FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 13. 8. 2025, svátek má Alena Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Nejen k 36hrs / LKAA náměty a dotazy Jeden příspěvek | Celý strom
Nejen k 36hrs / LKAA náměty a dotazy   7. 5. 2006 / 17:56
adagio   
Čaues,

1) Kdysi tu proběhlo oznámení o způsobu interpretace frekvencí
( http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=96690&lan=0&gr=0 ).
Stále ale dostávám od ATC jen dvojmístné cifry na konci. Protože používám jedno / troj místnou interpretaci, nevím, zda dělám chybu já nebo ATC. Platí to tedy?

2) Mohl bych poprosit zaktualizovat SID/STAR na stránkách CZ divize? Je to pro mě jediný zdroj a kontrola aktuálních procedur. PSS add-ony mají aktualizace navdat trochu chaotickou a neaktuální. Nebo poraďte, kde se dají aktuální SID/STAR pro LKPR najít.

3) Asi to ani v případě 36hrs není tak horký, ale měl bych tip pro nějakého šikovného programátora / vývojáře. Nedala by se vytvořit nějaká jednoduchá aplikace, která by ze sítě IVAO načetla pozice letadel dle nějakého filtru a názorně zobrazila obsazení stojánek na LKPR - ještě před samotným připojením nového uživatele na síť? Mohlo by to být praktický i pro různý slety apod., aby se postupně piloti nepřipojovali někomu na záda.

 

Re: Nejen k 36hrs / LKAA náměty a dotazy   7. 5. 2006 / 18:03
Tragédie v JRD
k bodu (1) - tento "predpis" byl vzapeti po par dnech stazen, protoze ivap 1.3, k jehoz vydani se tento predpis vazal, byl onen "proslaveny" problemy s vetrem a byl to jediny ivap, ktery tyto frekvence umel zpracovat. a soucasne s tim se ukazalo, ze prestoze to vypadalo ze ivap 121 takoveto frekvence zpracovat umi, tak to delalo problemy.

k bodu (2) - aktualne muzes litat i se "starymi" sidy a stary, ktere platily pred dubnovymi zmenami. na navdata jsou rijnova a ta jsou rekl bych stale pouzitelna.
 

Re: Re: Nejen k 36hrs / LKAA náměty a dotazy   7. 5. 2006 / 18:10
adagio   
(1) aha, pardón )

(2) tzn. mám žádat např. o BODAL1P, když dostanu od ATC BODAL2P ? Šlo mně právě o to, abych si mohl někde ty procedury porovnat, jestli nejsou stejný, případně je manuálně v FMC opravit dle nových.
 

Re: Re: Re: Nejen k 36hrs / LKAA náměty a dotazy   7. 5. 2006 / 18:19
Tragédie v JRD
to zase ne.. ja mel na mysli ted dubnovy velky tresk .. co se tyce velkych zmen (ostatne, viz stranky ceskeho ivaa hned na titulce)
 

Re: Re: Re: Re: Nejen k 36hrs / LKAA náměty a dotazy   8. 5. 2006 / 16:54
LS
Stranky se aktualizuji, slibuji do stredy bude vse aktualni - ve ctvrterk by mel vyjit AIRAC, tak uvidime
 

Re: Nejen k 36hrs / LKAA náměty a dotazy   8. 5. 2006 / 12:32
PjSky   
sikovny uzivatel se pripoji mimo stojanku [hangar-budova] a pak se proplizi zakerne na volnou pres slew.
nebo si stahni ivac+sektor file a pak uvidis co a jak na radaru...
 

Re: Re: Nejen k 36hrs / LKAA náměty a dotazy   8. 5. 2006 / 13:47
adagio   
no nevim... proč si hnusit PC před letem pouštěním IVAcu, nehledě na to, že ne každý musí být aktivní ATC. Slew mod je asi tak reálnej, jako připojení se na záda už v obsazeným gatu... Komunikace s řídícím v době nějakého silného trafficu je asi taky dost nepraktická a zdlouhavá.
 

Re: Nejen k 36hrs / LKAA náměty a dotazy   8. 5. 2006 / 12:34
PjSky   
a pokud je letiste rizene, pres whisper se poptej ridiciho..? avae ti rekne kde je ridici pripojeny a TS mas.
 

Re: Re: Nejen k 36hrs / LKAA náměty a dotazy   8. 5. 2006 / 12:36
Tragédie v JRD
to nez ridiciho tak radeji nekoho s "cumilu" observeru
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ