FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 23. 2. 2020, svátek má Svatopluk Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
X-Plane 11.50 aneb Vulkan/Metal Jeden příspěvek | Celý strom
X-Plane 11.50 aneb Vulkan/Metal   27. 12. 2019 / 04:22
ltow
Ahoj,
Pro ty co nezaregistrovali:

https://developer.x-plane.com/2019/12/vulkan-and-metal-testing-and-bug-fighting/

Ve zkratce 11.50 šla na testování vývojářům, další krok by měla být veřejná beta. Vulkan/Metal bude moci být zapnut jako alternativa ke standardnímu OpenGL.

Na Mac platformě (která měla historický mizerné openGL) má podle vývojářů Metal poměrně značný přínos tam, kde byl XPL CPU bounded. Pokud jste GPU bounded (například ve vyšších rozlišeních) nemůžeme asi čekat velký/žádný nárůst fps. Jak už bylo řečeno dříve, 11.50 neobsahuje žádné velké změny ve vlastním renderování scény, optimalizace by měly následovat po vyladění stability Vulkan/Metal enginu. Zajímavé je implementované řešení VRAM overload/unload, už se těším na ty blurries thready na fóru. 🙈
 

X-Plane 11.50 aneb Vulkan/Metal   27. 12. 2019 / 09:54
oldboy
Ja osobne se tesim na Vulkan, i kdyz ze zacatku asi budou problemy. Ted nam vice-mene ten X-Plane 11 slape. Uvidime jak bude slapat po spusteni 11.50 beta a dale. Asi je pred nami dlouha cesta ladeni a nastavovani.
Dik za ten clanek.
 

X-Plane 11.50 aneb Vulkan/Metal   2. 1. 2020 / 13:30
JirkaK
Problém budou dělat hlavně addony, které si přímo volají OGL. Jinak nevidím velké problémy, i když v té první části jde opravdu jen o náhradu, nikoli optimalizaci.

Obecně by to mělo běžet lépe, pokud doteď nebyla vytížená grafika na 100%, OGL má režije, které stojí CPU čas, AMD grafiky mají ty režije výrazně vyšší, takže u nich jde čekat výrazně lepší posun než u NV karet.
 

X-Plane 11.50 aneb Vulkan/Metal   3. 1. 2020 / 10:30
ltow
Jen pro upřesnění pro 2D volání je k dispozici OpenGL-Vulkan wrapper, takže kompatibilita by měla být zachovaná.
Co se týká 3D, tam Laminar zatím nic nezvažuje, uvidíme co na to třeba xEnviro...
 

X-Plane 11.50 aneb Vulkan/Metal   1. 1. 2020 / 22:13
OndraT
https://developer.x-plane.com/2019/12/the-vulkan-metal-public-beta-will-be-in-2020/
 

X-Plane 11.50 aneb Vulkan/Metal   1. 1. 2020 / 22:28
oldboy
Dik dnes mi to pristalo v poste. Tak ze cekame.
 

X-Plane 11.50 aneb Vulkan/Metal   16. 1. 2020 / 18:53
OndraT
Dnešní hodinový rozhovor FSElite s Benem Supnikem na dané téma zde https://youtu.be/8rAoiiZ7JX4
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2020 FlightSim.CZ