| | | Il-18ka je 100 místné turbovrtulové letadlo používané na středních tratích. OK-PAG je verze V a byla používana od 04.01.1962 do 21.02.1980. ČSA používaly celekm 12 Il-18tek a to v rozmezí třiceti let. Autoři: Thomas Manser, Markus Guntli | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 1553 |
| | |
| | Il-18ka je 100 místné turbovrtulové letadlo používané na středních traťích. OK-VAF je verze D a byla používána v letech 1966 až 1990. Letadlo s touto registrací bylo jedním, z pouze dvou strojů, které byly opatřeny novým barevným schématem ČSA. Autoři: Thomas Manser, Markus Guntli | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 2115 |
| | |
| | Tento Jak-40 s registrací OM-BYE je používán Slovenskou
vládní letkou pro VIP a státní lety na území evropy. Autoři: Andrea Cini, David Bracci | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 2383 |
| | |
| | S větroněm VSO-10 se u nás setkáte v každém aeroklubu. VSO-10 s registrací OK-4512 a soutěžními znaky J2 létá v aeroklubu Chotěboř. | | Komentáře: 1 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 4569 |
| | |
| | VSO-10C Gradient Club je větroň klubové třídy. Jedná se o úpravu VSO-10 vyznačující se pevným podvozkem. VSO-10C s registrací OK-0530 létá v aeroklubu Polička. | | Komentáře: 1 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 2515 |
| | |
| | VT116 vznikl v roce 1963 a byl vyroben v počtu okolo 220 kusů. VT116 má podstatně lepší výkony oproti svému předchůdci VT16 Orlík. Orlík 2 je celodřevěný větroň potažený překližkou a laminátem. OK 4307 je z Aeroklubu Brno - Medlánky (LKCM), kde stále aktivně létá. Letadlo pro FS je vybaveno možností navijákového startu a archiv obsahuje také panel. Autor: Miloš Koch | | Komentáře: 0 Videa: 0 Screenshoty: 0 Stažení: 3144 |
| | |
|
|