FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 6. 7. 2025, Den upálení mistra Jana Husa Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
X-plane 11 "metalíza" Jeden příspěvek | Celý strom
X-plane 11 "metalíza"   1. 8. 2019 / 14:47
Vačice   
Zdravím, jelikož je zde jistě spousta zkušených borců, tak bych se rád optal na jednu věc. Vím, že v XPL 11 je díky PBR možné udělat "kovový" efekt, také matnou barvu. Je možné nějak docílit i "matalízy"? Zkoušel jsem hledat na internetu, ale nepodařilo se mi nic dohledat. Pokud někdo ví, tak budu rád za každou radu. Díky
 

X-plane 11 "metalíza"   1. 8. 2019 / 16:18
artoo
Pro PBR potřebuješ normálovou mapu, ale trochu speciální. Zjednodušeně takto:

R - normála horizontální
G - normála vertikální
B - "Reflectance" ... bíla znamená metal (pro ten lak na tom vrtulníku bych odhadem asi 70%)
A - "Rougness" ... v podstatě lesk (bílá je nejvíc)

Aby to správně ty data četlo, musíš mít v daném OBJ ještě direktiv NORMAL_METALNESS
(nejlépe hned za TEXTURE)

Více podrobněji zde:
https://developer.x-plane.com/article/x-plane-11-material-model/
 

X-plane 11 "metalíza"   1. 8. 2019 / 17:03
Vačice   
Děkuji mnohokrát, zkusím pročíst ten odkaz a ten zjednodušený nástřel mi vnuknul nápad. Tak snad se povede
 

X-Trident Bell 412 PČR repaint   1. 8. 2019 / 17:57
Vačice   
Nevím, kam to pořádně hodit, abych tady nespamoval. Pokud má tedy někdo zájem, tak repaint je ke stažení zde

https://forums.x-plane.org/index.php?/files/file/53857-bell-412-czech-police/
43011 B / 750 x 400 / Bell412 - 2019-08-01 17.29.43.jpg
 

X-Trident Bell 412 PČR repaint   1. 8. 2019 / 23:01
Vita Zenisek
Díky, snad už se brzy dostanu k vyzkoušení
 

Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ