FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 26. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Díky Tonde! Jeden příspěvek | Celý strom
Díky Tonde!   23. 4. 2019 / 13:43
Willhelm   
Protože jsem zatím nepřišel na elegantní způsob (ne, import do Blenderu, ořez meshe plochama a následný re-export UV mapy, nepovažuji za elegantní) jak v 3D modelu naprojektovat nějaký geometrický (či jiný) obrazec v určitém pohledu na model a tento obrazec následně "rozbalit" na texturu (Tedy něco co už dvě dekády umí snad všechny CAD programy pomocí rozvinu plochy), tak i devět let poté, co se s námi Tonde podělil o "pomůcku praktickou repaintovací" TM, je to stále nepřekonaný pomocník, spolu s papírem a tužkou na zapisování bodů křivky. Letem světem internetem jsem narazil na několik podobných počinů - většinou síť mnohobarevných čtverců, ale v nich by některé nuance prostě fakt nešly. Tonde díky a věz, že tvůj počin je i v roce 2019 stále živ a ku prospěchu.
32360 B / 750 x 333 / 2019-04-23.jpg
37753 B / 684 x 550 / 2019-04-23_Fuselage.jpg
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ