FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 22. 9. 2019, svátek má Darina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
CRJ 900 aerosoft Jeden příspěvek | Celý strom
CRJ 900 aerosoft    6. 9. 2019 / 08:31
spagros
To se vyplní samo po zadání všech podmínek ve FMS


SEND data LD CONDITIONS
Po zadání všech požadovaných LD CONDITIONS, volba SEND
se změní na azurovou barvu na LSK 5R na stránce LD CONDITIONS strana 1.
Před odesláním údajů oba piloti zkontrolují a ověří všechny
informace na stránkách LD CONDITIONS 1, 2 a 3. Pokud jsou splněny,
stiskněte LSK 5R pro odeslání.
 Když byly informace zpracovány a vráceny ze
serveru AeroData může být slyšet zvukový „SELCAL“ a VIEW
Na stránce ACARS - PERF / W & B se zobrazí řádek DATA. Tyrkysově
barevné LD DATA se také zobrazí na LSK 6R aktuální ACARS
stránka.
Stisknutím LSK 3R na stránce ACARS - PERF / W&B zobrazíte přistávací
data. Nebo vyberte azurovou LD DATA na LSK 6R, pokud je na aktuálním ACARS
stránka.
V závislosti na počtu vybraných drah, až čtyři LND DATA
stránky budou k dispozici.
STRANA 1
Strana 1 obsahuje shrnutí obecných podmínek přistání. Ověřte
že všechny informace na stránce 1 jsou správné.
STRANA 2
Stránka 2 obsahuje související poznámky a upozornění / chybové zprávy.
Ověřte, že poznámky uvedené na stránce 2 jsou platné pro přistání. Jestliže se
zobrazují všechna upozornění nebo chybové zprávy, viz část 12.
SYSTÉMOVÁ HLÁŠENÍ na straně 24 tohoto bulletinu slouží jako návod.
STRANA (S) 3 a 4
Stránka 3 (a strana 4, pokud byla požadována druhá dráha) zobrazí
informace o přistání specifické pro přistávací dráhu.
Zobrazí se první řádek dat
letiště (KMSP),
dráha (30R) a
délka dráhy (8200) v roce 2006.
Druhý řádek dat
ukazuje konfigurace (BLEEDS NA).
FLAP -nastavení přistávacích klapek.
LDW - Zobrazuje se přistávací hmotnost (1 000 liber).
MLDW / LIM - maximální přistávací hmotnost (/ 1000 liber) a
jsou zobrazeny omezující faktory. Pokud se zobrazí „----“, zkontrolujte chybu
zprávu zobrazenou níže na obrazovce. Limitujícími faktory jsou Climb, Structural, brakes, tires

MQTW / TIME - Když je systém BTMS odložen na MEL 32-46-1,
maximální přípustná rychlost přistání s rychlým otočením (/ 1000 kg)
liber) a minimální doba chlazení brzdy (minuty).
(Viz oddíl 3.10.C POM).

VREF, V2GA, VFTO - rychlosti V pro konfiguraci přistání jsou
zobrazeny. Nastavte V2GA a VFTO pomocí ARP. VREF může být
zadán na přistávací dráze na stránce FMS LEGS, je-li to žádoucí.

MIN LDG RWY LEN - přistávací vzdálenost v stopách.
AKTUÁLNÍ LDG DIST - přistávací vzdálenost v stopách.
C-Climb B - Brzdy
S - strukturální pneumatiky
F - Pole
Poznámka: Další chybové zprávy spojené s přistáním
data mohou být zobrazena v bílé barvě pod ACTUAL
Řada LDG DIST. Viz oddíl 12. SYSTÉM
ZPRÁVY na straně 24 tohoto bulletinu, kde jsou uvedeny pokyny
 
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2019 FlightSim.CZ