Po druhém dni používání jsem dospěl k tomu samému co Mirda.
Vypnul jsem zvuky, vypnul jsem "substitude" aircrafts protože i bez nich je trafficu docela dost a také optimisticky věřím, že liverky časem přibydou. XP AI mám vypnuté už dlouho.
Výhody proti WT3 momentálně převažují.
Ty tanečky na appronech to je záležitost toho jak moc korektně je udělané letiště ve WEDu. Ale to byl stejný problém u WT3 pokud jsou někde body pojížděček naklikány moc blízko dělá to bordel. Spíše záležitost starších 3rd party letišť (odpozorováno u DD a UK2000 scenerek - což jsou spíše eyecandy konverty z FSX než korektně udělané XP letiště).
Kupodivu to docela dobře funguje i v kombinaci s IVAO, takže už to není, že na prázdném letišti se nachází dvě éra a jejich piloti se strachy klepou aby se k sobě nedostali moc blízko. Tady je pak třeba rozlišit - TCAS v éru ukáže jak IVAO tfc tak TG tfc, X-Ivap TCAS pak vidí pochopitelně jen IVAO tfc.
Ještě poznámka k těm letištím. Všimnul jsem si, že většina lidí úplně prdí na definici velikosti stání ve WEDu - potkal jsem letiště co měly všechny stání C nebo D potom se není co divit, že když příjde addon který s velikostí stojánky umí pracovat, tak ty letadla rozmístí nekorektně a malé éro mu nezbyde než přistavit ke gejtu a A320 prdne na stojánky pro GA. Nicméně tohle zrovna je dost jednoduchá úprava, kterou snad ve WEDu zvládne každý, kdo si umí z chartů letiště vyčíst velikosti stojánek.
|
|