Skús si skontrolovať pred štartom všetky "switche" podla tohoto checklistu, to sú podľa mňa tie najdôležitejšie veci:
BATTERY switch ----- ON
AC zdroj (napr. GRD PWR alebo APU BUSes) - najlepšie APU
ELECTRIC HYDRAULIC PUMP switches ----- ON
FUEL PUMP switches ----- ON (podľa toho, koľko máš paliva v nádržiach - ale ak máš v každej viac než 500kg, tak nemusíš)
CROSFEED selector ----- Closed (hore-dole)
ENGINE ANTI ICE (TAI) ----- OFF
tlak hydraulickej kvapaliny - približne 2800psi (v FSke to nie je asi simulované)
ignitation switch - lavý alebo pravý
!!!dôležité!!!
RAM DOOR FULL OPEN lights - rozsvietené (2x modré)
ISOLATION VALUE switch - AUTO
Engine BLEED air switches - ON
APU BLEED air switches - ON
Air Conditioning PACK switches - OFF
------- Start Engine ---------
1.) Engine start switch - GRD
2.) N2 (ne)musí rásť do 25% ALEBO pokial N1 initial rotating (približne N1 1,6% a N2 22,8%)
3.) Engine start switch - OFF po 46% N2 - automaticky (ak nie, tak manuálne)
a potom tak isto podla krokov 1,2,3 spusti druhy motor, zapni generatory a tak ďalej...
tieto procedúry su potrebné len pre spustenie motorov, ale ak máš záujem, tak napíš a mailom ti pošlem kompletné procedúry
Vela štastia! |
|