FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 29. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Gmax - normála polygonu ?? Poraďte.. Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Gmax - normála polygonu ?? Poraďte..   12. 11. 2005 / 12:38
Priskac   
Po zrkadleni objekty sa Ti na odzrkadlenom modele obratia normaly (je to celkom logicke ty odzrkadlis nielen objekt ale aj normaly), pre toto musis pouzit funkciu "Reset XForm " ktoru najdes v Utilities. (Staci kliknut raz), a nalsedovne model opat prekonvertujes do Editable Mesh (Poly) cez rightclick. A teraz uvidis ze sa Ti uz aj v Gmaxe prehodili normaly tak ako ich vidis v FS, takze si oznacis vsetky polygony (alebo tie co su prehodene, ale to su vacsinou vsetky) a v Modify - Polygon si das funkciu Flip (v kolonke Normals). A je to

Peter
 
Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ