| | | Stíhací letoun, na němž létali za války naši piloté v odboji ve Velké Británii. Po válce sloužily Spitfiry také u našich stíhacích pluků, avšak poúnorový běh událostí v roce 1948 neopravňoval naděje na udržení provozu britské techniky. Designe: Alain LďHome, Repaint: Tibor Stilz | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 2604 |
| | |
| | Vztah tohoto vrtulníku k Československu se začal psát 24. srpna 1978, kdy na letišti v Prostějově přistály první Mi-24D. V současné době disponuje na území České republiky tímto letounem 33. základna vrtulníkového letectva Přerov. Designe: Michael De Santis, Repaint: Tibor Stilz, Zvuk: Jiří Masník | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 4537 |
| | |
| | MiG-21 MF je jednomístný nadzvukový stíhací a stíhací-bombardovací letoun celokovové konstrukce, určený pro provoz v každém počasí. Vyráběl se od roku 1970 a v kódu NATO dostal označení Fishbed J. Designe: Tom Portokalis, Repaint: Tibor Stilz | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 3317 |
| | |
| | Prodloužená verze letadla ATR42, používaná taktéž na kratších tratích. K ČSA bylo toto letadlo dodáno roku 1992. Letadlo je ve starším zbarvení ČSA, má už ale na boku místo nápisu Československé Aerolinie Czech Airlines. Designe: Bill Alderson, Repaint by Jiří Masník | | Komentáře: 2 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 2848 |
| | |
| | Tato Mi-24ka v tygřím zbarvení se poprvé představila veřejnosti 7. května 1994 na dni otevřeného letiště v Přerově. Ozdobné číslo 20 připomíná výročí založení pluku. Designe: Michael De Santis, Repaint: Jiří Masník | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 3242 |
| | |
| | MiG-29 vzlétl poprvé 6.října 1977 a do služby byl zařazen mezi lety 1982 a 1984. Letoun je určen především pro manévrový vzdušný boj, ale může být použit i pro ničení pozemích cílů. Pro české piloty je už MiG-29 jen historií, neboť všech 11 „devětadvacítek“ bylo vyměněno za polské vrtulníky W-3 Sokol. Designe: Steve Barnes, Repaint: Tibor Stilz | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 2674 |
| | |
|
|