FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 15. 5. 2024, svátek má Žofie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Nová verze LKPR 2004 - 060413 Jeden příspěvek | Celý strom
Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 00:12
Marky Parky   
Sosejte na obvyklém místě (www.lkpr2004.wz.cz)

Slováci mě nekamenují za webzdarma, určitě to v nejbližší době dám i na periskop.

Změny:
lkpr_prstA,prstB,prstC- odstraněny crashboxy
lkpr_cargo - odstraněny crashboxy
lkpr_jih1,jih2,jih3 - odstraněny crashboxy
AF2_LKPR - změna pojezdové H1, nová stání 50-57
- nová stání na apronu cargo (východ)
- opraveno osvětlení dráhy
- opraveno značení pojezdových
- opraveny/přidány pozice traťových bodlů v LKAA FIR ( AIRAC 0603 )
- opraveny/přidány pozice RNAV bodů v TMA Praha ( AIRAC 0603 )
- opraveny názvy VFR bodů
- opraveny dosahy pro DME PSK a VOR/DME NER
- opraveny pozice helipadů
- přidány nové servisní komunikace
lkpr_radnav - přidány 3D modely ILS zařízení
lkpr_cargo,jih2,jih3 - optimalizováno a přidány LODy
 

Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 00:25
nimbo
super dik moc, uz stahujem a neboj ja ta kamenovat nebudem
PS: vela dalsieho elanu do tvorby
 

Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 01:32
Fabo™   
Update download tentokrát asi nebude čo?

No ale ďakujem ajtak, zajtra to skúsim.
 

Re: Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 07:54
Marky Parky   
Update download nebude, protože změny byly rozsáhlejšího charakteru. Předpokládám že 10 MB v dnešní době není žádný problém.
 

Re: Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 08:03
brendon (SVK832)   
Vcera som zistyl ze sa stahovat cez FlashGet pokial mas nastavenych co najviac nastvenych stahovacich segmentov. Maxmalne ich da 10 a stahovacia rychlost sa pohybuje 5-30KB/s ale je to vzdy lepsie ako 0-5KB/s . A doma mi viac menej stahuje mozila bez probemov .wz.cz
 

Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 07:04
Vita Zenisek
Rotorheadi dekuji za opravu pozic vetsiny helipadu!
Vita
 

Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 07:55
OK-Milda (BHA410)   
Hip hip huráááá - moooooc děkujeme a přejeme mnoho energie do další bohulibé tvorby. Už se nemohu dočkat domů, až to pořádně celé otestuji. Díky moc vážený tvůrčí týme.

PS: číslo konta pro dobrovolný příspěvek zřídit nehodláte?
 

Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 08:09
OK-Milda (BHA410)   
Poznámka: Jestli mi dáš souhlas, můžu to pro lepší přístup hodit na flight.sanyjo.cz
 

Re: Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 10:49
OK-Milda (BHA410)   
Vím, že jsem ještě nedostal přímý souhlas od tvůrců (v readme je to ale vlastně povoleno), ale v rámci pomoci pro rychlé šíření tak skvělého díla, jsem si dovolil archívek na svůj web umístit. Takže je možné to sosat i z http://flight.sanyjo.cz
 

Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 08:39
ras
Také se připojuji,
když budeš potřebovat tak se u mne také místo najde. Dík za tvou práci. A přinejmenším dobrovolné konto bys mohl uvést.
 

Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 08:42
MaPa   
Já si snad taky stáhnu tuhle scenerku. Sice mi to zastaví obraz, ale i fotky Ruzyně budou fajn. Dík
 

Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 08:43
brendon (SVK832)   
Chcem vam podakovat za dobru pracu a takychto ludi je este stalea vzdy malo. Takze drzim palce do buducnosti.

Ale chcel by som sa opitat este na jednu vec. Nechcem krityzovat ale nemozem pomoct ako tato scenerka hodne papa FPS Uvazovali ste nejak odhlachcit objekty od nadbytocnych polygonov? Ak nemate na to cas ja ho si urcite najdem mohol by som sa pozriet ci sa nedaju odhlachcit. Myslim, ze mnohy ludia by boli vdacny keby bola tato scenerka menej narocna na FPS.
 

Re: Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 13:46
Marky Parky   
Hihi, tady zas někdo nečetl readme
 

Re: Re: Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 15:51
brendon (SVK832)   
Ked mam pravdu povediac pozrel som si to na rychlo. A to optimalizace som si nevsimol. Ale tak ci tak. AMD3000/64, GT6600 128MB, 1G ram a moje FPS sa pohybuje pod 15FPS pri peknom pocasi a co ked do toho dojdu este mraky a husty trafik to nechcem vediet. Tam by sa este urcite nieco naslo, kde by sa dalo ide odhlachcit na objektoch. Ale toto je uz na autoroch ci to spravia.
 

Re: Re: Re: Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 15:52
Tragédie v JRD
navrhnul bych take aby jsi si zoptimalizoval pocitac od smeti a bordelu ... a letal s nejakymi normalne nastavenymi hodnotami. ale ono je rychlejsi hledat problem u jinych ....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 15:59
brendon (SVK832)   
Chlape ja u nich nehladam problem. Ale zamysli sa. Bratislava aka je a este ked tomu pridam moj Pezinok az v tedy sa dostanem na take hodnoty ake su na LKPR a verim tomu ze nemas poslednu verziu Pezinka, ktora je iba na mojom PC. A to ma naviac zarmucuje. A dokonca som im ponukol vypomoc! Ked nemaju tolko casu.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 16:03
Tragédie v JRD
no ja nevim .)) ale co se tyce poctu polygonu tak prece nemuzes srovnavat lkpr a lzib ... vzdyt se jedna o velikostne uplne jina letiste .... pezinek nemam ...

to bych taky mohl markymu nadavat, jakto ze mam na LKPR FPS20, kdyz tamhle na scenerii aeroklubu v hornim dolnim mam 35 ....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 16:28
brendon (SVK832)   
Asi si ma nepochopil ja som nehovoril len LZIB ale aj o scenerka Bratislave a este + Pezinok Ale uz to nehajme tak leno zbytocne budem autorov drazdit. A nabuduce neurobia nic. Ale ak mate zaujem autory mohli by ste to somnov len skusit a sami uvidite ci to ma nejaku vyhliadku na spolupracu.
 

Re: Re: Re: Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 15:58
Tragédie v JRD
jinak mrkni sem (cely teh thread ... ). mam trosku slabsi sestavu nez ty (v graf. karte), letam na max. detaily v FSce .. nastaveni AA a AF si ted nepaamtuju
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=97858&lan=0
 

Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 16:14
Rychlokvaška
Heled, ja te asi chapu....mne taky VAZNE stve, ze na FX57/GF7800GTX mi jede LKPR na 25-30fps vsecko full s AA a EHAM potvora jen na 15-20...ja bych ty vyvojare cece lyncoval, co si to vlastne dovolujou delat takovy velky letiste....v ramci uspor by v Amstru mohli vynechat trebas kazdou druhou budovu a choboty u terminalu a zkratit drahy na polovinu, aby to jelo slusne ;o)
 

Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 16:16
Rychlokvaška
Jinak jsem měl tedy na srdci hlavně poděkování, takže pánové LKPR týmu, upřímně děkuji za skvělou práci a další posun vlajkové lodi CZ letištních scenérek
 

Re: Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 16:18
Jirka Kallasch   
Docela ubohej prispevek ne?
 

Re: Re: Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 16:20
OK-Milda (BHA410)   
A jeee, tady někdo nepobral ironii alá backora.ic.cz. To chce klid a nohy v teple
 

Re: Re: Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 16:23
Tragédie v JRD
Jaky? Ten Phantomuv? tak ted jsem spadl ze zidle .)
 

Re: Re: Re: Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 16:27
Jirka Kallasch   
tak se zkus postavit a sednout si jeste jednou ..

jo patrilo to k prispevku od phantoma..
 

Re: Re: Re: Re: Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 16:28
Tragédie v JRD
ja su asi uplne blbej ... jaky phantomuv prispevek byl ubohy?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 16:41
Jirka Kallasch   
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=100091&lan=0

kur*a komu je co potom kolik ma FPS ...Brendon si akorat postesknul nad fps na lkpr a hned od vas dostal sprchu?? to ti pride jako normalni reakce?
Je videt ze tu asi clovek musi davat cim dal tim vetsi pozor na to co pise aby se to shodovalo s nazorem nekterych jedincu co ...

osobne sem utorum vdecnej za LKPR a bylo by mi jedno i kdebych tam mel 8fps
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 16:42
Tragédie v JRD
Jasne, Ja, Phantom a Markyparky mame vzdycky pravdu ... nikdo jiny sem nesmi psat , a kdyz - tak jedine pokud se s nami shoduje..

prosim Te, vrat se nohama zpatky na zem ... to co pises je uplna bekovina...
Brendon si stazovat muze, ale me pozvedlo to, ze nekteri jedinci automaticky hledaji chybu na strane druhych a ne usebe ... progtze mam vykonostne podobny pocitac (jenom slabsi grafickou kartu), tak vim, kolik na tom pocitaci muze tak na LKPR mit.. a pokud tvrdi ze ma min jak 15 FPS, tak jsem presvedcen o tom, ze chyba neni ani tak v LKPR, ale nekde jinde - treba v tom, ze ma pocitac zanesenej vselijakym bordelem a podobne...

a pak to brendovno srovnani, ze na LZIB ma vetsi FPS nez na LKPR, a az kdyz k LZIB prida Pezinek, tak to klesne na uroven LKPR (tak jsem to pochopil) bylo uplne zcestny...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 16:50
brendon (SVK832)   
Aby si mal predstavu aspon ako vyzera teraz Pezinok http://flight.libor.name/displayimage.php?album=16&pos=1 mne sa na nom nedzna ze je malo objektov.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 16:56
Jirka Kallasch   
1)proc do toho tahas MP?
2)myslis ze takova picovina me zvedne ze zidle
3)mam skoro uplne stejnou sestavu a na LOWW od FT s full detailama a AI tam mam stejne ne li vice FPS .. (prosim aby nedoslo zase k nejake FW nesrovnavam ty dve scenerky a ani mi neunika ze LOWW je PW ) a pres to mam na LKPR taky okolo 15-17 FPS


dohadovat se tady nema cenu ..
 

Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 16:59
Rychlokvaška
Tak se nedohaduj, uvař si vtipnou kaši (dneska jsi si určitě eště nedal), přihoď panáčika a bude to ok Ty vole krávo, jestli mi teda rozumíš
 

Re: Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 17:06
Jirka Kallasch   
jiste ,,kamarade,, jestli mi rozumis..
no ja vtipnou kasi nerad...
jak je videt ty se se ji nejak po ranu prejedl...

opravdu na to abych tohle bral nejak vazne mam dost dobry nervy..
 

Re: Re: Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 17:07
Tomino
dejte si panáka radši,a bude to good...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 17:00
Peetrs (Robert)   
Tragede zkus porovnat napr. novou LOWW od flytampa nebo napr. LIRF. Ty dve jsou nesrovnatelne lepsi na FPS nez LKPR a jsou i daleko vetsi. Snad kdyby si nechali vyvojari LKPR zaplatit tak by vypadala taky tak uchvatne a nezrala by tolik FPS jako ted. Byl bych mezi prvnimi kdo by si to zaplatil a koupil.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 17:12
brendon (SVK832)   
Alebo pokusili si ma vyskusat a ja by som to spravil aj zadarmo
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 17:25
bumper   
Smarja lidi, se z tech FPS asi jednou po*erete, tohle uz se neda cist. Bejt autorama LKPR, tak to stahnu, upravim to aby se FPS nekomu zlepsilo z 20 FPS na 22 FPS, pridal do balicku par domecku z Prahy a prodaval to pekne za penize, velice by me zajimalo, kolik lidi by si to opravdu legalne poridilo. Budte radi, ze tu jsou lidi, co jeste stale delaji krasne scenerky zadarmo a nehledejte na tom porad nejaky nesmyslny mouchy. Konfigurace co ma brendon by mela LKPR a vubec kompletni scenerku Praglu stihat podle me uplne v pohode, ale mozna se pletu ...
 

9xRE:Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 17:40
Ondra K.
Nevím,jak můžes porovnávát freeware a payware produkt aspon co se FPS týče.Samozřejmě že placený produkt bude asi "technicky" vyspělejší a proč? To snad víme.Vůbec bych neřešil to,jestli se to vývojáři rozhodli udělat tak či onak.Prostě to udělali tak jak to udělali a já jako uživatel budu rád že jsem rád.A já jsem za LKPR 2004 opravdu rád,a ješte možna radši,že je to freeware.U sebe jí řadím k těm nejlepším co jsem kdy viděl.
 

Re: 9xRE:Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 17:45
Tomino
přesně tak...
 

Re: Re: 9xRE:Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 20:11
Peetrs (Robert)   
No je ale rozdil mit na letisti 15-20 fps nebo 3-8. Ja bych taky neresil 20 nebo 22. Ja jsem totiz zastance toho, ze co si neudelam sam a dobre tak si za to radeji zaplatim.

Tim samozdrejme vubec nenarazim na LKPR. Jsem taky hodne rad ze je alespon tohle ale proste porad mi vrta hlavou proc jsou nektere placene scenerky slozite a hodne user frendly a na druhe strane jsou jine i placene ktere nejsou treba ani tak rozsale ale fps je vyrazne nizsi.

Me se proste zda, ze vyvojari tech perfektnich (loww atd.) proste pouzivaj nejaky jiny software a postupy nez kdyz se ty scenerky delaj na "kolene", rozumej podoma.

Scenerky od flytampa stoji napr. 20 dolacu coz mi prijde zanedbatelne za tu paradu.

Ja jen prefuruji placene ale zato perfektne user friendly fps zpracovane oproti volne dostupnym a ne tak friendly. Tim samozdrejmne neopovrhuji dilem jako je LKPR2004 a vyvojarum fandim.
 

Re: Re: Re: 9xRE:Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 21:00
PjSky   
Trosku sem to otestoval a sundal vsechno kome LKPR
FS vygeneruje 75 FPS. a to ostatne kdekoliv na mape. skokem se dostane nekdy na 40 a nekdy na 180...
hm... scenerka je ok. ale musim uznat, nektere polygony jsou skutecne zbytecne : a tam tezi asi komercni produkty. napr. do galerie perd vstupy do tml nebo mezi platformy parkoviste asi sotva bude nekdo pojizdet s 737... a prelety nad letistem taky nejsou mozne takze udelat na halu zebrovani/nosniky strechy je sice uzasny modelarsky pocin [obdiv je na miste] ale scenerce to asi nepridava...
co ty ostatni budovy z lkpr udelat jeste v nejake low poly verzi? kdyz sundate textury a podivate se na to, je tam opravdu dost polygonu ktere pri pojizdeni u gates neocenite. a FS proste ma nejakou tu mezeru v optimalizaci.
Kdyz sundate textury napr u Halflife 2 [he he he] , zjistite, ze hoodne polygonu je "falesnych" tj. pouze vjem z textur...
pro bezny provoz by stacilo parkovisko napr. osekat o cleneni a udelat ho jen plochostene... asi...?
 

Re: Re: Re: 9xRE:Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 21:27
Priskac   
No rucim Ti za to ze technologia tvroby profi sceneriek (FT LOWW) a napriklad LKPR nieje co sa tyka objektov ziadna, postup je ten isty....
 

Re: Re: Re: Re: 9xRE:Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 21:43
Fabo™   
Tam by som to práve videl na to, že v PW sa ľudia viac "šprtajú", skúšaju práve také veci ako hranie sa s textúrami a pod... Tiež si ale nemyslím že be sa PW scenérky vyrábali nejakým zázračným spôsobom ktorý zaručí, že budú vyzerať lepšie a pritom budú mať a polovicu menšiu nárončosť ako zodpovedajúce free scenérky (veľkosť/zastavanosť)
 

Gmax design :)   13. 4. 2006 / 22:05
PjSky   
Fabo je King... hele fakt si smaz na chvili vsechny textury u LKPR a pak vem podobne rozlehly PW a smaz si taky textury.. a podivej se co zustane - me LKPR pripada az divoce prorostla detaily.
dalsi vec co dela potiz jsou animovane objekty - nasel sem akorat radar a reklamu na IVAO...
a ted tak premyslim, co asi delaji TILED textury...? hltaji hodne vykonu? nebo naopak?

http://www.flytampa.org/dwl/FlyTampa_Dubai10_demo.exe

kouknete se sami...
 

Re: Gmax design :)   14. 4. 2006 / 01:02
PjSky   
nemusim ale dodam: at uz bylo udelano cokoliv, ted sem letel na IVAO LKBE-LKPR s UTE, celly ale bez Orta Phy a kolem 24 a pri pojizdeni at sem se podival kam sem se podival [docking], pod 35 FPS mi to nepadlo
coz je stejny vykon jako FLYTAMPA DUBAI. Takze beru zpet: tech polygonu je snesitelno.
jen mraky byly 2D, zbytek na maximum + 1280*1024
 

Re: OT: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 16:36
Rychlokvaška
Proč ? Normálka LKPR_2004_BrendonBuild...

Zbourat 13/31, 24ku šmiknout někde u delty, místo terminálu jih velký parkoviště, zrušit světla, v noci se má spát....víš kolik by to ušetřilo FPS ?
 

Re: Re: OT: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 16:41
brendon (SVK832)   
Ved ja v noci na LKPR nechodim takze je mi jedno tma ci tam bude tma. Ale ja som detajlista a naradsej by som tam mal vsecko. Ale zavidim ty tvoje PFS.
 

Re: Re: OT: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 16:47
Filip   
Ale světla tam nejsou
 

Re: OT: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 16:55
Rychlokvaška
No vidíš...a pak že se nesnaží autoři vyhovět...cože...schválně je tam nedali, aby udělali Brendonovi radost, tak je to
 

Re: Re: OT: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 19:49
PjSky   
no... posle te mi gmaxe vsech budov a ja se podivam co se da s OZS udelat... nezni to dobre? ale fakt me tak prekvapuje proc to tam tak padne... neni to v necem jinem nez poctu polygonu? co nejaky optimalizacni hacek?
 

Re: Re: Re: OT: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 21:28
Priskac   
No u koho ako? ) ja ich mam
 

Re: Re: Re: Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 20:48
ras
Super, proč to máš ještě v šupliku?
Přesto, že čtu tuto diskuzi od začátku jsem čím dál tím víc mimo mísu. Nepochopil jsem proč místo napadání se na vzájem a utínání podané ruky, to nedáte dohromady. Proto jsme každý jiný, aby jsme měli ruzné nazory a pokrok šel dopředu.
 

Re: Re: Re: Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   14. 4. 2006 / 01:40
Vita Zenisek
Mily brendon!
Ono take trochu zalezi na tom s cim se na LKPR vyskytnes vis? Napr. kdyz tam vletim se svym oblibenym slehacem od DODO, mam FPS nastavene na 25 a ukazuji 24.8.
Pokud vezmu ATR od F1, mam tam 16.

Neni fer hazet vsechno na LKPR. Ostatne pokud se ti v nasem FIRu nelibi muzes zustat ve svem. Jako pametnik CSSR muzu s jistotou rict ze urcite mate lepsi...

Vita

P.S. Nediv se ze autori nereflektuji na tve nabidky, take bych nereflektoval...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   14. 4. 2006 / 06:34
Priskac   
Citali ste slovo bozie Amen

ale nie, v plnej miere s tebou suhlasim, a suhlasim aj s tym ze niekto (pan B.) sa snazi az prilis neoblomne dostat do tymu developerov okolo LKPR a nejak mu to dlhsie trva kym pochopi ze ho tam aspon nateraz nechcu...

Mozno som tymto prispevkom rozdrazdil zopar ludi, ale popravde uz mi to nedalo. Ono na druhej strane v podstate by som sa ani necudoval ak by sa stalo to, ze jedneho pekneho dna sa zobudime a zistime ze ludia ktory tu robia kvalitne scenerie, lietadla, a dalsie addony sa rozhodli ze dost bolo hrania sa na samaritanov, a konecne zistia ze uz dobrych 16 rokov tu je tvrdy kapitalizmus a ked dakto daco chce tak nech si za to zaplati. Vela ludi ma nejak pomylene pisanie bugov, za buzeraciu autorov,(pisanie bugov sluzi na upozornenie autorov na nejake chyby ktore prehliadli, ta druha cinnost je provokacia). V podstate ani by som sa necudoval ak by nova verzia LKPR, napriklad pre FS X bola platena, s tym ze sa ktomu autori postavia tak ze bude forum kde sem tam odpovedia na otazky, sem tam raz za pol roka vydaju nejaky service pack, a podobne diskusie ake boli tu budu ignorovat. Oni z toho budu mat nejake peniaze, a vzhladom na to ze to bude payware sa budu moct ohradit plne k nejakym takymto veciam ake boli tu, a to tym sposobom ze ich odignoruju. Robi to takto vela firiem ktore robia addony, preco by to nemohli robit oni? Toto je len zial nasa (v tomto pripade ich) benevolentnost a vlastne dobrota (a po citani takychto stromov aj blbost autorov) ze sa s nami vsetkymi s tymto podelili a uplne zadara. Neuvedomuju si to viaceri ludia. Vacsina ludi rata s tym ze developeri budu ci uz tu na periskope alebo na inych ceskoslovenskych strankach davat svoje addony zadara. Mozno si niektory ludia nevsimli to, ze uz zopar velmi schopnych ludi sa uz vykaslalo robit veci pre FS zadara, a robia to ci uz iba pre seba (a okruh svojich znamych ktory to vedia ocenit), alebo sa planuju svoje diela vydat ako platene addony. Je jasne ze ak to bude platene tak si to nestiahne tolko ludi (a samozrejme ze sa to bude sirit na cierno, s tymto rata momentalne asi kazdy tvorca niecoho pre pocitace v sucastnosti) ale ved ked si to spocita hociaky tvorca veci pre FS tak hoc da ludovu cenu aj tak sa na tom da nieco zarobit. Takze ludia ktory sa dostali az sem a mali nejake nemiestne pripomienky, skuste sa zamysliet trochu, respektive este predtym nez budete komentovat, skuste si nieco len tak namodelovat v gmaxe, trochu poprogramovat v assembleri, pomalovat nejake textury v nejakom grafickom softe, a potom skuste "pindat" na autorov.

A teraz si nasypem aj trocha popola na svoju hlavu. Ked som robil videotutorialy pre gmax tak som ich robil v dobrej nadeji ze zacnu ludia robit veci do FS. Sucastnost je taka, ze uz kazdy "blbecek" robi v gmaxovi, a kazdy z tychto "Edisonov" (nech mi to Thomas Alva odpusti) urobi a otexturuje jeden box si uz mysli ze je macher a uz dokaze robit letisko, a tym padom ma dovod kecat do vsetkeho co sa tyka tvorby. Ako samozrejme ze moze do toho kecat, ale jedna vec je nakreslit 4 boxy, a ina vec je to nasledne prisposobit napriklad k nejakym funkciam, aby sa urcite veci zobrazovali vtedy kedy a sa maju a podobne. Nech sa teraz na mna nik nenahneva, ale ci uz v cechach, alebo na slovensku poznam maximalne 10 ludi, ktory maju moralne pravo kecat a mat podobne pripomienky ako tu mali niektory ludia (a ty 10ti ludia su natolko slusny ze si to vydiskutuju medzi sebou a nezatazuju tym ostatnych). Predsa len,napriklad inak beriem kritiku nejakej mojej scenerky napriklad od Markyho, ako od nejakeho cloveka co vie urobit v gmaxovi maximalne panelak (alebo ani to nie). Ako sa hovori, je neskoro plakat na rozliatym mliekom, ale otvorili sme Vam dvere a nechali (nielen ja, ale aj viaceri ludia ktory sa do toho vyznaju v prispevkoch na periskope) trocha nakuknut do tvorby veci do FS, a aspon ja to vidim ako chybu. Niektory z Vas to totiz zneuzili. Videotutorialy boli robene kvoli tomu, ze vacsina z Vas bola leniva si precitat SDK, a skusat sami daco noveho. Radsej ste sem pisali na forum ako co robit, nez by ste si otvorili jeden blby *.doc a precitali si to sami a trocha nad tym porozmyslali sami. A ked to mam napisat sproste, hnusne a vygradovat to do extremu, tak som rad ze bude nove FS, a dufam ze tam budu nove veci co sa tyka tvorby, a aspon hovorim za seba tak uz neurobim tu chybu aby som sa verejne podelil a pomohol ostatnym. Ludia si to totiz nevazia. Urcite si teraz myslite ze ten chalan je trocha namysleny, alebo ze tu vydrzime aj bez neho, samozrejme, ale osobne si myslim ze som pomohol viacerim a vidim aspon o trocha viac do FS ako vacsina citatelov tohoto prispevku (okrem tych spomenutych 10 ludi, to je nieco ineho). Zakoncim cele toto moje rozpisanie asi tak, ze mozno okrem nejakych nahodnych repaintov, som rozhodnuty prestat robit zo seba samaritana, a zacat aplikovat to co je v okolitych krajinach okolo nas (a nielen na zapad o nas) bezne. Snad asi viete co som tym myslel. Nech si teraz mysli co kto chce, toto som mal na srdci uz velmi davno, ale som sa snazil to v sebe drzat a tlmit, ale uz to bolo vela aj na mna. A popravde som aj trocha polutoval Markyho ze si musel precitat to co sa tu popisalo.

Howgh. Dohovoril som (teda dopisal)

Prajem vsetkym prijemne sviatky.

Peter
 

Re: Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   14. 4. 2006 / 02:37
crazy
Myslim, ze je tu zase cely thread o nicem. Kdyz chci detailni scenerku LKPR, tak asi musim predpokladat, ze bude mit hodne detailu a bude na nekterych strojich mit mene FPS. Kdyz chci vysoky framerate, tak si muzu nechat default, ne?!

To by v krajnim pripade mohli autori delat 37 verzi LKPR podle konfigurace kazdeho konkretniho cloveka. Nekdo radeji vice detailu, nekdo vice fps. Kazdy ma na vyber. Ber nebo nech byt...


Myslim, ze kdybych byl autorem, tak by me tohle akorat na*ralo. Misto podekovani slyset...hmm, je to fajn, ale moc se vam to nepovedlo. Alespon za sebe bych tedy rad autorum podekoval, prijde mi pomer mezi detaily a fps zcela idealni!

 

Re: Re: Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   14. 4. 2006 / 02:43
crazy
abych jeste kratce doplnil, kdyz nejde edit...
Oni autori uz v podstate x desitek verzi udelali, staci cist readme. Ale nekdo by holt chtel "vic penez za mene muziky". Proste nejsem schopen pochopit pozadavek na co nejvice detailu s co nejmene detaily...
 

Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 09:13
Gustav ( BHA576 )   
Filipe děkujem. Vypínám kolize z budovama a zkusím plnou obtížnost.Teď si na to zapálím a pak už jumbík bude kroužit po taxiways až do zblbnutí.Adam má ve skladu nový gumy,tak ať si je zasloužím
 

Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 10:11
LuckyB
Díky. Hezké velikonoce.
 

Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 10:17
Gustav ( BHA576 )   
Bé bé bé
Vypínám kolize s budovama. Jízda od Cargo po A kousek za AA než začne budova letiště prásk a už to bylo.Jumbík tam asi srazil čepici někomu z hlavy a už mne to vyautovalo.Nevadí i tak se dá bez těch kolizí létat docela ostře
 

Re: Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413- DC3   13. 4. 2006 / 12:04
OK-OPL (CSA107)
Zdar,
kdysi se tu to řešilo. DC3 mi stojí před CARGEM. Prohledal jsem starší příspěvky , ale nenašel jsem ten návod jak to opravit. Nasměrujte mě kde mám hledat.
Dík Petr
 

Re: Re: Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413- DC3   13. 4. 2006 / 12:09
Pips   
Tam byl problemek v tom, ze v afcadu je ta stojanka pro dakotu pod kodem DC3, ale ta dakota uz nemela ve svem configu ten parking kod dc3 a tak stala proste jednoduse jinde.Dopis k dakote atc_parking_codes=dc3 (zkontroluj v AF datech to jmeno, muzu se plect) a mela by parkovat tam kde ma.
 

Re: Re: Re: Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413- DC3   13. 4. 2006 / 12:50
OK-OPL (CSA107)
Díky vyzkouším!
 

Re: Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 13:48
Marky Parky   
Gustave pošli pls na nějakém obrázku pozici kde ti to boura ... béééééé
 

Re: Re: Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 14:10
Willhelm   
Sice nejsem Gustav, ale mě to ráno bouralo hned po načtení simulace u Gate 2 a 3 víc už jsem nezkoušel, páč jsem musel do práce. Nic si z toho nedělej. Už tak jste s tím museli mít práce až, až. Já si na lítání s vyplým crash detect celkem zvykl. No a abych nezapomněl: Děkuji, moc děkuji za tvou práci.
 

Re: Re: Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   13. 4. 2006 / 15:38
Gustav ( BHA576 )   
Filipe já jsem to rychle screen-nul,ale když se FSka vzpamatovala,tak na screenshotu už jsem zase seděl u carga za panelem kapitána.
 

Re: Nová verze LKPR 2004 - 060413   14. 4. 2006 / 09:27
Jiří Stavarič CSA101
Díky je to super konečně FSpax pojede jak má včetně crashů. LKPR a Jesenicko považuju za nejlepší scenerie v ČR.
 

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ