FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 4. 8. 2025, svátek má Dominik Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Diamond DA-42 Twin Star Jeden příspěvek | Celý strom
Diamond DA-42 Twin Star   7. 5. 2006 / 12:18
Myrek
Dnes som to videl v LZIB ( http://www.airliners.net/open.file/1016117/L/ ).
Existuje to do FS? Musi to super lietat....
   Seznam příspěvků  

Re: Diamond DA-42 Twin Star   7. 5. 2006 / 12:36
Kobos   
no existuje ... placeny addon od Abacus , ke stazeni tady:
http://www.abacuspub.com/fsd/catalog/s609.htm

po stazeni to funguje 7 dni bez aktivace pak se to musi zaplatit .

ovsem kvalita je.. rekneme na urovni free adonu.

Jinak ja pracuji na free verzi , bude to uplne funkcni i se 2ma Garmin1000 displejema ,

ovsem je na tom jeste hodne prace bude to hotove tak asi +/- zari, rijen 2006
13802 B / 600 x 295 / twin.jpg
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star   7. 5. 2006 / 12:41
Myrek
Vdaka za info. Pozriem sa na to a prajem vela zdaru pri tvorbe.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star   7. 5. 2006 / 12:45
Kobos   
Diky, mozna se mi to podari skoncit drive , ale to neslibuju. nemam ted moc casu.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star   7. 5. 2006 / 12:47
Kobos   
P.S. pokud mate nekdo nejake fotky rad uvitam , pokud mozno co nejvetsi , v CR litaji 2
jeden v Hosine a druhy ve Zbraslavicich na Slovensku je tusim jen Jeden ,ale to si nejsem jisty.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star   7. 5. 2006 / 12:57
Myrek
Ano, na Slovensku lieta jeden v Kralovej pri Senci (LZKS). Dnes som nejake fotky spravil, bohuzial pocasie nebolo najlepsie. Teraz nemam ako, ale behom par dni nejake foto poslem
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star   7. 5. 2006 / 12:58
Kobos   
Ok diky , uz se tesim
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star   9. 5. 2006 / 12:08
Myrek
Napis konkretne, ake fotky by ti pomohli, ak nieco z toho mam, urcite poslem dnes vecer, najneskor zajtra rano..
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star   7. 5. 2006 / 13:22
Pips   
Super, pokusim se ti nafotit toho Mrazikova dvouropaka.Dostal jsem k narozkam fotak a hned co ho ovladnu se do toho pustim.kdybychom se mijeli na ICQ, posli mi mailem nejakou soupisku detailu, ktere bys rad, nebo na co se mam zamerit extra a uvidime, co z toho vzejde
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star   7. 5. 2006 / 13:31
Kobos   
Super, vecer ti to hodim na email , Diky moc.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star   7. 5. 2006 / 18:02
Mili (AVP2CW)
Už sou u nás v republice 3...Někdy minulej tejden přistával na LKHS ten třetí, letěl přímo z fabriky...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star   7. 5. 2006 / 19:23
Kobos   
a nevis kdo to vlastni ? a nemas nejaky fotky?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star   7. 5. 2006 / 21:37
Mili (AVP2CW)
Fotky nemam,kdo to vlastni netusim.Ale zkusim se v tejdnu na letisti juknout jakou to melo imatrikulacku a popr. se zeptat kluku estly nevi koho to je.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star   7. 5. 2006 / 21:40
Kobos   
za kazde info a fotku dopredu dekuji , skusim se pres email zeptat Kubovce z Alfa airu , ten mi vzdicky rychle a podrobne odpovidal na dotazi tykajici se Da40 TDI .
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star   8. 5. 2006 / 00:53
Mili (AVP2CW)
Zkus to,ten by to moh vědět.Jj,měl jí tam,párkrát sem se v tom svez, jednou dokonce i v noci a to je fakt luxusní stroj.
   Seznam příspěvků  

Re: Diamond DA-42 Twin Star   8. 5. 2006 / 23:57
Cirrus/Pindra
Tohle éro je pěknej shit, letovy vlastnosti na prd (ono je to uz videt ze to ma vejskovku na hore.. ) a je to desne automatizovany, pocitacove omezovany, letova obalka na ho**o, sice dobra rychlost a pohodli ale tot vse

Nedavno u nas na LKKL bylo, je to sice hezky, ale osobne bych si radsi koupil Z-143
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star   9. 5. 2006 / 00:05
Pips   
Podle vyskovky nahore poznas, ze to ma blby letovy vlastnosti? Je to cestovni letadlo, turistak, zadnej akrobat, tak proc to nejak ukrutne predimenzovavat? Rozhodne si ale kup co chces a udelej si radost.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star   9. 5. 2006 / 00:19
nimbo
tak isto ma konstatovanie, ze ero s vyskovkou hore je shit do zaskocilo, to by potom kazdy vykonnosnty plachtak bol jeden velky shit zduplovany tym ze nema motor
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star   9. 5. 2006 / 00:36
tibor
Ja neviem - ale v každom prípade je to krásne éro.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star   9. 5. 2006 / 00:57
tibor
www.aso.com
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star   9. 5. 2006 / 01:35
Cirrus/Pindra
Nerikam, ze je to pravidlo, ale ma to blby letovy vlastnosti, chova se hrozne v padech a vyvrtkach a treba vyvrtky s jednim motorem Diamond delat nesmi... a to jeste je to pocitacem omezovany kvuli velkejm vychylkam :/ Hezky je, to jo.

Zlin rulez!!!
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star   9. 5. 2006 / 08:32
Kobos   
Jak muzes chtit po letadlu ktery je jako cestovni aby to delalo vyvrtku , a dalsi akrobaticky obraty , tohle letadlo je urceny k tomu aby to letelo "rovne" a zase pristalo, bez nejakyho "blbnuti" , Pokud chces vyvrtky tak samozrejmne Zlin rules ,
to je asi jako kdybys se Silnicni motorkou chtel jezdit motokross, a pak bys rikal je to na h.... stim se neda v terenu jezdit .
je treba pouzivat veci ,k ucelum na ktery jsou urceny
a neplest si pojmy s dojmy.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star   9. 5. 2006 / 12:04
Kachna
Co to zase bl...eš? Která fabrika Ti dovolí vývrtku na dvoumotoráku s jedním motorem? A pak mi řekni, kdy potřebuješ plnou výchylku? A ty jsi to lítal, že můžeš mluvit o letových vlastnostech?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star   9. 5. 2006 / 12:20
kuma   
Si taky dloubnu :
kdo někdy lítal Morávkou na to nezapomene, jakej to je kočár - a rád se k ní vrací, když jenom trochu může. Ale že by někdo hodnotil, jak sedí ve vývrtce na jeden motor jsem ještě neslyšel (a doufám že neusylším)
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star   9. 5. 2006 / 15:56
A.J.Scandall   
Morava se chová blbě, to se ví, kdysi se to s původní L-200 (tedy s motory Walter Minor 6) stalo tuším v okolí Hodkovic (známý případ jak Vojta K.... dvoustovku ohl, rýmuje se to ), dělali pád na jeden motor, spadli do vrtáku, samosebou na stranu mrtvýho motoru. Směrovka pochopitelně nestačila a než nahodili vnitřní motr, aby je z toho vytáh, byli tak nízko, že při vybírání plácli o zem. Ale přežili, narozdíl od ohnuté L-200 Je to daň za malé kýlovky.

No nicméně byť to Pindra trochu pomotal a nepříliš přesvědčivě předložil (to jsi od někoho slyšel na půl ucha, že jo?), musím se přiznat, že podobný dojem z toho letadla mám i já. Ostatně jako z každého, na kterém je příliš různých aerodynamických carapatiček. Každá berlička totiž poukazuje na to, že původní design má chyby. Typickým příkladem může být Beechcraft 1900D, to ja samý plůtek, křidélko a kýlek. (Ono se stačí podívat na vývoj tohohle typu, od menších King Airů, přes původní verze 1900 s nižším trupem, a člověk si to lépe představí). Když jsem tuhle jednoho TwinStara viděl zblízka v Braunschweigu, měl jsem z toho poměrně zvláštní pocit, i když eleganci nezapře. Dalšími berličkami jsou u letadel různé systémy omezující letovou obálku a zamezující určitým režimům letu, zejména pádům. A to je skutečně velký problém letadel s ocasem do T. Připouštím, že moje zkušenosti s tímto uspořádáním jsou velice omezené (VSO-10, PA-28RT-201 Arrow IV, ATR), nicméně třeba Arrow má na plovoucí VOP slot (!), pochopitelně obrácený (výškovka, laicky řečeno, tlačí dolů). To považuju za berličku, jak si i při hlubším přetažení udržet obtékání VOP. A ATR má, stejně jako téměř všechny dopraváky s T-éčkem, Stick Pusher. Což letadla s "klasickým" ocasem většinou nemají, 737 byla schopná se z pádu dostat sama, i když to byla brutalita (a in natura jsem to pochopitelně nezažil). Velice zajímavé a odborné čtení na tohle téma je mnou už párkrát citovaná knížka Handling the Big Jets. Autor, který zalétával většnu britských dopraváků 50 a 60tých let, o tom vcelku jasně píše a dokládá na příkladu 747. Jak píše "Jumbo se z pádu s klapkama dostane snadno, klopí na čumák, horší to je v čisté konfiguraci. To ale lze snadno absenci klopivého momentu nahradit potlačením". Takže závěr dlouhodobých zkušeností z provozu, které světové letectví za těch mnoho desítek let získalo je to, že ocas do T má víc nevýhod než výhod a že umělé "berličky" potřebuje.

Dalším problémem ocasu do T je opravdu vývrtka, jak Pindra píše. Ale zádová Krásným příkladem může být Z-142. Při normální vývrtce se dostává směrovka do aerodynamického stínu za výškovkou, což je jeden z důvodů, proč letadla se směrovkou umístěnou jako Z-142 s tímhle prvkem mívají problémy (třeba Z-50 nebo 526, tím že mají ocas trochu "do kříže", s tímhle problémy nemají). Ovšem Z-142 v zádové vývrtce, to je něco jiného! Rotaci zastaví téměř okamžitě. No a u ocasu do T to bude opačně, dovedu si tedy velice dobře představit, že Twin Star v zádové vývrtce bude mít problémy

Nicméně to, že to letadlo prošlo veškerou certifikací, je dostatečnou zárukou toho, že pokud bude provozováno tak jak má, nebude mít výraznější problémy.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star   9. 5. 2006 / 16:04
Myrek
Tomuto uz nerozumiem, preto sa pytam: Preco sa teda stavaju lietadla s chvostom do "T", ked je to nevyhodne?...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star   9. 5. 2006 / 16:16
A.J.Scandall   
Tak treba u větroňů je to jasné, snižuje se riziko poškození výškovky při přistání do vzrostlého pole. Piper Arrow IV to měl proto, že při nadzvihnutí příďáku u původních verzí (s normálním ocasem s plovoucí VOP) se ocas dostával příliš blízko k zemi a vlivem přízemního efektu byl příliš citlivý. Tohle je třeba krásně cítit na 737, při rotaci, je-li podélný sklon asi 10°, se VOP do přízemního efektu dostane, díky čemuž není rotace zcela plynulá a pro dosažení plynulosti je třeba ve správný okamžik trochu povolit.

Většina dopraváků to má kvůli umístění motorů na zádi trupu, a ty se tam dávají kvůli "čistému křídlu". Vždycky to ale sebou neslo kromě mnou už zmiňovaných potíží při přetažení potřebu tužší konstrukce a tedy vyšší hmotnosti. Teď zrovna čtu historii VC-10 a docela hezky to tam popisujou.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star   9. 5. 2006 / 16:46
Myrek
Dakujem za vysvetlenie.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star   9. 5. 2006 / 17:11
nimbo
no ja by som este doplnil, ze u vetronov to moze byt aj tym ze sa tak odstrania dva kuty a je potom o nieco mensi skodlivy odpor
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star   9. 5. 2006 / 17:08
Balooo   
Cetl jsem nekde k nejakemu airlineru, ze tam dali "T"cko kvuli nedostatecne funkcnosti pri vyssim uhlu nabehu, VOP se dostala do stinu (uplavu?) kridla.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star   9. 5. 2006 / 12:52
Už přistál   
Dolar rulez!!!
   Seznam příspěvků  

Re: Diamond DA-42 Twin Star   17. 5. 2006 / 02:59
Jano5
Našiel som http://www.microsoft.com/austria/education/projekte.mspx . Stiahol, ale ešte nenainštaloval. Vyskúšajte.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star   17. 5. 2006 / 09:50
Kobos   
ja si stahl ten da40-180 z techto stranek , a malem jsem se lekl , kvalita je tak jak od 10 letych deti. absolutne nepouzitelny, ten twin star jsem nezkousel , ale jestli to bude podobny tak je to strata casu to stahovat.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star   18. 5. 2006 / 10:01
Jano5
Presne tak! Aj DA-42 je otrasná.
   Seznam příspěvků  

Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ