|  |  | Konverze MDL souboru 14. 4. 2006 / 11:00 | |
|  | Da se mdl soubor letadla zkonvertovat do nejakeho zpracovatelneho formatu? Myslim tim, zda by sel upravit treba v 3DMAXU. Cilem je vzit MDL, neco na nem trochu upravit a opet vytvorit MDL. |
| |
|
 |  |  | Re: Konverze MDL souboru 14. 4. 2006 / 11:08 | |
|  | Jde to, jenže na to neexistuje žádný nástroj (program). Takže zatím si ten souboru můžeš akorát otevřít a ručně z jedniček a nul rekonstruovat v Maxu model  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Konverze MDL souboru 14. 4. 2006 / 11:12 | |
|  | ... anebo vyčuchat autora, slušně požádat o zdroják s odůvodněním a máš to vychytaný  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Konverze MDL souboru 14. 4. 2006 / 11:23 | |
|  | To jako stylem ... autore půjč mi zdroják, já ti to vytuním, já jsem totiž pako?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Konverze MDL souboru 14. 4. 2006 / 11:33 | |
|  | Ono kdyz se nad tim zamyslim, tak je to takovy reverzni inzenyyring 
Nicmene software uz jsem nasel, tak to zkusim, jaky bude vysledek importu. Predpokladam, ze mdl je postaven na beznych trojuhelnikovyvh plochach a takovy bude asi vysledek konverze (snad i vcetne orientace ploch). |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Konverze MDL souboru 14. 4. 2006 / 11:39 | |
|  | přéééésně, a autor zajásá a pošle ho bůhvíkam bůhvíkomu  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Konverze MDL souboru 14. 4. 2006 / 15:01 | |
|  | tak to teda reknu "nahlas"
jde to celkem jednoduse a legalne:
potrebujete programek aircraft container manager (ACM) ktery je placeny ,
v tom si otevrete jakykoliv letadlo, a v hlavnim menu pokud se vam ukaze napis export
tak to jde vyexportovat do formatu primo pro pro gmax nebo .obj
OVSEM-- exportovat jdou pouze modely tvorene v FSDSv1 ,nikoliv to co bylo delano v Gmaxu
to exportovat nejde , v praxi to znamena ze jde "otevrit" asi 70% letadel urcenych pro FS2002, temner 100% letadel urcenych pro FS2000 , letadla pro fs2004 nejdou exportovat temner zadna.
po exportu vlastne dostanete 3d model kde chybi namapovani textur , polygon smmothing ,
jmena soucastek jsou prejmenovana acm1 az acmXX vsechny soucastky maji osy ve stredu letadla.
takze vlastne ziskate polotovar , v porovnani s hotovym letadlem je asi pulka hotova takze vas ceka dalsi mravenci prace to dodelat ,
na jednoduche otevreni a drobnou upravu a zase to vratit do mdl to rozhodne neni.
jiny zpusob zatim neni ,
funguje to pouze pro mdl letadel , mdl scenerky to neotevre. |
| |
|
|