|  | Re: Jaká RWY v používání? 9. 12. 2005 / 23:15 | |
|  | Volba drahy v užívání ve FS je poměrně komplikovaná záležitost. V zakladu se ale dá říct že FS volí dráhu nejvhodnější vzhledem k počasí. Rámcově vychází FS z následujících pravidel:
Pokud není příliš silný vítr, vybere nejvhodnější dráhu pro daný typ vybavenou ILS. Pokud je v nějakém směru více paralerních drah, je tento směr preferován
Pokud je silný vítr a je nějaká ILS dráha proti větru, vybere tu.
Pokud je silnÿ vítr a není ILS dráha proti větru, vybere nejvhodnější proti větru a dá vizuální přiblížení.
Pokud je malá viditelnost a není silný vítr, opět vybere dráhu vybavenou ILS.
Pokud je silný vítr nízká dohlednost a je nějaká ILS dráha proti větru, vybere tu.
Pokud je silný vítr, nízká dohlednost a není ILS dráha proti větru, vybere nějaké jiné přístrojové přiblížení.
Pokud není na jinou přístrojové přiblížení, vybere ILS dráhu proti větru.
Tahle pravidla ale nejsou všechna rozhodující, další dodatečné vlivy jsou například typ letadla a jeho MTOW či typ motoru.
Pokud cheš měnit tyhle vlastnosti, jde to, doporučuji mrknout na ActiveApproach v LOWI.
Finta, která je aplikovaná na LKPR je o něčem jiném - ty falešné runwaye jsou tam proto, aby ATC AI používala obě dráhy současně., |
| |
|