No byla to fuška, ale taky se mi povedlo zopakovat Biblbroxův výkon na medicínském heliportu Quatam River s dnešním zamračeným a přeháňkovým počasím.
Mi-2 rozchodit bez zásahu do Control Sensitivity a Stability Augmentation prostě nejde, protože on byl tvořen originálně v době XP8 a upraven pro XP9 a to tehdy letový model XP neuměl to co umí dnes...
Jenže univerzální nastavení není, protože tohle je nastavování u každého joysticku velmi individuální.
Na druhém screenu mám své nastavení pro Gladiator Mk.II - ještě to sice není úplně ono, ale už jsem hodně blízko finálnímu nastavení. Vytvořil jsem si nový profil Mi-2 a je přiřazený jen Mi-2, takže ostatní éra mi zůstanou na defaultních nulách jak jsem zvyklý.
Začal jsem s Augmentation všech os na 50% dosáhl bezpečné výšky a pak tunil chování v dopředném letu, dokud se mi to subjektivně nezdálo OK podle zkušeností s Bell-412 a UH-1. Jenže pak jsem zkoušel precizní přistání na malou plochu a co bylo dobré pro dopředný let nebylo dobré pro takovéto mírné kvedlání ve visu.
Tam už to bylo na pauzování náročnější, ale dalo se to.
Takže pokud máte v XP něco nalítáno s helinama a Mi-2 Vás odrazuje jako Víťu protože skáče a chová se v luftu jak splašený mezek, nebojte se. Poslední patch konečně odstarnil problém s požárem motorů po cca 7 min. letu a Mi-2 když mu věnujete chvilku času se dá docela pěkně lítat a odmění se Vám myslím hezkými zážitky. Je vidět, že Gergely Debreceni má tuhle mašinu fakt hodně rád a snad ji bude v rámci možností nadále vylepšovat. |
|