FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 27. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
REX Sky Force 3D Jeden příspěvek | Celý strom
REX Sky Force 3D   18. 12. 2017 / 16:27
FSPilot   
V tomto jsem skeptik. Udělat dobrý 3D model a rozvržení desek aby to dobře vypadalo a reprezentovalo skutečně počasí je pro FS skoro nadlidský úkol. A je to protože samotný zobrazovací systém počasí je na dnešní dobu značně staromódní. V tomhle je X-Plane velmi daleko napřed.

Trošku jsem se v tom vrtal a od FS9 až po P3Dv4 je systém prakticky nezměněn... každý model zabírá oblast 16x16km a tyto modely se pak vkládají do "mřížky", kterou weather engine spočítá (podle METARů). Mezi modely se pak vybírá náhodně ze skupiny, která je definována v xml (pokud to chápu dobře) a ty se dělí podle typu oblačnosti a množství pokrytí. A u stratů se pak roztahují podle výšky vrstvy - proto jsou často tak hnusně placaté.

Takže můžeš zlepšit samotný 3D model, protože jak psali, některé kreace jsou opravdu bizarní, takže to vylepší vzhled samotných mraků, ale IMHO to nebude tak drastická změna. A nejspíš podle toho změnili jejich weather engine, aby to spolu pracovalo lépe (bude vybírat modely podle sebe a vkládat - něco jako AS dynamické textury).

Skutečná revoluce ale nastane (a to jsem naivně jásal, když jsem viděl název "Sky Force 3D") až s příchodem prostorových mraků, které zatím existují jen v FSW. Do té doby to bude jen leštění staré technologie. Ale současným systémem zobrazení jsme už skoro na pokraji možností, co to ještě zvladne. Osobně čekám na ten zlom, podobně jako byl zlom se zobrazením počasí z FS2002 na FS2004.
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ