FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 6. 12. 2019, svátek má Mikuláš Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
X-Plane 11.40 - textury oblakov Jeden příspěvek | Celý strom
X-Plane 11.40 - textury oblakov   10. 11. 2019 / 12:44
Willhelm   
Toto je v XP11 snad od samého začátku, pro to aby tento jev nastal musí být splněno dost podmínek - hodně vrstev oblačnosti a dole v údolích mlha, FL cca 320 a výše. Já dlouho nutil 767 stoupat na long hauly co nejvýše, takže jsem na to už taky párkrát narazil. Jednu dobu to skoro nedělalo, ale jak se tuším v 11.36 "zvyšovaly" fps tím, že se omezovala max viditelnost - resp. tam dali nějakou přechodovou vrstvu oparu, tak se zase vrátil i tenhle prapodivný grafický jev. Myslím, že v prioritách LR tohle není. Je pravda, že teď je nad celou Evropou dost hnusné počasí a podmínky na to jsou, možná že si toho bude všímat více lidí a když pláč na supportu dosáhne určité hranice bude to označeno za problém, jenž by bylo záhodno nějak řešit. Já mám na to jeden úplně super recept - nevyžaduje to žádný Lua skript - stačí nepřepínat v letových hladinách nad 300 na externí pohled.
 
Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2019 FlightSim.CZ