FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 5. 5. 2024, svátek má Klaudie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Načítání objektů v XP11 Jeden příspěvek | Celý strom
Načítání objektů v XP11   2. 3. 2019 / 14:19
Willhelm   
Souhlas s Biblbroxem, něco bude špatně - já osobně jsem po verzi 11.30 vyhodil všechny pluginy a lua skripty. Většina z nich totiž před rokem šahala na "private" funkce - tedy to co měli kluci v LR rozpracováno. Něco z toho už XP podporuje oficiálně. Takže aktuálně mám v pluginech SAM, Autogate, Ground Traffic a Better Pushback. V lua skriptech mi zůstala tuším jen synchronizace výškoměrů pro Tu-154M. Nic co by sahalo XP do grafiky. S 11.32r2 i přesto, že to je "beta" fakt nemám problémy a krajinka vypadá rozhodně lépe. Vzpomínám že jednou jsem zkoušel nějaký plugin který při poklesu fps nějakým způsobem v reálném čase vypínal objekty o kterých se domníval, že mají nízkou prioritu. Výsledek mi trochu připomíná tvé screeny. Takže buď používáš něco podobného, nebo funkce už je oficiální a XP ti maže objekty protože třeba nemá dostatečný výkon.
 
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ