No Felis tak nějak "nezklamal". Poslední verzi 1.1.8 považuje za finální - projekt, dle jeho vyjádření, dotáhl do stádia ve kterém to chtěl mít a začíná pracovat na novém projektu. Jako já ho dost obdivuji, ale jeho chování k projektům je trochu jako když k***a pohodí dítě. An24 do XP11 předělala komunita (S jeho svolením), JAK-40 taky (ten mi ale nefachčí). Jako bývalý uživatel PT musím uznat, že PT Felis předběhl, ale pořád to má drobné mušky, komunita na support fóru spolupracuje, ale jak jsem psal výše - Felis to už zapíchl.
Proti PT nefunguje automatický checklist. Naopak funguje KLN90B vč. SID/STAR - ale na druhou stranu nejde použít normální Navigraph data pro xplajňáckou KLN90B. Felis ji má nějak poladěnou a navigační data si přeformátoval aby mu to líp fungovalo. Takže Tučko bude mít zamrzlou navigaci na AIRAC 1103 asi navěky, pokud někdo nerozklíčuje co s těma datama Felis dělal a nenaprogramuje nějaký data konvertor. (Na to jsem přišel před týdnem, kdy mi po aktualizaci KLNkové databáze začal jen při nahrávání tu154.acf padat X-Plane a jediná rada na fóru - nahraj původní 1103 a nepokoušej se o aktualizace).
Měl jsem kdysi ve vývojové konstrukci podobného kolegu. Byl dobrý dokud se něco vyvíjelo, jak to fungovalo, přestal mít o to zájem a potřeboval dělat na novém vývoji. Řešením bylo nechat ho rozjíždět nové projekty s někým systematickým a trpělivým i na mravenčí práci, ten se pak staral o vychytávání mušek. Ale Felis je zatím bohužel samotář.
Vaše dílo jsem objevil na x-plane.org po aktualizaci 1.1.8 která nemá ani jednu livery, takže se zpožděním, ale díky moc všem co na tom pracovali. Mě udělala největší radost osmdesátková ČSA, mám teď tuhle + Interflug 80´s + Aeroflot_USSR víc ke štěstí nepotřebuji. Dnes jsem testoval i nový x-ivap 0.4 a vypadá to, že by se XP11 dal konečně lítat i online. |
|