FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 15. 5. 2024, svátek má Žofie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Zvláštnost při načítaní textur Jeden příspěvek | Celý strom
Zvláštnost při načítaní textur   5. 5. 2006 / 17:58
Neo OK AAA
Je to velice divné.........dám příklad! Letím kdekoliv a ve VC se mi načtou textury na nejostřejší..ok na tom by nebylo nic zvláštního, kdyby se mi ovšem ty textury nenačítaly znova, když si dám pohled na letadlo z venku. Myslím, že to docela zbytečně bere výkon, protože když už se jednou načetly tak proč se načítají znovu???
 

Re: Zvláštnost při načítaní textur   5. 5. 2006 / 18:14
Tragédie v JRD
jak vis ze se nacitaji zrovna textury? co si mam predstavit pod tim "nacitanim textur" ?
 

Re: Re: Zvláštnost při načítaní textur   5. 5. 2006 / 18:25
Neo OK AAA
No dobře zkusím to jinak........ ve VC kouknu na zem a je krásně ostrá.......přepnu na venkovní pohled a vidím, že je ještě neostrá a trvá to třeba 15s než se načte. A to mi právě vadí, to že není načtená hned ( zem ) ale chvíli to trvá
 

Re: Re: Re: Zvláštnost při načítaní textur   5. 5. 2006 / 18:52
Totti10
Zalezi to na velikosti pameti (imho graficky karty), kolik tech textur se ti tam vejde a zustanou tam nacteny.
 

Re: Re: Re: Re: Zvláštnost při načítaní textur   5. 5. 2006 / 19:20
Neo OK AAA
myslíte že 512 ram nestačí ( vím, že nestačí ale přece jenom se zeptám ) a mám Ge FX 5700 128mb
 

Re: Re: Re: Re: Re: Zvláštnost při načítaní textur   5. 5. 2006 / 19:26
Luděk Ch.
Tak 512MB RAM opravdu nestačí, to je tak úplné minimum. Zvlášť jestli používáš nějaké komerční add-ony.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Zvláštnost při načítaní textur   5. 5. 2006 / 19:26
Totti10
No, hlavne pokud pouzivas ruzny addon scenerie, slozitejsi pocasi a hlavne slozitejsi addon letadla tak v soucasny dobe na svete neexistuje bezne dostupnej pocitac co by takovou FSku zvladal naprosto plynule....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Zvláštnost při načítaní textur   6. 5. 2006 / 15:34
Willhelm   
No není to dlouho co jsem upgradoval VGA a RAM. VGA z Radeonu 9800Pro 128MB AGP na GF6600GT 256MB PCIe a RAMku z 1GB na 2GB. (CPU AMD64 3000+ zůstal.) Musím říct, že jsem čekal víc. Před upgradem se mi addony jako PMDG 737 na LKPR2004 ani nehly. FPS 3-5. Po upgrade s FPS pod 30 nejdu. Ale doskakování textur mě trápí taky. Možná je sestava nevyvážená, možná jsem líný pohrabat se více v nastaveních a konfiguračních souborech. Osobně si myslím, že ani FS2004 není extra dobře optimalizovaný. Default jede v pohodě, ale jak přidáš addony - hodně polygonů, velké textury tak neví co má počítat dřív. (Díval jsem se, že některé letadla natahují i kolem 64MB textur. No a třeba ve výšce 10Km při dobré viditelnosti když natahuje textury země (I když na nejmenší LOD, tak je to strašně moc a moc souborů.) tak to je s tím dohráváním textur něco. Při přepínání pohledů podle mě FSka neumí uvolnit z paměti jen textury nepotřebné a natáhnout nové a tak to uvolní a načte znova celé. Že to jde i lépe ukázali tvůrci Lock-on, ten je sice taky náročný na HW, ale třeba na mé sestavě mi jede maximálně plynule a bez doskakování textur.
 

Re: Re: Re: Re: Zvláštnost při načítaní textur   5. 5. 2006 / 19:24
Luděk Ch.
To jsem si taky říkal, ale po výměně grafiky 64MB za 256MB zrovna v tomto moc velý rozdíl nevidím. Podle mě má FSka velice mizerně optimalizované přednačítání textur a nedokáže využít ani velkou paměť. Prostě jak se texura chvíli napoužívá, FSka ji zase z paměti vyhodí. Např. když letím ve 2D panelu a pomocí num. klávesnice přepínám boční výhledy, které se ale zobrazují z 3D kokpitu, tak poprvé vždycky načítá celkem dlouho textury. Potom když se rozhlížím do boků často s malými přestávkami (do 5-10 sec.), tak tam textury drží a pohledy skáčou hned. Ale jak třeba půl minuty letím jen v 2D a na strany nekoukám, tak při následném pohledu na stranu už textury v paměti nejsou a zase znovu je načítá. RAM mám 1GB, což by taky mohlo celkem stačit.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Zvláštnost při načítaní textur   5. 5. 2006 / 19:27
Serž   
taky mam grafarnu se 128 mega pameti a 1,5 giga normalni ramky a problem s texturama nemam
 

Re: Re: Re: Re: Re: Zvláštnost při načítaní textur   6. 5. 2006 / 00:12
Teflon_490   
Tak bocni pohledy jsou prave to jediny, co mi v pameti vydrzi az do konce letu, jinak ostatni se taky nacitaji po delsim nepouzivani znova.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zvláštnost při načítaní textur   6. 5. 2006 / 09:10
Luděk Ch.
Pozor, nemám ny mysli letadla, které mají vytvořeny boční pohledy jako 2d bitmapy, ty mě v paměti taky drží bez problému. Ale vzhledem k tomu, že ty bitmapové pohledy do stran nemám rád (jelikož jsou statzické), požívám letadla, u nichž se pohledy do stran řeší krátkodobým přepnutím do 3d kokpitu. Jenže jeho textury po chvíli nepoužívání z paměti vypadnou a nezdá se mi, že by tam byli schopny držet trvale. Navíc se to po přestavbě PC o generaci výš prakticky nezměnilo. Jediné co zůstalo shodné s předchozí sestavou je velikost RAM 1GB. Může to být tím, že by to bylo málo?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zvláštnost při načítaní textur   6. 5. 2006 / 11:45
xWing   
Ja by som neriesil problem s HW...povedzme si uprimne a otvorene, ze engine FSky a jeho optimalizacia je trochu mimo nasho chapania, a mozes pouzit sebelepsi HW aj 3GB RAM a 5GHz procak, stejne ti to bude nacitavat z HD , pretoze FSka mi vzdy zabera vo fyzickej pamati cca 400MB a vo VM tiez cca 400MB a to mam tiez 1GB ram.
 

Re: Re: Re: Re: Zvláštnost při načítaní textur   5. 5. 2006 / 20:52
brendon (SVK832)   
Ja mam AMD3000+ GF6600GT 128MB, 1024 ram (PC400, a dual) a roby mi to
 

Re: Re: Re: Re: Re: Zvláštnost při načítaní textur   5. 5. 2006 / 21:02
cmar
ja som si pozical na test, čo to spravi ked tam dam Nvidiu 7800 GT s 256 RAM ako grafiku, namiesto ATI Radeon 9600 PRO so 128, mno .. moc sa to teda nepohlo. cca 5 FPS priemerne, samozrejme ze sa FPS zdvihlo aj viac trebars v situacii ked som mal 35, s Nvidiou 45, ale na LKPR, skoro zanedbatelny rozdiel .... konfiguraciua mojho strojčeka je v mojom profile.
Pre zvedavých mam na motherboarde obe zbernice aj AGP aj PCIe )
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zvláštnost při načítaní textur   5. 5. 2006 / 22:04
brendon (SVK832)   
No problem ze FS je robena viac pre procesor. Takze nalepsie novy procesor ako grafika. Sice ani grafika nieje na zahodenie ale u FS viac pomoze procesor.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zvláštnost při načítaní textur   5. 5. 2006 / 22:06
Tragédie v JRD
mas .. ale i nemas pravdu ... nejde jenom o procesor.. ale jde o celkove vyvazeni sestavy.. pokud budes mit super hyper procesor, ale pomaluo pamet, smejdskuo zakladni desku a smecko graf kartu, tak ti procesor bude k nicemu ...

je treba upgradovat s rozymslem
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zvláštnost při načítaní textur   5. 5. 2006 / 22:13
brendon (SVK832)   
Ved hej. Ale hneva ma ze AMD vyraba procesory aj 4800+ ale este som moc nevidel dosky slotom viac ako PC400 alebo je ich malo alebo som hladal zle. Neviete aky maju plyv ramky pc400. Alebo inak opitam na aky procesor su stavane aby nebrzdili CPU?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zvláštnost při načítaní textur   5. 5. 2006 / 22:27
Tragédie v JRD
prosim Te, na co by jsi chtel k 4800+ procesoru rychlejsi ramky? kdyz on podporuje do tech 400Mhz ?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zvláštnost při načítaní textur   5. 5. 2006 / 22:28
Tragédie v JRD
(PS: to oznaceni neni PC400 ale PC3200)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zvláštnost při načítaní textur   5. 5. 2006 / 22:57
brendon (SVK832)   
No ja som hovoril priklad planujem procesor AMD4000 ale k tom nejake ramky napriklad tieto http://www.agem.sk/?cmd=tovar_detail&product=7491246 ale je tam napisane PC-400, tak preto sa pitam. Nie som az v tom tak, zbehli
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zvláštnost při načítaní textur   6. 5. 2006 / 22:36
Cirrus/Pindra
Mám tohle:
:: AMD Athlon 64 3000+(@2400) Venice BOX s.939 , 2x Kingston 512MB 400DDR Cl 2.5, ASUS A8N-E Gb lan nForce 4 Ultra, Galaxy nVidia GeForce 6800XT (@456/1140) 256MB DDR3 256-bit, ATX 400W ::

a stejně mi to FSka dělá taky...
 

Re: Zvláštnost při načítaní textur   5. 5. 2006 / 19:36
Filip   
Tak čistě teoreticky, docela mě zajímá, na čem vyvíjej addony takový Flight1, Cloud9, FlyTampa, Aerosoft, PMDG...Nevíte někdo?
 

Re: Re: Zvláštnost při načítaní textur   5. 5. 2006 / 22:10
Orbith AVP4MP   
žeby na počítačích od NASA??
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ