Co přesně se mi v tomhle vlákně všichni snaží vysvětlit?
Napsal jsem konstatování, ne otázky. Nechápu co by mi měl někdo vysvětlovat na mém vlastním postoji, ten nikdo nemůže vysvětlit, kromě mě. Tzn. vysvětluji tady já svůj názor, nikoho se na nic neptám.
Píšeš že pár hodin v reálu v půjčeném éru je lepší než 100 hodin v simu. Určitě, pokud je to pro tebe vyšší priorita. Pokud by tě víc táhl simulátor, bude to pro tebe, logicky, horší varianta.
Ale zpět k tvé preferenci. těch 5-10 hodin v půjčeném ba i vlastním éru a ještě k tomu těch 100 hodin v simu je ještě lepší kombinace, ne? Nikdo ti nezakazuje lítat v reálu i v simulátoru v jakémkoli počtu hodin. Pokud budeš mít možnost využít obou variant a hlavně - budeš je chtít obě využít - tak to uděláš, nebo ne? Ano, je mi jasné že si to někdo nemůže dovolit dohromady, včetně mě, ale to jsem přece nikdy nikde nezpochybnil, nebo ano?
Ad tvůj pohled.
Chápu že se tady snažíš naznačit že ten můj názor je absurdní, ale zřejmě si nepochopil.
Pokud budu lítat sporadicky nemá pro mě smysl dávat balík za výcvik, je pro mě výhodnější využít "pilota na zkoušku". Účel to splní - pilotuju letadlo - a můžu to dělat ad hoc, když budu chtít a mít na to.
Pokud budu chtít lítat opravdu sám coby PIC, tak se musím zastavit nad tím, proč a kam chci vlastně lítat. Točit okruhy na letišti nebo vyhlídkové lety, no.. jednak to nevidím jako důvod k lítání a vždy na to můžu aplikovat výše zmíněné řešení, lítat třeba s rodinou na dovolenou, na výlety mi přijde jako rozumný a v našich končinách atraktivní důvod k vlastnictví pilotní licence, ovšem kdo a hlavně za kolik ti půjčí letadlo na celý víkend ba třeba i několik týdnů pokud si naplánuješ třeba tu okružní cestu řeckými ostrovy. Na tohle využití mi pak přijde praktické vlastnit letadlo jehož pořizovací hodnota se mi vrátí max během pár let, po které bych si letadlo pronajímal.
|
|