| | | Il-18ka je 100 místné turbovrtulové letadlo používané na středních tratích. OK-BYP byla registrována v Československu 29. července 1962 a poté létala až do roku 1977 jako součást flotily Leteckého oddílu ministerstva vnitra. V roce 1977 se změnila registrace na OK-PAI a tato Il-18ka sloužila až do roku 1990 u ČSA. Nyní je vystavena v jednom muzeu v Německu. Autor: Thomas Manser, Markus Guntli | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 2792 |
| | |
| | Archiv obsahuje Moravu létající s imatrikulací OK-PLI + panel + zvuk. Letadlo je vybaveno pro IFR lety. Autoři: Eric C. Johnson, Vladimír Fux | | Komentáře: 2 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 8623 |
| | |
| | Il-18ka je 100 místné turbovrtulové letadlo používané na středních tratích. OK-PAG je verze V a byla používana od 04.01.1962 do 21.02.1980. ČSA používaly celekm 12 Il-18tek a to v rozmezí třiceti let. Autoři: Thomas Manser, Markus Guntli | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 1553 |
| | |
| | Il-18ka je 100 místné turbovrtulové letadlo používané na středních traťích. OK-VAF je verze D a byla používána v letech 1966 až 1990. Letadlo s touto registrací bylo jedním, z pouze dvou strojů, které byly opatřeny novým barevným schématem ČSA. Autoři: Thomas Manser, Markus Guntli | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 2115 |
| | |
| | Tento Jak-40 s registrací OM-BYE je používán Slovenskou
vládní letkou pro VIP a státní lety na území evropy. Autoři: Andrea Cini, David Bracci | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 2383 |
| | |
| | S větroněm VSO-10 se u nás setkáte v každém aeroklubu. VSO-10 s registrací OK-4512 a soutěžními znaky J2 létá v aeroklubu Chotěboř. | | Komentáře: 1 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 4569 |
| | |
|
|