| | | Info pro uživatele XPL11 a HDMesh 16. 9. 2017 / 09:12 | |
| | | |
|
| | | Info pro uživatele XPL11 a HDMesh 16. 9. 2017 / 10:32 | |
| | Tak to bude treba prerobit aj orto na v4 |
| |
|
| | | | Info pro uživatele XPL11 a HDMesh 16. 9. 2017 / 10:44 | |
| | ortho prerobit na V4 je nic.... nakolko autor vzdy pripravy aj podklady ku orthu |
| |
|
| | | | | Info pro uživatele XPL11 a HDMesh 16. 9. 2017 / 10:48 | |
| | Je fakt, ze uz x rokov som s ortom nic nerobl, naposledy v XPL9, tak netusim ake su trendy.
Cize autor HDmesh v4 bude rovno generovat orto, ci ako si to myslel ?
|
| |
|
| | | | | | Info pro uživatele XPL11 a HDMesh 16. 9. 2017 / 10:56 | |
| | nie len subory ktore nasledne vlozis do ortha.. cize textury ostavaju tvoje, preto mam stale aktualne mesh v orthe.. samozrejme tam nemam xpl 11 mesh.. ale aj to by sa dalo, staci vypnut stahovanie textur a len naprazdno dat generovat ortho a potom preklopit textury |
| |
|
| | | | | | | Info pro uživatele XPL11 a HDMesh 18. 9. 2017 / 06:27 | |
| | Jak to myslíš s tím "překlopením" textur? Co vím, tak jediný způsob, jak použít data z meshe terénu (=DSF) je vytvořením výškový mapy z onoho DSF (nejlíp pomocí Xgrinderu) a tu mapu pak použít při generování meshe v O4XP.
Druhý způsob o kterým vím je vygenerování overlay polygonů s ortho, ale to jsem nezkoušel, protože vím, že overlay polygony mapované custom texturama jsou žrout framerate a to třeba i jen v rámcí plochy většího letiště, natož pak jednoho celýho geo-tile.
Co teda používáš ty?
Dík za bližší info. |
| |
|
| | | | | | | | Info pro uživatele XPL11 a HDMesh 18. 9. 2017 / 12:19 | |
| | za kazdym ked sa objavi novy HD mesh tak sa objavia aj nove subory pre konkretne ortho... zvycajne ZL17 zl 16 a to staci len prekopirovat ku orthu ktore mas na disku .. netreba za tym hladat velku vedu |
| |
|
|