|  |  | Nejen k 36hrs / LKAA náměty a dotazy 7. 5. 2006 / 17:56 | |
|  | Čaues,
1) Kdysi tu proběhlo oznámení o způsobu interpretace frekvencí
( http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=96690&lan=0&gr=0 ).
Stále ale dostávám od ATC jen dvojmístné cifry na konci. Protože používám jedno / troj místnou interpretaci, nevím, zda dělám chybu já nebo ATC. Platí to tedy?
2) Mohl bych poprosit zaktualizovat SID/STAR na stránkách CZ divize? Je to pro mě jediný zdroj a kontrola aktuálních procedur. PSS add-ony mají aktualizace navdat trochu chaotickou a neaktuální. Nebo poraďte, kde se dají aktuální SID/STAR pro LKPR najít.
3) Asi to ani v případě 36hrs není tak horký, ale měl bych tip pro nějakého šikovného programátora / vývojáře. Nedala by se vytvořit nějaká jednoduchá aplikace, která by ze sítě IVAO načetla pozice letadel dle nějakého filtru a názorně zobrazila obsazení stojánek na LKPR - ještě před samotným připojením nového uživatele na síť? Mohlo by to být praktický i pro různý slety apod., aby se postupně piloti nepřipojovali někomu na záda.
|
| |
|
 |  |  | Re: Nejen k 36hrs / LKAA náměty a dotazy 7. 5. 2006 / 18:03 | |
|  | k bodu (1) - tento "predpis" byl vzapeti po par dnech stazen, protoze ivap 1.3, k jehoz vydani se tento predpis vazal, byl onen "proslaveny" problemy s vetrem a byl to jediny ivap, ktery tyto frekvence umel zpracovat. a soucasne s tim se ukazalo, ze prestoze to vypadalo ze ivap 121 takoveto frekvence zpracovat umi, tak to delalo problemy.
k bodu (2) - aktualne muzes litat i se "starymi" sidy a stary, ktere platily pred dubnovymi zmenami. na navdata jsou rijnova a ta jsou rekl bych stale pouzitelna. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Nejen k 36hrs / LKAA náměty a dotazy 7. 5. 2006 / 18:10 | |
|  | (1) aha, pardón )
(2) tzn. mám žádat např. o BODAL1P, když dostanu od ATC BODAL2P ? Šlo mně právě o to, abych si mohl někde ty procedury porovnat, jestli nejsou stejný, případně je manuálně v FMC opravit dle nových. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Nejen k 36hrs / LKAA náměty a dotazy 7. 5. 2006 / 18:19 | |
|  | to zase ne.. ja mel na mysli ted dubnovy velky tresk .. co se tyce velkych zmen (ostatne, viz stranky ceskeho ivaa hned na titulce) |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Nejen k 36hrs / LKAA náměty a dotazy 8. 5. 2006 / 16:54 | |
|  | Stranky se aktualizuji, slibuji do stredy bude vse aktualni - ve ctvrterk by mel vyjit AIRAC, tak uvidime  |
| |
|
 |  |  | Re: Nejen k 36hrs / LKAA náměty a dotazy 8. 5. 2006 / 12:32 | |
|  | sikovny uzivatel se pripoji mimo stojanku [hangar-budova] a pak se proplizi zakerne na volnou pres slew.
nebo si stahni ivac+sektor file a pak uvidis co a jak na radaru... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Nejen k 36hrs / LKAA náměty a dotazy 8. 5. 2006 / 13:47 | |
|  | no nevim... proč si hnusit PC před letem pouštěním IVAcu, nehledě na to, že ne každý musí být aktivní ATC. Slew mod je asi tak reálnej, jako připojení se na záda už v obsazeným gatu... Komunikace s řídícím v době nějakého silného trafficu je asi taky dost nepraktická a zdlouhavá. |
| |
|
 |  |  | Re: Nejen k 36hrs / LKAA náměty a dotazy 8. 5. 2006 / 12:34 | |
|  | a pokud je letiste rizene, pres whisper se poptej ridiciho..? avae ti rekne kde je ridici pripojeny a TS mas. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Nejen k 36hrs / LKAA náměty a dotazy 8. 5. 2006 / 12:36 | |
|  | to nez ridiciho tak radeji nekoho s "cumilu" observeru |
| |
|
|