to bez thread jader, video je o rozdílu min a max autogen a FPS
|
|